Poliisin kanssa takahuoneessa 2

~*Demi girl*~

Kännykkä jatkoi soittoaan ja heitin sen lattialle.Akku lähti helposti irti eli puhelin sammui.Poliisi otti kullinsa pois sisältäni ja nuoli pilluani,mahlat tulivat ulos ja voihkin,minulla oli niin ihanaa,sitten poliisin täytyi lähteä,hän lähti mutta antoi ennen numeronsa jotta voisimme pitää nautinto hetkiämme useammin.Kaikki tämä ei ollut tarpeeksi,etsin takahuoneen wc:stä sähköhammasharjan ja paioin sen päälle,kostutin sitä ja laitoin harjan klitoriksen päälle,AAH,voihkin,sain aikaan organismin,se oli niin ihanaa etten voinut uskoa sitä todeksi,surisutin harjaa klitoriksen päällä tunnin kunnes siihen alkoin sattua,olin puhki ja oli aika palata kotiin.Ajoin kotiin ja heittäydyin sängylle,onneksi minulla oli sähköhammasharja myös kotona jotta voisin tyydyttää itseäni jos kullia ei ole tarjolla.Puhelimeni soi ja kuuli poliisin sanovan että on ovellani,poliisi kertoi ottavansa selvää tietokoneella missä asun,avasin oven ja hän harppoi sisään.Juoksimme yhdessä sänkyyn ja hän pani minua kovaa,mahlat tulivat alle 3 minuutissa,poliisi imi rintojani ja mahlat pillustani.

Jatkuu..
Sori kun tämä oli lyhempi. =)
Jatkan huomenna. =)

10

5586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mui

Todella huonoa tekstiä, paranna tyyliä tai lopeta kokonaan.

• Starkku

Kun seuraavan kerran kirjoitat, niin kannattaa ottaa muistiin seuraava:

Organismi:
      - eliöstö, eliö

Orgasmi:
      - laukeaminen

Koeta myön siistiä kirjoitusasuasi.
      Hankala lukea, kun ei ole pilkkuja, välilyöntejä yms...

• sori mutta..

sori vain mutta eipä sun kannattais tänne kirjottaa, sillä ei pahalla mut sun tarinas on yks paskimmista mitä koskaan oon lukenu :I

• John

Demi girl,
      kannattaisko sun tosiaan lopettaa tälläisten tarinoiden kirjoittaminen kun et näemmä osaa ollenkaan. Ehkä jopa omakohtaiset kokemukset saattaisivat auttaa uskottavalta kuulostavan tarinan kirjoitusta. Meinaan jos et tiedä mikä on organismin ja orgasmin ero niin unohda kirjoittelu. VAI MINKÄ IHMEEN ORGANISMIN SÄ SAIT?!? :-p

• niimpä niin

ehkä sinun ei kannattaisi kirjoitella tänne,koska kirjoituksesi on epäselvää..Eipä tainnut päähäsi mennä että sait ORGASMIN.Olet ilmiselvästi n.11-12 vuotias.

• katja

Voiko nimesi mahdollisesti olla Katja vai onko toinenkin apukoulun käynyt joka sanoo organismi?!!!

• Spell

...tollaselta roskalta. Älä jatka, kun et tunnu kirjottamisen jaloa taitoa omaavan. En aio vittuilla tosta organismi-jutusta, vaikka se kieltämättä aika hauska juttu olikin.

• mie

JA ORGANISMI EI OLE MIKÄÄN SANA... SE KIRJOITETAAN ORGASMI...

• Minä

Taidat olla nuori?
      Meinasin kuolla nauruun kun yhdessä kohdassa luki "organismi" :D
      Se on orgasmi pösilö :)
      Muutenkin vaikutti siltä ettet oikein tiedä seksistä mitään. sori vaan

• Voi elämä...

Mikä vitun ongelma sulla on noiden kirjoitusvirheiden kanssa? Kannattaisi käydä peruskoulu loppuun ennen kun tuut tänne kirjottelemaan mitään tollasta. Ja mikä helvetti on "organismi"?! Se on orgasmi jos et sattunu tietämään... Olen pahoillani negatiivisesta palautteesta mutta opettelisit kirjoittamaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      107
      3654
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2892
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2451
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1925
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1623
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1565
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1360
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1336
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe