Missä/miten opiskella flashiä ?

jomottaja

Moro, eli olisko kellään tietoa missä kursseilla/onko olemassa mitään kursseja jossa pystys opiskelmaan flashiä ? eli haluisin opetella tekemään sillä jotain ihan perus efktejä/sivuja... jotain tohon tyyliin http://www.batterydrink.com/springbreak/

eli tietääkö kukaan mitä mun kannattas tehä ? mnnä johonki kurssill vai jotenki netin kautta treenaa ? just hommasin ton ohjelman

4

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trolliolli

Suosittelisin itseopiskelua, koska mielestäni se on hyvä tapa. Ainakin itselleni se sopii. Vaatii tietysti jonkinlaista itsekuria ja toiset vain oppivat paremmin kuuntelemalla jotain toista. Suosittelen silti kokeilemaan.

Kirjastosta löytyy varmasti suomenkielistä luettavaa flashista. Perusteet oppii helposti kirjan ohjeita ja esimerkkejä seuraamalla. Hyvä tapa on olla koko ajan ohjelman ääressä kun lukee.

Netistäkin varmasti löytyy jotain ohjeita, mutta kirja on aina kokonaisuus ja sitä on helpompi lukea samalla kuin käyttää ohjelmaa. Netissä pitää vähän etsiskellä pieniä tiedonjyväsiä eri paikoista ja jos ruudulta lukee, pitää olla jatkuvasti vaihtamassa ikkunaa.

Toki myös kursseja löytyy, jos itseopiskelu ei tunnu omalta. Jos paikkakunnalta löytyy ammattikorkeakoulu, todennäköisesti järjestävät myös avoin amk -nimikkeen alla yksittäisiä kursseja, joihin voi osallistua kuka tahansa. Hinnat ovat jossain 100 euron tuntumissa.

Sitten on tietysti vielä ihan koulutuspalveluita tarjoavat yritykset. Hintaa tulee vähän enemmän kuin em. tavoissa, mutta koulutus ja välineetkin pitäisi olla ihan asialliset.

Tässä nyt jotain, millä pääset alkuun.

• kiitossss

kiitos!

• mörkökolli

No justiinsa en muuten sitten tiedä ketään sun lisäkses ketä hommaisi noin 700€ ohjelman ilman, että edes on koskaan käyttänyt kyseistä ohjelmaa.

• mietintämyssy

Niin ja jos flashi kiinnostaa ammattiin asti niin tuota opetetaan ihan ammattikorkeakouluissa verkkoviestinnän puolella. Valmistuisi medianomiksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe