viking line+lapset

Utelias

Onko monilla kokemusta Viking Line laivojen (esim. Mariella) lastenhoito mahdollisuuksista?

Onko olemassa maksullista/maksutonta lapsiparkkia tai leikkipaikkaa?
Entä lastenohjelma laivoilla muuten?
Myös siisteys mietityttää,onko pallomeri ja lastenhoitohuone siistejä?

Kiitos etukäteen!

5

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vientsu

Laivoilla on ilmainen leikkihuone lapsille ja leikkejä valvoo ohjaaja lapset saavat jo laivaan tullessa oman risteilyohjelman jossa on mm.Millaista ohjelmaa on silloin lapsille

• tarja 2

vanhempien vastuulla,ei ne ohjaajat "hoida" niitä lapsia.He vain askartelevat ketkä haluaa ja ohjaavat leikit eri osissa laivaa.
        Laivoilla on tosi paljon lapsille ohjelmaa,joskus liikaakin että saa rauhallisen ruokailuhetken mahtumaan ohjelmaan.
        Eli ohjelmaa riittää mutta ei maksullisia eikä maksuttomia hoitajia,vanhempien on oltava koko ajan itse vastuussa lapsistaan

• utelias
        tarja 2 kirjoitti:

vanhempien vastuulla,ei ne ohjaajat "hoida" niitä lapsia.He vain askartelevat ketkä haluaa ja ohjaavat leikit eri osissa laivaa.
        Laivoilla on tosi paljon lapsille ohjelmaa,joskus liikaakin että saa rauhallisen ruokailuhetken mahtumaan ohjelmaan.
        Eli ohjelmaa riittää mutta ei maksullisia eikä maksuttomia hoitajia,vanhempien on oltava koko ajan itse vastuussa lapsistaan

Sitä ajattelinkin.Esitteistä ei vain saa oikein tarkkaa kuvaa miten laajalti palveluita on. Sen tiesin,että niitä Ville viikinkejä ja kumppaneita siellä pyörii.Ajattelin,etteikö muut kaipaa 1-2h lapsiparkkia ostostentekoa tai ruokailua varten ja eikö se olisi aika helppo järjestää,vaikka pientä maksua vastaan?
        Isompien kanssa jo varmasti pärjää,mutta useamman uhmaikäisen kanssa matkalla saattaisi olla parempi päästä kauppaan tai syömään rauhassa.

• Deipyle
        utelias kirjoitti:

Sitä ajattelinkin.Esitteistä ei vain saa oikein tarkkaa kuvaa miten laajalti palveluita on. Sen tiesin,että niitä Ville viikinkejä ja kumppaneita siellä pyörii.Ajattelin,etteikö muut kaipaa 1-2h lapsiparkkia ostostentekoa tai ruokailua varten ja eikö se olisi aika helppo järjestää,vaikka pientä maksua vastaan?
        Isompien kanssa jo varmasti pärjää,mutta useamman uhmaikäisen kanssa matkalla saattaisi olla parempi päästä kauppaan tai syömään rauhassa.

se aika ihanteellista. Todellisuudessa lapsiparkkeja ei ole eikä lapsia voi mihinkään valvottuun paikkaan jättää. (Meidän juniorimme (vilkas sellainen) oli ekalla risteilyllä 1,5v., ja ensimmäisen paukun laivalla join joskus aamukolmen aikaan). Joten eiköhän niistä mukaantulevista lapsista "joudu" kokoajan itse pitämään huolta, ja aikatauluttamaan shoppailut ja syömiset puolison kanssa.

• Anonyymi

Kannattaisi lukea Viking Linen sivut. Siellä tuo selvitetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22