Vaihtelen kesällä uuteen autoon ja aikeissa ostaa jokin corsan kokoinen diesel mutta onko tuo corsa kuinka hyvä auto ajaa 110km/h nopeutta mutkatietä ja kuinka vahva on veto nykyiseen wv 1.9 tdihin verrattuna ? kuitenkin pieni diesel vaikka vääntöä onkin jonkin verran hmmm ehdotuksia autoksi tuo auris 2.2 400 nm kiinnostaisi mutta onhan se 34t euroa vs 21 t euroa .....merkillä ei ole väliä kunhan on sporttinen vääntävä diesel joka ei tiellä satkun jälkeen ala kiemurrella.
1.3 tcdi 200nm oikeasti
2
914
Vastaukset
- YHTÄÄN
VÄÄNNÖSTÄ YMMÄRRÄT NIIN TUO 200NM ON SAMOJA LUKEMIA MITÄ 2.0 LITRAISISTA BENSIINI MOOTTOREISTA IRTOAA,PITÄISI TUON KOKOISELLA KIRPULLA PÄRJÄTÄ TUOLLA VÄÄNNÖLLÄ,KIERROSALUE JA KÄYTETTÄVYYS RATKAISEE PALJONKIN...
- - - -
1.3 CDTI on erinomainen käyttömoottori. TDI-koneseen verrattuna CDTI ei tunnu aivan yhtä voimakkaalta, koska turbopotkua ei ole samalla tavoin, mutta ajaminen CDTI moottorilla on huomattavasti mukavampaa ja ennenkaikkea helpompaa. Kuusivaidetta on omasta mielestäni diesel-autossa aivan ehdoton.
1.3 CDTI Corsa on käytössä melko edullinen. Melko pitkät huoltovälit ja edulliset huoltokustannukset. Pieni kulutus. Edulliset vakuutukset.
Corsa on muuten Euroopan suosituin auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906