vaippa teini-iässä

Maria_

Meillä on tytär joka on jo 17v ja vieläkin yökastelua tapahtuu useamman kerran viikossa. Ollaan kokeiltua kaikkea, Minirinit ja hälytysmatot ym. Tyttöä tietysti hävettää ja asia rajoittaa luonnollisesti hänen elämäänsä jonkun verran.

Tyttö itse haluaa ehdottomasti pitää vaippoja öisin jotta ei sänky kastu, mutta olemme lukeneet että vaippojen käyttö voi jopa vaikuttaa siten että kroppa tottuu jotenkin kasteluun. Ollaan kuitenkin päätetty että hän saa käyttää vaippoja jos haluaa. Muita samassa tilanteessa tai neuvoja?

18

11753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttää

      ..tyttöä lääkärissä, ei tuo normaalilta kuulosta.

      • Samaa mieltä minäkin

        Samaa mieltä. Eihän hän koskaan "opi" kuivaksi kun vaipan kanssa nukkuu. Mikäli hälytimet ei auta niin kannattaa käydä lääkärillä, jos voidaan joillain toimenpiteillä auttaa tai sitten psykologille.


    • sofie77

      juttua että on tuohon yö-kasteluun jotain lääkkeitäkin. kyseleppä tosiaan lekurista..tuolloin kun kuulin juttua niin kyseessä oli 7v poika.

    • yövaippa

      Jos haluat, niin pistä minulle meiliä. Jutellaan meilin kautta lisää.

      nimimerkillä: Myös yövaippa housussa

      • Yövaippa

      • Anonyymi
        Yövaippa kirjoitti:

        Siis osoite jäi pois. Eli [email protected]

        Jaahas taas tämä 60 vuotias apusetä ilmaantui linjoille.


    • jees88

      itselläni on myös sama ongelma eli yökastelua on useamman kerran viikossa vaippoja käytän joka yö ja vaipat on tena slip maxi tosi hyvä teippivaippa kannattaa kokeilla pitää hyvin nesteet sisällä ym ym jos tyttärenne haluaa jutella asioista niin olisin valmis keskustelemaan olen itse 18v poika helsingistä niin laittakaa s-posti osote niin voin sitten kirjotella sinne ja huom en ole mikää pervo ym ym

    • Atends

      Minä olen 22 v poika minulla on vielläkin yö kastelua melkein joka yö määkin käytän vaippaa öisin tuhannet ihmiset ei ikinä opi yö kuivaksi ja mää kuulun tähän ryhmään koska minulla on rakenteellinen vika meillä on suvussa sitä vikaa minun ongelmaan on suhtauduttu asiallisesti kaveri ja tuttava piirissä kannatta käyttää vaippa se on itsensä kannalta mukavin vaihto ehto ettei tarvitse maata märissä lakanoissa

      • 123445;,,;

        up


      • Onko ketään kotona?

        Hei Atends 22 v, et ole poika vaan mies.


    • Jooko?? OO

      Vaippa jalkaan ja sassiin!

    • kiisselix

      Mulla oli lapsena yökastelua, mitään fyysistä vikaa ei löydetty eikä lääkkeitä tuolloin siihen tarjottu. Pidettiin vaan sängyssä suojaa ja mua heräteltiin yöllä vessaan, mutta harvoin siitä apua oli. Murrosiässä kastelu alkoi hiljalleen vähentyä ja kun isäni kuoli keuhkosyöpään ollessani 16v, yökastelu loppui kuin seinään. Pelkäsin kovaäänistä ja herkästi suuttuvaa isääni. En kuitenkaan muista, että hän olisi koskaan minuun fyysisesti kajonnut, mutta paiskoi ovia ja huusi aina kun jostain vähänkin hermostui.

    • teinityttön äiti

      Minkähän kokoinen vaippa tyttölle 17-v pitäisi olla, tyttö itse on hankinut drynites vaippoja 4-7 ja ne sopivat kyllä hänelle mutta välillä vuotaa yli yöllä. Aikuisten vaippoja hän ei suostu käyttämään koska totea että ne ovat mummojen vaippoja.

      • Anonyymi

        Kantsii koittaa muovi housui


      • Anonyymi

        Aikuisten vaipat ei ole mummo vaippoja. Olen 40 V mies ja käytän vaippoja 24/7 sairauden takia.


    • -yökastelija-

      hei suosittelen Libero comfort night large. itse käytän tätä koska se on huomaamaton ja erittäin imukykyinen.tuolta Liberon koti sivuilta voi tilata ilmasen tuote näytteen.

    • Hakekaa apua!!!!!!!!

      Miksi te että vain hoida yläpäätänne kuntoon? Korvaako vaippaa pissiminen terveet ihmissuhteet? Onko se ihanampaa kuin normaali elämä?

    • Älkää menkö retkuun

      Tämäkin avaus oli keksitty provo. Saman sedän kirjoittama, kuin muutkin. Jopa sanamuoto ja jotkin lauseet kopioita aiemmista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe