Haluaisin tietää hyviä nuorille tarkoitettuja vaatekauppoja, lähellä keskustaa. Ja aika halpoja. :)
Osoitteita? Tai jotain... :D
Vaatekauppoja Tokiossa?
4
1667
Vastaukset
- JapanilaisenMies
Tokiossa on kuitenkin kauppoja ja keskustaa vaikka millä mitalla. Jos haluat saada täyslaidallisen japanilaista tyttöjen muotia niin 109 Shibuya:ssa varmaan täyttää tämän tarkoituksen.
Muuten kannattaa lähteä jonnekin trendikkäälle alueelle ja katsoa mikä tyyli sopii itselle. Hyviä, ainakin vielä vähän aikaa sitten olivat Harajuku, Omotesando ja Daikanyama. Ja Shibuya:han on aina muodissa.- sasae
Hymyilin samalle kuin japanilaisen mies. Mitä rättiä ei Tokiosta löydä, sitä ei ole olemassakaan, koska täällä on kaikki mahdolliset maailman vaateketjut Marimekkoa myöten ja päälle tietty kaikki japanilaiset ja jotain korealaisiakin vaatteita löytyy.
Minäkin suosittelen Shibuyaa. Hachiko-exitistä ulos ja lampsimaan katuja, 109:swtä löytyy puotia, Parco part 1 (muistaaksni vai oliko kolmonen) on kiva jossa paljon pikku puoteja sekä Muji (ainakin se on edullinen) ja muuten ei tarvitse kuin kävellä sokkeloisilla kaduilla ja vaatetta löytyy. Perussääntö: tavarataloissa vaatteet ovat kalliinpuoleisia, pikkupuodeissa edullisempia.
YKsi sääntö muistettavaksi: kengät on otettava pois ennenkuin astuu sisälle sovituskoppiin. - häh??
sasae kirjoitti:
Hymyilin samalle kuin japanilaisen mies. Mitä rättiä ei Tokiosta löydä, sitä ei ole olemassakaan, koska täällä on kaikki mahdolliset maailman vaateketjut Marimekkoa myöten ja päälle tietty kaikki japanilaiset ja jotain korealaisiakin vaatteita löytyy.
Minäkin suosittelen Shibuyaa. Hachiko-exitistä ulos ja lampsimaan katuja, 109:swtä löytyy puotia, Parco part 1 (muistaaksni vai oliko kolmonen) on kiva jossa paljon pikku puoteja sekä Muji (ainakin se on edullinen) ja muuten ei tarvitse kuin kävellä sokkeloisilla kaduilla ja vaatetta löytyy. Perussääntö: tavarataloissa vaatteet ovat kalliinpuoleisia, pikkupuodeissa edullisempia.
YKsi sääntö muistettavaksi: kengät on otettava pois ennenkuin astuu sisälle sovituskoppiin.kiitos. Luinkin jostain että tuo harajuku olisi hyvä. :)
- i<3tokyo
häh?? kirjoitti:
kiitos. Luinkin jostain että tuo harajuku olisi hyvä. :)
harajuku on EHDOTTOMASTI paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830