Virpi Diva

neljäs sija ei kiinnosta

Virpi Kuitunen hiihti tänään(kin) loistavasti.
Mutta kummeksutti neidon lausunnot tyyliin: neljännet sijat ei kiinnosta, siksi en lähde hiihtämään (jotain niitä kisoja mitä nyt jätti väliin).
OISKOHAN siellä reservissä (=Suomessa) ollut niitä hiihtäjiä joita ne neljännet - kymmenennet sijat olisivat tyydyttäneet ja näin saaneet kokemusta.
Turhaa diivailua. Tainnut pissi nousta hattuun.

19

1239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiihtäjä

Virpi on sen tason hiihtäjä että pitää taistella voitosta joka kisassa,jos selekä on siinä kunnossa että ei pysty voitosta hiihttään niin on parempi levätä ja jättää kisa välliin.

• Puolikuollut_

Aika raju matami pitääkin olla kun selkä paskana voittaa muut mennen tullen.... jos nyt kiinnostaa osallistua!

Mitään ei oo ottanu.... koskaan!

Uskomattoman hyvää pr:ää hiihdolle! Vielä tähän päälle muutama mukava doping -käry. Niin kyllä olis taas Suomen lippu korkealla!

• Hienoa Virpi & kumppanit
        Puolikuollut_ kirjoitti:

Aika raju matami pitääkin olla kun selkä paskana voittaa muut mennen tullen.... jos nyt kiinnostaa osallistua!

Mitään ei oo ottanu.... koskaan!

Uskomattoman hyvää pr:ää hiihdolle! Vielä tähän päälle muutama mukava doping -käry. Niin kyllä olis taas Suomen lippu korkealla!

kun toiset pärjää ja itse kuulu ryhmään topi ja toivottomat. Taidat olla terapian tarpeessa

• Puolikuollut_
        Hienoa Virpi & kumppanit kirjoitti:

kun toiset pärjää ja itse kuulu ryhmään topi ja toivottomat. Taidat olla terapian tarpeessa

Sulla taitaa taju lähtee kun pissitestien tulokset tulee!

B-näytettä odotellessa!

• Medoc

Virpin asenne on tasan sellainen kuin se pitää huippu-urhelijalla ollakin. Ei meitä penkkiurheilijoitakaan mitkään neljännet sijat kiinnosta.

• on oikeassa

Virpi on ihan oikeasssa siinä,että mitali pitää olla aina tavoitteena! Liian kauan onkin kuunneltu juttuja:"parhaani teen, sijoitus 30 sakkiin tyydyttää...eli sorry ett oon syntyny,anteeks ku oon olemassa". Ja ollanhan me pettyneitä, ku suomalaiset ei pärjää,aletaan mollaamaan heti,että miks piti lähettää tuokin tuonne? Ei hyvä niin,ei näin,mutta olen todella ylpeä suomalainen noiden upeiden naishiihtäjiemme takia!

• Niinpä!

Ja lisäksi minua kummastuttaa aivan erityisesti se, että miten suomalaisten joukossa on sellaisiakin, jotka sitten vasta varsinaisen parjauskampanjan aloittavatkin, jos joku pärjää! Ja vippaskonsteistä syytetään muka kaikkitietävinä vaikka testeissä ei ole näkynyt mitään! Osaavatkohan sellaiset ihmiset iloita mistään.

• Urho_
        Niinpä! kirjoitti:

Ja lisäksi minua kummastuttaa aivan erityisesti se, että miten suomalaisten joukossa on sellaisiakin, jotka sitten vasta varsinaisen parjauskampanjan aloittavatkin, jos joku pärjää! Ja vippaskonsteistä syytetään muka kaikkitietävinä vaikka testeissä ei ole näkynyt mitään! Osaavatkohan sellaiset ihmiset iloita mistään.

Osaamme nauttia puhtaiden ja rehtien urheilijoiden menestyksestä!

Hiihtosankarimme eivät tähän kategoriaan kuulu!

• Hiihtäjä
        Urho_ kirjoitti:

No mikähän laji sitten teijän mielestänne kuulluu siihen puhtaaseen gategoriaan ennen hiihtua.Biljardi vai?

• Urho_
        Hiihtäjä kirjoitti:

No mikähän laji sitten teijän mielestänne kuulluu siihen puhtaaseen gategoriaan ennen hiihtua.Biljardi vai?

Lähtökohtaisestihan urheilijat ovat puhtaita niin kauan kuin toisin osoitetaan, eikö?

Virpi on kerran jo näyttänyt punaista testitulosta, mielestäni se pitäisi olla kerrasta poikki.

Itse pidän doping puhtainan lajeina suomalaisurheilijoiden osalta mm. kestävyyslajeista suunnistusta, uintia, lisäksi mm. Tennis kuuluu puhtaaseen kategoriaan.

Hiihto on maineensa rehellisten ihmisten kilpalajina menettänyt.

• tarkemmin
        Urho_ kirjoitti:

Jos näitä urheilijoita on testattu satoja kertoja viime vuosina, eikä käryä ole julkitullut,eikö se todista tällä kertaa heidän ruisleipävoimaa? Sen sijaan jalkapallossa ja jääkiekossa saa huumehörhöt ja alkoveikot riehua aivan vapaasti ja heitä vaan ihannoidaan? Ihme kateutta yksilöurheilioiden menestymisestä tuollainen epäluuloisuus ja jatkuva katkeruus!

