Hello!
Onko joku matkannut Delhistä Himalajaan? Minnepäin kannattaa suunnata, jos aikaa on 2-4 päivää ja ajankohta maaliskuun loppupuoli? Onko olemassa käteviä paketteja vai onko jälleen paras mennä omatoimisesti? Ja onko Himalajalla jotain merkittyjä reittejä, jossa tavallinen retkeilijä voi kävelle (ei siis mitään jääkiipeilyä)?
Kaikki vinkit tervetulleita!!
Delhistä Himalajaan
2
533
Vastaukset
- ehtii
Tässä sulle sama vastaus kuin Plazallekin laitoin. Uttaranchal on lähinnä Delhiä. Minä menisin sinne.
Yksi vaihtoehto on matkustaa Delhistä Uttaranchalin osavaltioon. Matkaa on noin 200 kilometriä. Sinne pääsee sekä junalla, autolla taksilla. Uttaranchalissa on hindujen pyhiä kaupunkeja, Ganages ja muita jokia, kansallis-/luonnonpuistoja, jäätiköitä, järviä, vaellusreittejä, koskenlaskua yms.
Onhan niitä tietysti muuallakin Pohjois-Intiassa. Itse ole käynyt taksi/hotelli-pakettimatkalla Uttarancahlissa ja pidin kovasti. Alla yksi linkki, josta voit alkaa katsastamaan osavaltion tarjontaa. Googlella löytyy lisää.
http://gov.ua.nic.in/uttaranchaltourism/index.html Olen kaksi kertaa matkannut Delhistä Dharamsalaan, Dalai Laman kotikylään. Käytettävissäsi oleva aika taitaa kuitenkin olla siihen suuntaan liian lyhyt, bussimatka kestää n. 12 tuntia. Dharamsalassa on mahdollisuus majoittua luostareihin, osallistua jooga- tai kokkauskursseille, käydä hierojalla ym. Trekkauksia on tarjolla eri pituisia, me teimme vain päiväretken Triundiin, kolmeen kilometriin.
Jos reissupäiväkirjat kiinnostavat, ota yhteyttä.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428