Siskoni menee ensi kesänä naimisiin.On ajatellut häävietto paikaksi vanajalinnaa.Tiedän että on upea paikka,mutta on kyllä älyn kalliskin.Paikanvuokra 4000e.Ruuat alk.41e/henkilö.Hääkakku 200e.Vieraat joutuis maksaa yöpymisestä 200e.Tuohon hintaan kuuluu 20 makuuhuometta.On kyllä aika riski ottaa niin paljon.Kuinka moni jäis yöpymään?Hotellilla saa paljon halvemmalla nukuttua.
onko moni juhlinut siellä häitä?
Näille olis tulossa yli 100 hengen häät.Pikkasen tulee kalliiksi.Toivottavasti päätyvät johonkin toiseen paikkaan.
Asustellaan siis Nastolassa.Häät olis vasta 08 kesällä.
vanajalinna...???
5
5647
Vastaukset
- onhan siellä
monikin juhlinut häitänsä: mm. kimi räikkönen jenni dahlmanin kanssa ja mikko leppilampi puolisonsa kanssa.
ensimmäinen "julkkispari" taisivat olla salattujen elämien elina ja markus, jotka aikanaan tekivät siis tv:ssä vanajanlinnaa tunnetuksi :-)
kallis on ja juhlijat sen tietävät. - noin..
Onko he koko linnaa vuokraamassa? Kuinka isoista häistä on kyse?
Meille on tulossa pienet häät (n.20h) ja olemme varanneet viinituvan. Tilavuokraa ei tainnut olla ollenkaan.. ennakkomaksu kylläkin.- ...
Paikan hinta olikin 260..
- ninzukk
Olen itse myös miettinyt Vanajanlinnaa ja vieraita tulisi noin 20hlöä. Olisin kiinnostunut mitä olette suunnitellut sinne ja onko vihkiminen myös siellä. Pitäisi itse mennä käymään siellä kun en tarkalleen muista minkälainen se viinikellari olikaan :)
- TML
Veljeni meni siellä vihille talvella 1991. Oli upea paikka kun ulkona paloivat roihut ja muuten oli pimeää. Monetkaan lähelläkään asuvat eivät olleet siellä koskaan käyneet.
Vieraita taisi olla n 100, koko Vanajanlinna oli varattu silloin meidän porukalle ja oltiin levittäydytty illan mittaan eri puolille. Se ei vielä silloin ollut kovin suosittu paikka, kaikki huoneetkin oli varattu häävieraille. Se viinikellari oli myös oikein tunnelmallinen paikka.
Vanajanlinna on sen verran kaukana lähimmistä hotelleista että jos joutuu vaikkapa taksilla menemään Hämeenlinnaan, tulee taksimaksussa varmaan se erotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575960
- 1145545
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323235- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151811