koneesta jossa uusi CO2 E4300, Ati Radeon X1900 (hieman käytetty) ihan hyvän näkönen koppa, virtalähde hiljainen 400w, kirjoittava DVD-asema tais olla 18x, emolevyä en muista mut joku iha OK JA 20GT kiintolevy.
Eli tollasta olen ostamassa kaverilta. Paljon tarjoaisitte itse?
Paljon maksaisitte käytetystä
2
277
Vastaukset
- hirveen pieni kovalevy
toi tarttee heti varmaan vaihtaa suurempaan...
Jos keskusmuistia on 1 Giga tai enemmän ja
laillinen XP lisensseineen ja CD:ineen
niin ehkä 80...100e Tiedossa olevat osat arviolta 400€:n arvoiset.
Emolevyjen hintahaarukka 50€-yli 300€.
Tietenkin jos on kallis koppa ja virtalähde niin varmasti hinta nousee sen mukaan.
Tuo 400€ arvio on halvimpien ei tiedossa olevien mukaan laskettu;emo,koppa,poweri jne,Onko muistia kun DDR 2 muisti on aika arvokasta jos sitä se nykyään vakio 2Gigaa.
Koneen arvo sattaa tietysti hyvinkin olla lähempänä 1000€:a kuka tietää noilla tiedoilla aika vaikea arvioida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412