Leena H:lle

acim la i nen

"Sivustaselitykseni voi mennä pieleen, mutta
Kirjoittanut: Leena Huovinen 28.2.2007 klo 15.51


acimlaisen kanssa samaa kirjaa lukeneena ajattelen näin: Pyhä Henki ottaa egon (oman pienen Leenan) paikan ja suhtautuu lähimmäisen (esim. pieni puoliso) aiheuttamaan loukkaukseen Taivaallisen Isän rakkaudella.

Päteekö sama suhtautuminen oppiin (ja sen opin julistajiin), joka valehtelee ihmisille, että Taivaallinen Isä ei ole rakastava, vaan pelottava julmuri? Tai kun julma ihmisyhteisö asettaa itsensä Jumalaksi, vaikka itse asiassa on vain epäjumala? Muistelen, että IOK-kirjassa on tästäkin puolesta puhuttu. "

Kun ihmismieli luuli saaneensa aikaiseksi eroamisen Rakastavasta Jumalasta, hän pelästyi valtavasti ja värkkäsi tämän maailman piilopaikakseen. Se käsitys että Jumala on julmuri, ja että Jumalalla on joku erikoinen suuri viha ihmistä kohtaan, juontaa juurensa tuosta alkuperäisestä harhasta. Tämä pätee "hoitajiin" samalla tavalla kuin kaikkiin muihinkin.

Me IOK-laiset tiedämme (aluksi vain teoriassa) että Jumala ei ole julmuri, ei kenellekään. Kaikki on siis harhaa ja siitä harhasta POISPÄÄSEMISEKSI on anteeksiantaminen annettu tieksi ja työkaluksi. "Minä olen TIE, totuus..." ja "I am the Atonenment" Tätä minä tuolla vl-palstalla tuputin koska kun sitä käyttää niin se toimii.

Hoitajat kärsivät harhasta samalla tavoin kuin muutkin. IOK:ssa sanotaan jotenkin näin että se joka tappaa pelkää kuolemaa. Ketä loppujenlopuksi hyödyttää se että hoitajille kostaa? Kostaminenhan on sitä että tunnustaa harhan todelliseksi.Muutenhan se ei olisi kostamisen arvoinen. Tästä sairaasta hullunmyllystä anteeksiantamus pelastaa ihmisen. Ja kukaanhan ei ole pelastunut ennenkuin kaikki ovat pelastuneet koska Jumalalla on vain yksi Poika josta kaikki olemme osa.

1

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leena Huovinen

      Ymmärrän, mutta kuten tiedät ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe