Vaihtelen kesällä uuteen autoon ja aikeissa ostaa jokin corsan kokoinen diesel mutta onko tuo corsa kuinka hyvä auto ajaa 110km/h nopeutta mutkatietä ja kuinka vahva on veto nykyiseen wv 1.9 tdihin verrattuna ? kuitenkin pieni diesel vaikka vääntöä onkin jonkin verran hmmm ehdotuksia autoksi tuo auris 2.2 400 nm kiinnostaisi mutta onhan se 34t euroa vs 21 t euroa .....merkillä ei ole väliä kunhan on sporttinen vääntävä diesel joka ei tiellä satkun jälkeen ala kiemurrella.
Vastaukset 2
- YHTÄÄN
VÄÄNNÖSTÄ YMMÄRRÄT NIIN TUO 200NM ON SAMOJA LUKEMIA MITÄ 2.0 LITRAISISTA BENSIINI MOOTTOREISTA IRTOAA,PITÄISI TUON KOKOISELLA KIRPULLA PÄRJÄTÄ TUOLLA VÄÄNNÖLLÄ,KIERROSALUE JA KÄYTETTÄVYYS RATKAISEE PALJONKIN...
- - - -
1.3 CDTI on erinomainen käyttömoottori. TDI-koneseen verrattuna CDTI ei tunnu aivan yhtä voimakkaalta, koska turbopotkua ei ole samalla tavoin, mutta ajaminen CDTI moottorilla on huomattavasti mukavampaa ja ennenkaikkea helpompaa. Kuusivaidetta on omasta mielestäni diesel-autossa aivan ehdoton.
1.3 CDTI Corsa on käytössä melko edullinen. Melko pitkät huoltovälit ja edulliset huoltokustannukset. Pieni kulutus. Edulliset vakuutukset.
Corsa on muuten Euroopan suosituin auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597