Australian au pairit ?

kokemukset

Hei kaikki Australiassa olevat au pairit,

olisi mukava kuulla hieman kokemuksianne maasta. Millaista siellä on työskennellä, vapaa-ajan viettomahdollisuudet? Saako ystäviä helposti?
Millainen kaupunki Sydney on elää ja oleskella? Millaisia ihmiset yleisesti ovat jne?

Kiitos! :)

3

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vielä

      Millainen hintataso siellä on? Ostokset, eläminen..onko edullista vai kallista?

    • australiassa au pairina

      hei!
      ma oon itse ollut taalla au pairina 2 kk..sydneyssa siis. Tyoskenteleminen taalla on siistia, riippuu tietenkin ihan siita minkalaisen perheen saat..
      vapaa-ajan vietto mahdollisukksia loytyy kylla paljon. ystavien saaminen riippuu siita mista niita etsit..suomalaisa au paireja on aika paljon! :) kylla taalla helposti ihmisiin tutustuu..pitaa vaaan itse olla ahkera sen suhteen.
      Sydney on kaupunkin ihana..shoppailtavaa loytyy :p aussit on rentoja, ystavallisia..
      ootko tanne siis tulossa?Millon?
      varmatsi tuut taalla viihtymaan! :)
      jos haluut lisatietoa voit mailata [email protected]

    • lamington

      sydney on kaupunkina mahtava. kaikki on lähellä. rantaa, luontoa, maaseutua, kaupunkia, yms. mun oma au pair kokemukseni täällä on ollut hyvä. tuntuu haikealta lähteä tässä jokusen viikon päästä, mutta toisaalta odotan jo kovasti sitä että pääsen matkustamaan ja näkemään lisää australiaa. kavereita sain paljon, ensin perheen kautta, sitten kavereiden kautta ja ulkona käydessa aina tutustuu.

      hintatasoltaan sydney on joidenkin asioiden suhteen halpa, joidenkin suhteen kallis. asunnot on kalliita ja vuokrat korkeita, mutta au pairina siitä ei ole huolta. vaatteiden sanoisin olevan jokseenkin halvempia, alkoholi hieman halvempaa, klubeilla käyminen aika samanhintaista kuin suomessa.

      jos sua työpaikka kiinnostaisi niin täältä vapautuisi työ parin viikon päästä kolmostyttöjen vahtina ja au pairia tarvitaan nyt kipeästi! jos kiinnostaa tietää lisää, mailaa [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe