Meillä on tytär joka on jo 17v ja vieläkin yökastelua tapahtuu useamman kerran viikossa. Ollaan kokeiltua kaikkea, Minirinit ja hälytysmatot ym. Tyttöä tietysti hävettää ja asia rajoittaa luonnollisesti hänen elämäänsä jonkun verran.
Tyttö itse haluaa ehdottomasti pitää vaippoja öisin jotta ei sänky kastu, mutta olemme lukeneet että vaippojen käyttö voi jopa vaikuttaa siten että kroppa tottuu jotenkin kasteluun. Ollaan kuitenkin päätetty että hän saa käyttää vaippoja jos haluaa. Muita samassa tilanteessa tai neuvoja?
vaippa teini-iässä
18
12713
Vastaukset
- käyttää
..tyttöä lääkärissä, ei tuo normaalilta kuulosta.
- Samaa mieltä minäkin
Samaa mieltä. Eihän hän koskaan "opi" kuivaksi kun vaipan kanssa nukkuu. Mikäli hälytimet ei auta niin kannattaa käydä lääkärillä, jos voidaan joillain toimenpiteillä auttaa tai sitten psykologille.
- sofie77
juttua että on tuohon yö-kasteluun jotain lääkkeitäkin. kyseleppä tosiaan lekurista..tuolloin kun kuulin juttua niin kyseessä oli 7v poika.
- yövaippa
Jos haluat, niin pistä minulle meiliä. Jutellaan meilin kautta lisää.
nimimerkillä: Myös yövaippa housussa- Anonyymi
Yövaippa kirjoitti:
Siis osoite jäi pois. Eli [email protected]
Jaahas taas tämä 60 vuotias apusetä ilmaantui linjoille.
- jees88
itselläni on myös sama ongelma eli yökastelua on useamman kerran viikossa vaippoja käytän joka yö ja vaipat on tena slip maxi tosi hyvä teippivaippa kannattaa kokeilla pitää hyvin nesteet sisällä ym ym jos tyttärenne haluaa jutella asioista niin olisin valmis keskustelemaan olen itse 18v poika helsingistä niin laittakaa s-posti osote niin voin sitten kirjotella sinne ja huom en ole mikää pervo ym ym
- Atends
Minä olen 22 v poika minulla on vielläkin yö kastelua melkein joka yö määkin käytän vaippaa öisin tuhannet ihmiset ei ikinä opi yö kuivaksi ja mää kuulun tähän ryhmään koska minulla on rakenteellinen vika meillä on suvussa sitä vikaa minun ongelmaan on suhtauduttu asiallisesti kaveri ja tuttava piirissä kannatta käyttää vaippa se on itsensä kannalta mukavin vaihto ehto ettei tarvitse maata märissä lakanoissa
- 123445;,,;
up
- Onko ketään kotona?
Hei Atends 22 v, et ole poika vaan mies.
- Jooko?? OO
Vaippa jalkaan ja sassiin!
- kiisselix
Mulla oli lapsena yökastelua, mitään fyysistä vikaa ei löydetty eikä lääkkeitä tuolloin siihen tarjottu. Pidettiin vaan sängyssä suojaa ja mua heräteltiin yöllä vessaan, mutta harvoin siitä apua oli. Murrosiässä kastelu alkoi hiljalleen vähentyä ja kun isäni kuoli keuhkosyöpään ollessani 16v, yökastelu loppui kuin seinään. Pelkäsin kovaäänistä ja herkästi suuttuvaa isääni. En kuitenkaan muista, että hän olisi koskaan minuun fyysisesti kajonnut, mutta paiskoi ovia ja huusi aina kun jostain vähänkin hermostui.
- teinityttön äiti
Minkähän kokoinen vaippa tyttölle 17-v pitäisi olla, tyttö itse on hankinut drynites vaippoja 4-7 ja ne sopivat kyllä hänelle mutta välillä vuotaa yli yöllä. Aikuisten vaippoja hän ei suostu käyttämään koska totea että ne ovat mummojen vaippoja.
- Anonyymi
Kantsii koittaa muovi housui
- Anonyymi
Aikuisten vaipat ei ole mummo vaippoja. Olen 40 V mies ja käytän vaippoja 24/7 sairauden takia.
- -yökastelija-
hei suosittelen Libero comfort night large. itse käytän tätä koska se on huomaamaton ja erittäin imukykyinen.tuolta Liberon koti sivuilta voi tilata ilmasen tuote näytteen.
- Hakekaa apua!!!!!!!!
Miksi te että vain hoida yläpäätänne kuntoon? Korvaako vaippaa pissiminen terveet ihmissuhteet? Onko se ihanampaa kuin normaali elämä?
- Älkää menkö retkuun
Tämäkin avaus oli keksitty provo. Saman sedän kirjoittama, kuin muutkin. Jopa sanamuoto ja jotkin lauseet kopioita aiemmista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1463167- 1082593
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801954- 1101891
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91714Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151627R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241502