Ihmettelen miksi yksi pieni tsattihuone jossa maksiimissaan on ollut 25 ihmistä, voi olla lähes aina jumissa, toisin kuin suurin osa muista huoneista. Sen lisäksi siellä ilmenee kummallista "server 1 " ja "server 2" jakautumista, ja porukka tsattaa sitten yhden-kahden ryhmissä satunnaisesti sillä puolella mihin sattuu tulemaan palvelimen heittämäksi. Olen aika paljon näitä tsattisaitteja kanssa nähnyt, mutta tämä on kaikkein surkein mitä tiedän. varsinaiset trans ihmiset alkaa jo karttamaan koko chattia kun toimivuustodennäköisyys on alle 20%, oli mikä viikonpäivä tahansa. Kertokaa joku jos tiedätte minne porukka on siirtynyt.
Suomi 24 trans chat jumissa lähes aina
7
3418
Vastaukset
....minäkin. Varsinkin viime aikoina on ollut sellaisia päiviä, jolloin chattiin ei pääse ollenkaan sisään. Muissa Suomi24:n chateissa näkyy olevan samaan aikaan porukkaa kuin meren mutaa. Olen samaa mieltä tuosta serverijutusta. Täysin älytöntä pitää samassa chatissa kahta serveriä. Oikealle serverille päästäkseen pitää tehdä temppu, eli kirjautua ensin sisään ja katsoa kummmalle serverille päätyi, sitten kirjautua ulos ja heti taas sisään. Tällä tavoin pääsee toiselle serverille.
Satunnaiset kävijät saattavat luulla, ettei heidän kommentteihinsa kukaan vastaa, vaikka syynä on se, että porukka on eri serverillä eikä näe toisella serverillä olevan kirjoituksia. Pisteenä iin päälle on se, että sisäänkirjautumisen jälkeen kaikki näyttävät silti olevan samassa chatissa.
Minua häiritsee hieman myös se, ettei transihmisille ole omaa foorumia, jonka alla olisi chatti. Tavallisen tallaajan vääriä käsityksiä ruokkii entisestään se että foorumin nimi on lesbo, gay, bi& trans, vaikka vain kolme ensimmäistä liittyvät seksuaaliseen suuntautumiseen.- Ihmettelijä.
Mistä sen näkee kummalla serverillä itse on?
Ja tietääkö sen sätissä, jos muut ovat toisella serverillä kuin itse? - serveri2
Ihmettelijä. kirjoitti:
Mistä sen näkee kummalla serverillä itse on?
Ja tietääkö sen sätissä, jos muut ovat toisella serverillä kuin itse?Sen näkee mentyään sisälle chattiin selaimen osoiteriviltä, jossa lukee alussa joko: "http://chatserver.suomi24.fi....." tai "http://chatserver2.suomi24.fi..... " Yleensä serveri 2 toimii paremmin kuin ykkönen ja monet joutuessaan ykköselle vaihtavat kakkoselle poistumalla ja palaamalla takaisin sisälle välittömästi kunnes pääsee kakkoselle.
Jos kaikki toimii hyvin niin eroa ei huomaa, mutta usein eri serverillä olevat eivät näe toistensa viestejä tai pahimmassa tapauksessa ei näe edes eri serverillä olevien olevan sisällä chatissa. Ja sitten ihmetellään ja loukkaannutaan kun kukaan ei tervehdi tai vastaa viesteihin. - viastako
serveri2 kirjoitti:
Sen näkee mentyään sisälle chattiin selaimen osoiteriviltä, jossa lukee alussa joko: "http://chatserver.suomi24.fi....." tai "http://chatserver2.suomi24.fi..... " Yleensä serveri 2 toimii paremmin kuin ykkönen ja monet joutuessaan ykköselle vaihtavat kakkoselle poistumalla ja palaamalla takaisin sisälle välittömästi kunnes pääsee kakkoselle.
Jos kaikki toimii hyvin niin eroa ei huomaa, mutta usein eri serverillä olevat eivät näe toistensa viestejä tai pahimmassa tapauksessa ei näe edes eri serverillä olevien olevan sisällä chatissa. Ja sitten ihmetellään ja loukkaannutaan kun kukaan ei tervehdi tai vastaa viesteihin.Tuosta samasta viastako johtuu, että monesti sätin etusivu näyttää sisällä olijoiden lukumääräksi vaikkapa 8 ja kun aukaisee varsinaisen sättisivun (josta pääsee sisään), niin listalla onkin vähemmän nimiä, esimerkiksi 4?
Ja monesti olen huomannut, että kun uudelleenlataa tuota sisäänkirjautumissivua muutaman kerran, niin yhtä-äkkiä sisällä olijoiden lista muuttuukin ihan eriksi. Ilmeisesti tuo erilainen lista tuleekin sitten toisella serverillä olevista. - chatchatchat
viastako kirjoitti:
Tuosta samasta viastako johtuu, että monesti sätin etusivu näyttää sisällä olijoiden lukumääräksi vaikkapa 8 ja kun aukaisee varsinaisen sättisivun (josta pääsee sisään), niin listalla onkin vähemmän nimiä, esimerkiksi 4?
Ja monesti olen huomannut, että kun uudelleenlataa tuota sisäänkirjautumissivua muutaman kerran, niin yhtä-äkkiä sisällä olijoiden lista muuttuukin ihan eriksi. Ilmeisesti tuo erilainen lista tuleekin sitten toisella serverillä olevista.Juuri niin, kirjautumissivua päivittämällä saa näkyviin joskus eri servereillä olijat. eli kun sivu näyttää, ettei ole ketään paikalla niin sivua kun päivittämällä voikin tulla esiin eri serverillä olijat ja siellä onkin useita paikalla.
- vai ominaisuusko?
chatchatchat kirjoitti:
Juuri niin, kirjautumissivua päivittämällä saa näkyviin joskus eri servereillä olijat. eli kun sivu näyttää, ettei ole ketään paikalla niin sivua kun päivittämällä voikin tulla esiin eri serverillä olijat ja siellä onkin useita paikalla.
Nyt tuo ilmoitti, että "Virhe käyttäjän tunnistuksessa" ja palautti minut sisäänkirjautumissivulle, jossa oleva lista näytti, että nimimerkkini on sätissä, vaikka itse en ollutkaan.
- manipuloidaan
oletteko miettineet mistä käsky tulee.... manipulaatioko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685