• Hiihtäjä
        tarkemmin kirjoitti:

Jos näitä urheilijoita on testattu satoja kertoja viime vuosina, eikä käryä ole julkitullut,eikö se todista tällä kertaa heidän ruisleipävoimaa? Sen sijaan jalkapallossa ja jääkiekossa saa huumehörhöt ja alkoveikot riehua aivan vapaasti ja heitä vaan ihannoidaan? Ihme kateutta yksilöurheilioiden menestymisestä tuollainen epäluuloisuus ja jatkuva katkeruus!

On sekin jännä juttu kun suomalais pellaaja lähttee nhllään on suomessa vielä kukkakeppi mutta vuojen päästä onkin lihaspainua tullu 15kilua lissäää.Hiihto on tällä hetkellä aika puhas laji!!

• Urho_
        tarkemmin kirjoitti:

Puijaajat ovat aina askeleen testaajia edellä!

Samase on autovarkaudessakin.... autoteollisuus kehittää miljoonilla euroilla erilaisia ajonestojärjestelmiä yms. mutta kun ne tulevat markkinoille on ammattivarkailla ne jo ollut pitkään käytössä.

Ihan samasta tässä on kyse.

Hiihdossa Wada tekee pienellä budjetilla täysin aikaansa jäljessä olevia testejä, huipputasolla hiihdossa pyörii niin isot rahat että niistä on osa helppo sijottaa "tuotekehitykseen". Antidoping on aivan turha organisaatio, koske menetelmät eivät ikinä paljasta kuin kaikkein törkeimmät tpaukset. Täähän nyt on ollu jo tiedossa useamman kymmen vuotta.

Eikait kukaan usko siihen että ruisleivällä pärjäisi maailmalla. Ei senenempää Suomalaiset, Norjalaiset kuin Saksalaisetkaan.h

• Hiihtäjä
        Urho_ kirjoitti:

Lähtökohtaisestihan urheilijat ovat puhtaita niin kauan kuin toisin osoitetaan, eikö?

Virpi on kerran jo näyttänyt punaista testitulosta, mielestäni se pitäisi olla kerrasta poikki.

Itse pidän doping puhtainan lajeina suomalaisurheilijoiden osalta mm. kestävyyslajeista suunnistusta, uintia, lisäksi mm. Tennis kuuluu puhtaaseen kategoriaan.

Hiihto on maineensa rehellisten ihmisten kilpalajina menettänyt.

Eikös uinti ole laji jossa jää kaikista eniten dopingista kiinni ja miten selittyy että jatkuvasti tehhään uusia MM ennätyksiä vaikka ei välineet kehity?Suunnistus on hieno laji mutta ei varmasti ole sen puhtaampi kuin hiihtokkaan.Tennis on taas taito laji vaikka tarvitaankin kestävyyttäkin.Hiihosta on ne vilpin tekijät jo kiinni jäänneet.

• tekopyhyys ällöttää
        Urho_ kirjoitti:

kun on noin mahtipontinen ja omasta mielestään muita parempi. Tuskinpa on itse yhtään rehdimpi kuin parjaamansa hiihtäjämme.

• Urho_
        Hiihtäjä kirjoitti:

Eikös uinti ole laji jossa jää kaikista eniten dopingista kiinni ja miten selittyy että jatkuvasti tehhään uusia MM ennätyksiä vaikka ei välineet kehity?Suunnistus on hieno laji mutta ei varmasti ole sen puhtaampi kuin hiihtokkaan.Tennis on taas taito laji vaikka tarvitaankin kestävyyttäkin.Hiihosta on ne vilpin tekijät jo kiinni jäänneet.

Uinnissa kärähtäänyt suomalainen viimeisen 10 tai sanotaan vaikka 20 aikana.

Hiihdossa kärähtäneet suomalaisia ei taida voida sormilla laskea, loppuu sormet kesken.

Ja suunnistus sitten? oletko kuullut dopingista niissä piireissä? Testit ovat yhtä kattavia kuin hiihdossakin.

Joten eiköhän lydä kättä sille asialle että Hiihto on aika pirun pahasti dopingin mustaama laji pikkuruisessa Suomen maassamme. Vain yleisurhilusta löytyy saman tason käryjä viime vuosikymmeniltä.

En jaksaisi senenempää vakuutella, faktat kertokoon puolestaan. Jos haluat voin laittaa sinulle linkin mistä löytyy kaikki merkittävät doping käryt, voidaan yhdessä laskea kuinka monta on missäkin lajissa!

• jospa katsoisit

kasvoja viestikisan(kin) jälkeen - miten uskomaton hehku, innostuneet, kirkkaat silmät - äärimmäisen kaunista ja hyvää tekevää nähdä! Onnittelut!

• Hyi helevetti, puistattaa aina kun näkee Saarisen naamavärkin.

Zip1 kirjoitti:

Hyi helevetti, puistattaa aina kun näkee Saarisen naamavärkin.

sun naamasi ei näy täällä, säästyy moni shokilta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe