saako laivaan jäädä ..

tukholmassa..

siis sitä olisin tiedustellut että olen lähdössä viking linen gabriellalla tai mariellalla helsingistä tukholmaan ja tukholmaa on niin monesti nähty että osaakohan kukaan sanoa saako laivaan/hyttiin jäädä siksi aika kun muut ihmiset ovat shoppailemassa.että onko siinä joku kielto.ja että siivoavatko ne siellä tukolmassa sitten hytit,vai vaan ne hytit jotka ovat vapautuneet.ei ole kiva jos oon siellä nukkumassa ja siivooja tulee..kiitos avusta.

13

4090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole hytistä

      ulos ajettu, jos olen päättänyt laivaan jäädä.

      Risteilymatkustajan hytit siivotaan vasta paluumatkalla.

      • haluat sitä

        mutta jos haluat, että hyttiä ei siivota, niin älä laita sitä korttia riippumaan oven kahvaan.


    • jos et haluu

      stokikseen, voit koisata ihan rauhassa, kukaan ei tule häiritsemään toisin kun tallinkilla jossa oville koputellaan vähän väliä "henkilökunnan" puolesta ja keskusradiosta tulee kuulutuksia jotka kuuluvat hyttiin, se ottaa päähän, Laatulaivayhtiön laivoilla reissatessa saat nukkua rauhassa myös koko satamassa oloajan jos haluat....

    • henttu

      Totta kai saa jäädä hyttiin ei ole pakko mennä maihin sillä se paatti ei lähde heti niin kuin Turusta tulleet laivat

    • paljastaa

      että olet lähdössä ensimmäistä kertaa risteilylle vaikka muuta esitätkin...

      • jos se

        Hehhee,pääseehän sitä stokikseen lentokoneellakin,nuija


      • mutta,,,,,,,
        jos se kirjoitti:

        Hehhee,pääseehän sitä stokikseen lentokoneellakin,nuija

        lentokonetta et voi käyttää hotellihuoneena tukholmassa oloaikasi ajan.... HEH,HEH,HEEE,,,,!!


      • ekakerta..
        mutta,,,,,,, kirjoitti:

        lentokonetta et voi käyttää hotellihuoneena tukholmassa oloaikasi ajan.... HEH,HEH,HEEE,,,,!!

        Hyttiin ja sitten ennen lähtöä pois ??


      • jos naisella
        ekakerta.. kirjoitti:

        Hyttiin ja sitten ennen lähtöä pois ??

        on matkaan oikeuttava lippu. Ne tarkastetaan Ruotsissa samanlailla kun Suomessa laivaan mentäessä.


      • Ketä yrität huijata?
        jos naisella kirjoitti:

        on matkaan oikeuttava lippu. Ne tarkastetaan Ruotsissa samanlailla kun Suomessa laivaan mentäessä.

        Siljalla on vain kämänen muoviportti, jonka aukeamiseen tarvitaan maihinnousukortti. Jos miehellä se on, portti aukeaa, ja akka ehtii mennä myös portin läpi laivaan. Kukaan ihminen ei lippuja tarkista, jos menee laivaan päiväsaikaan sisään.


      • tallinkil paljoa
        Ketä yrität huijata? kirjoitti:

        Siljalla on vain kämänen muoviportti, jonka aukeamiseen tarvitaan maihinnousukortti. Jos miehellä se on, portti aukeaa, ja akka ehtii mennä myös portin läpi laivaan. Kukaan ihminen ei lippuja tarkista, jos menee laivaan päiväsaikaan sisään.

        sitten oteta huomioon turvallisuus näkökohtia, jos noin helposti pääsee laivaan kulkemaan.
        No ymmärtäähän sen kun tietää kuinka velkanen yritys on kyseessä, kaikki ylimääräset kulut vaan pois vaikka turvallisuuden kannalla.


    • Anonyymi

      Saa

      • Anonyymi

        Ei saa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe