.. ostaa sellaista kokoaikaista metrolippua, jolla pääsee matkustamaan vapaasti ilman, että täytyy joka kerta ostaa uusi lippu, ja paljonkohan sellainen maksaa?
Voikohan Pariisissa
6
1486
Vastaukset
- TPAK
Paris Visite -kortti on kätevä, käy kaikissa julkisissa kulkuvälineissä. Ainakin 5 päivän kortteja myydään, muistaakseni myös 3:n. Hintaa en valitettavasti muista, mutta ainakin meillä tienasi itsensä takaisin hyvin.
Matkaopaskirjan mukaan voi ostaa 1/2/3/5 päivän tai viikon lipun. Hinta riippuu voimassaoloalueesta yms, vaihtoehtoja on muutamia.
Kiva kun kysyit tätä, niin tulipa tutkittua tämä itsellekin tärkeä asia.
SARI [email protected]- C´est la vie
Moi
Paris visite on ihan ok juttu.. mutta itse ostan aina carte orange- kortin, myydään aina ma-su ajaksi eri vyöhykkeille. Kannattaa ehdottomasti, on paljon halvempi kuin tuo paris visite. Vuosi sitten viimeski kävin, ovat nyt muuttamassa ko. lippua etäluettavaksi Navi-lipuksi. Varaa passikuva mukaan. Ainoa ongelma saattaa olla, että eivät myy niitä joka metro asemalla, kortti kun on tarkoitettu "ranskalaisille työläisille"... ;) Kannataa ehdottomasti ! - C´est la vie
C´est la vie kirjoitti:
Moi
Paris visite on ihan ok juttu.. mutta itse ostan aina carte orange- kortin, myydään aina ma-su ajaksi eri vyöhykkeille. Kannattaa ehdottomasti, on paljon halvempi kuin tuo paris visite. Vuosi sitten viimeski kävin, ovat nyt muuttamassa ko. lippua etäluettavaksi Navi-lipuksi. Varaa passikuva mukaan. Ainoa ongelma saattaa olla, että eivät myy niitä joka metro asemalla, kortti kun on tarkoitettu "ranskalaisille työläisille"... ;) Kannataa ehdottomasti !käy tutkailemassa enemmän tietoa www.ratp.fr
- Huhtikuussa Pariisiin
Hei..
Edullinen tapa matkustaa Pariisissa
Carte Orange - viikon kortti, voimassa maanantaista maanantaihin. Korttia varten tarvitset valokuvan. Saat sen automaatista metroasemalta tai ota mukaan vanha passikuva.
Pariisilaiset käyttävät paljon tätä korttia.
kts.
http://www.paris.org/Expos/ParisTickets/Orange/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184