poliisin kanssa takahuoneessa.. 1

~*Demi Girl*~

Kävelin eteisessä edestakaisin ajatellen kumpi sopii paremmin,minihame vai pitkähame?.Päädyin minihameeseen,mustat sukkahousut sopivat myös asuuni sekä musta toppi.Heitin laukun olalleni ja katsahdin rannekelloani,kello oli 07:49.Minulla oli siis 11 minuuttia aikaa ajaa töihin.Avasin oven ja lukitsin sen huolellisesti,juoksin autolleni ja starttasin sen,tein siinä sitten muutkin pakolliset vaiheet jotta pääsisin liikkeelle.Olin juuri pääsemässä parturiliikkeeseeni wondeful hairs,kun poliisi auto kiilasi eteeni ja painoin jarrua niin että kirskuna kuului.Ihmiset katsoivat minua ja minua hävetti,mutta miksi poliisi kiilasi minut?no sen sain tietää kun poliisi tuli koputtelemaan ikkunaani.Hei,poliisi sanoi kun sain viimein väännettyä ikkunan auki.Hei,vastasin hämmentyneenä.Näytäppä ajokorttisi,poliisi sanoi kiukkuisena.Toki,sanoin ja kaivoin ajokortin kevyestä lompakostani,ojensin ajokortin ja poliisi vertasi kortin kuvaa minuun,sama henkilö,oletko jo 20-vuotias?,poliisi kysyi ihmeissään.Olen,vastasin salamannopeasti.Näin poliisin hienon hymyn sekä komeuden,hän iskisilmää ja pikkuhousuni kastuivat.Miksi juuri nyt?,ajattelin kysyvästi.Onko jokin hätänä?,poliisi kysyi ja työnsi päänsä audon ikkunasta sisään ja antoi korttini.Ei ole,sanoin ja poliisi antoi minun mennä.Katsoin vielä sivu peilistä kun poliisi hymyili,minä hymyilin takaisin.Komea poliisi,ajattelin,tuosta olisin saanut illaksi sänky seuraa mutta en voinut kysyä kun ihmiset tölläsivät,perhanan perhana kun alushousut kastuivat.Ehdin juuri ja juuri avaamaan liikkeeni kun kello löi seitsemää,jätin oven auki jotta viileää ilmaa pääsisi sisään,sillä täällä haisisi muuten hirveältä.Odottelin 2 tuntia ennenkuin ihmisiä alkoi tulla jonottain liikkeeseeni,yhdeltä piti leikata kaljuksi kokopää ja toisilta piti leikata turhia kaksihaaraisia.Päivän päätyttyä ja minuuttia ennen kuin suljin liikkeeni näin kun se sama poliisi tuli parturiliikkeeseeni.Hämmennyin tyystin ja laitoin oven lukkoon ettei tulisi enempää ihmisiä.Hei,poliisi sanoi ja hymyili ja minun pikkuhousuni kastuivat,minulta pitäisi leikata vähän kaksi haaraisia,poliisi sanoi ja meni tuoliin,mutta eihän sinulla ole edes kaksihaaraisia,sanoin hämmentyneenä.Silloin poliisi kääntyi ja alkoi suudella kiihkeästi minua,hän repi työpaitani ja vei meidän takahuoneeseen,hän kysyi että tahdoinko juuri tätä ja nyökkäsin,mutta miten löysit minut?,kysyin.Olen käynyt täällä ennenkin,poliisi sanoi.Minä en muista sinua enää,sillä täällä on käynyt niin paljon ihmisiä,sanoin ja poliisi nyökkäsi.Kuljimme kohti pöytää,poliisi riisui vaatteensa ja näin hänen kalunsa joka oli jo pystyssä,seisooko sinulla aina noin?,poliisi nyökkäsi ja pyysi minua ottamaan kaikki vaatteet pois.Tottelin ja hän pyysi minua makaamaan pöydällä,menin makaamaa ja poliisi tuli päälleni,hän työnsi kullinsa sisääni ja sain ihanan tunteen,yritin olla voihkimatta mutta en pystynyt.AAAAAAAH,AAAAHAAH,AH,AAAH,AHHHHH,voihkin ja poliisi voihki myös.Kulli kiristi pilluani,AHHHHH,AAAAAH,AAAAAAAAAAAAAHHHHHH,kiljuin ja voihkin,sain sitten organismin ja tunsin leijuvani yläilmoissa.AAH,AAH,voihkin,se oli todella mahtavaa,kännykkäni soi mutten vastannut siihen...


Jatkuu...

13

11089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukkeli

      Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti.

      Muuten hyvä stoori, vaikka en kuulukaan kohdeyleisöön, olen nimittäin poika ja hetero.

      • enkunope

        tällä ei juuri ole merkitystä mutta parturiliikkeesi nimi on suomeksi ihanat karvat..:)
        Hair on hiukset, hairs karvat.


    • henkilö

      tiedätkö mikä on organismi?;)

      • ~* Demi Girl *~

        Mitä sitten vaik pilkun ja minkä nyt sanoitkin tulee välilyönti?
        kaikki saa tosta selvää hyvin ja kun yksi kysyi et tiedänkö mikä on orkku niin tiedän hyvin :)


      • muuten vaan..
        ~* Demi Girl *~ kirjoitti:

        Mitä sitten vaik pilkun ja minkä nyt sanoitkin tulee välilyönti?
        kaikki saa tosta selvää hyvin ja kun yksi kysyi et tiedänkö mikä on orkku niin tiedän hyvin :)

        Organismi ja orgasmi meinaan..


      • ???
        muuten vaan.. kirjoitti:

        Organismi ja orgasmi meinaan..

        mikä Organismi sit on?


      • likka
        ??? kirjoitti:

        mikä Organismi sit on?

        Organismi = eliö, olio

        Orgasmi = Sukupuolisen nautinnon huipentuminen, laukeaminen, tyydyttyminen


    • Jasu

      Tuetko tekemään mullekin organismin?

      Mä voin tehä sulle niin monta organismiä kuin vaan ikinä haluat........kunhan eka kerrot mikä se on =)

    • iloa

      Sain päivän parhaat naurut tästä, kiitos oikein paljon. Organismi...heh :)

      • TYTTÖ

        Tällalailla ne poliisit pokaa mimmejä,pysäyttää kadulla hyvän näkösiä muijia ja menee podailemaan niille ja ne käy ihan kuumana.SItten illalla ravintolaan ja samat muijathan siellä notkuu,siitä vaan kiinni ja kotiin panemaan.Muijat tekee mitä vain.Näin ainakin pikku kaupungissa nimeltä Porvoo


    • Mie

      Oletkos varmasti peruskoulun loppuun käynyt, oli meinaan niin paljon kir-joi-tus vir-hei-tä. Ja toi ihmeen aaaahattelu...

    • mies

      Niin sä lähit töihin 7:49 ja olit töissä tasan 7:ltä, miten vitussa se on mahollista?????

    • viisaampi

      "sain sitten organismin ja tunsin leijuvani yläilmoissa."

      jaa että sait oikein organismin? :D
      alku oli ihan hyvä, mutta loppu pilasi kaiken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe