"Sivustaselitykseni voi mennä pieleen, mutta
Kirjoittanut: Leena Huovinen 28.2.2007 klo 15.51
acimlaisen kanssa samaa kirjaa lukeneena ajattelen näin: Pyhä Henki ottaa egon (oman pienen Leenan) paikan ja suhtautuu lähimmäisen (esim. pieni puoliso) aiheuttamaan loukkaukseen Taivaallisen Isän rakkaudella.
Päteekö sama suhtautuminen oppiin (ja sen opin julistajiin), joka valehtelee ihmisille, että Taivaallinen Isä ei ole rakastava, vaan pelottava julmuri? Tai kun julma ihmisyhteisö asettaa itsensä Jumalaksi, vaikka itse asiassa on vain epäjumala? Muistelen, että IOK-kirjassa on tästäkin puolesta puhuttu. "
Kun ihmismieli luuli saaneensa aikaiseksi eroamisen Rakastavasta Jumalasta, hän pelästyi valtavasti ja värkkäsi tämän maailman piilopaikakseen. Se käsitys että Jumala on julmuri, ja että Jumalalla on joku erikoinen suuri viha ihmistä kohtaan, juontaa juurensa tuosta alkuperäisestä harhasta. Tämä pätee "hoitajiin" samalla tavalla kuin kaikkiin muihinkin.
Me IOK-laiset tiedämme (aluksi vain teoriassa) että Jumala ei ole julmuri, ei kenellekään. Kaikki on siis harhaa ja siitä harhasta POISPÄÄSEMISEKSI on anteeksiantaminen annettu tieksi ja työkaluksi. "Minä olen TIE, totuus..." ja "I am the Atonenment" Tätä minä tuolla vl-palstalla tuputin koska kun sitä käyttää niin se toimii.
Hoitajat kärsivät harhasta samalla tavoin kuin muutkin. IOK:ssa sanotaan jotenkin näin että se joka tappaa pelkää kuolemaa. Ketä loppujenlopuksi hyödyttää se että hoitajille kostaa? Kostaminenhan on sitä että tunnustaa harhan todelliseksi.Muutenhan se ei olisi kostamisen arvoinen. Tästä sairaasta hullunmyllystä anteeksiantamus pelastaa ihmisen. Ja kukaanhan ei ole pelastunut ennenkuin kaikki ovat pelastuneet koska Jumalalla on vain yksi Poika josta kaikki olemme osa.
Leena H:lle
acim la i nen
1
469
Vastaukset
- Leena Huovinen
Ymmärrän, mutta kuten tiedät ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306282Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144744Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623141Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601760Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111578- 721408
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411318- 831229