Yariksen vaihdelaatikko

jari s

Mites tämän palstan lukijoilla laatikot pelittäneet? yaris sivuja lukeneena tuntuu että joka toisella yariksen omistajalla laatikon kanssa jotain ongelmia: joko ääntää tai hajonnut, vaimolle katsellut kauppa biiliä ja yaris yhtenä muta pikkuisen kiinnostus laski kun luki noita juttuja yaris clubin sivulla.

16

7942

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut

0 KPL

• sanoisinko

Yaris Verso 2000 1.5 takajarrut paineventiili ja toinen ajovalon korkeus säädin
        siis ainoat viat.

145000 km ajettu HYVÄ PELI

• Romun ostin

Olen pari kertaa varoitellut näitten vaihteista,koska omasta -01:stä hajosi vaihdelaatikko 70 th ajettuna.Sen jälkeen on aina haukuttu provoilusta.Korjaamolla kerrottiin,että muissakin ollut kytkin ja vaihdelaatiiko ongelmia.Voi olla,että suurin osa Yariksista on hyvin toimivia,mutta minun kohdalle sattui risa.

• liene..

Näiden luotettavuus tilastojen mukaan Yaris on ollut aina kärkinimi. Kuinka huonoja ne muut merkit sitten?

• Romun ostin
        liene.. kirjoitti:

Näiden luotettavuus tilastojen mukaan Yaris on ollut aina kärkinimi. Kuinka huonoja ne muut merkit sitten?

Olen nyt ajellut toisen merkkisellä ja halvemmalla ja olen ollut tyytyväinen.Sain hiljaisemman,edullisemman ja paremmin varustellun auton.Kilometrejä ei tosin ole vielä vasta kuin 30 th.En sano merkkiä koska tällä palstalla ei muita merkkejä pidetä missään arvossa.Nimimerkki"Romun ostin" ei tarkoita nykyistä autoani.

• jari s
        Romun ostin kirjoitti:

Olen nyt ajellut toisen merkkisellä ja halvemmalla ja olen ollut tyytyväinen.Sain hiljaisemman,edullisemman ja paremmin varustellun auton.Kilometrejä ei tosin ole vielä vasta kuin 30 th.En sano merkkiä koska tällä palstalla ei muita merkkejä pidetä missään arvossa.Nimimerkki"Romun ostin" ei tarkoita nykyistä autoani.

että tulee rehellistä kommenttia, yaris sivuilla tosiaan oli paljon noihin voimansiirtoon ja laatikkoon liittyvistä ongelmista kyselyjä, lieköhän sitten moottorin koolla merkitystä asiaan, ja luotettavuustilastot heh heh, kuinhan "luotettavasti" ne on kerätty ja mistä.., joka auto merkille löytyy sitä mairitteleva tilasto, käyttäjäkokemukset enempi kiinnostaa kuin jotku tilastot

• tähän...
        jari s kirjoitti:

että tulee rehellistä kommenttia, yaris sivuilla tosiaan oli paljon noihin voimansiirtoon ja laatikkoon liittyvistä ongelmista kyselyjä, lieköhän sitten moottorin koolla merkitystä asiaan, ja luotettavuustilastot heh heh, kuinhan "luotettavasti" ne on kerätty ja mistä.., joka auto merkille löytyy sitä mairitteleva tilasto, käyttäjäkokemukset enempi kiinnostaa kuin jotku tilastot

Lueppa pösö osastolta erään 406 omistajan kertomus. Siinä sitä laatua, hiukset nousee pystyyn sitä lukiessa.

• taidakaan
        tähän... kirjoitti:

Lueppa pösö osastolta erään 406 omistajan kertomus. Siinä sitä laatua, hiukset nousee pystyyn sitä lukiessa.

provoilija tunnistaa toista provoilijaa? Provoja ne ovat tavallaan täällä viljellyt pelleindeksit ja asiakastutkimuksetkin! Laatua? Heh-heh...

• jörkka

• hmmmmmmmhmmm

Edellinen omistaja varmaan paukuttanut kytkintä ja räpänny vaihteilla.

• ei koko totuus
        jari s kirjoitti:

Moniko yrittää katsastaa autoa, jossa ei voima siirry pyörille?

• ymmärtänyt
        hmmmmmmmhmmm kirjoitti:

Edellinen omistaja varmaan paukuttanut kytkintä ja räpänny vaihteilla.

että kyseiset vaivat koskisivat vanhempia eli vuosituhannen vaihteen malleja. Sisko osti vm. 2003 yariksen ja olin itse mukana kun kauppoja kierreltiin. Tiedustelin silloin samaa asiaa eräältä tutulta korjaamopuolen hessulta ja hän sanoi että ne ongelmat liittyy vanhempiin jarppoihin. itse ainakin otin jutun todesta. Kyseinen auto pelittää kuulemma moitteettomasti, mittarissa 70tkm.
        Tietenkin käytetyn auton ostajan kannattaa selvittää auton omistajahistoria(pizzataxi,vanhamummu ym..EI IKINÄ!) ennen ostopäätöstään, ja tämä koskee kaikkia merkkejä.

• Anonyymi

mulla on 360000 ajettu yaris1,0hyvin pelaa kytkin ja vaihteet

• Anonyymi

Onko se käynyt kiertoradalla vai kuutamolla?

• Anonyymi

Vaihdelaatikkoöljyt kannattaa vaihtaa sadantonnin välein. Olisko noin litra 75/90 öljyä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe