Nonnih, tulihan sekin todistettua että Clearbluessa todella on jonkinlainen "kohta" mihin sen viivan pitäisi tulla ja siinä kohdassa näkyy jonkunasteinen varjo jos sopivaan kohtaan katsoo. Tähän asti oon vannonut Clearbluen nimiin ettei siinä oo mitään viivanpaikkaa vaan se näyttää jogo negaa tai plussaa, mutta nyt tein testin kun tänään alkoi pienesti tiputtelemaan verensekaista limaa, niin aattelin että nythän se on sit se menkkojen alkamispäivä ja jos nyt negaa näyttää niin sit tää todella on menkat eikä mikään "raskauden aikainen tuhruvuoto". Ja testiin tuli "jotain" ja ei kuitenkaan mitään. Nega se kyllä on, ei siitä ole kysymys, mutta harmittaa että noin varmaksi havaittu testi nyt osoittautui vähän vähemmän varmaksi.. Mutta tästä taas opimme, testatkaa vasta sitten kun menkat on myöhässä. :D
Clearbluessa on "viivanpaikka"
29
2757
Vastaukset
- pampula
Itse en ole tuota huomannut, täytyykin olla tarkempi kun taas testaamisen aika koittaa..
Tuo on niin totta, pitäis malttaa odottaa siihen että oikeesti menkat on myöhässä. Kun oikein kovin toivoo, niin kaikki oieet muka täsmää, mitenkä siinä muka malttaa.
Mulla on mennyt "pieni omaisuus" ovis- ja raskaustesteihin tän kahden vuoden aikana.
Onnea vauvahaaveillesi ja toivotaan, että pian ottais pikkuinen kiinni :o) - lokaäiti
viestis herätti huomiota heti,kun itselleni tuli aikoinaan samanlainen tilanne vastaan.reilun yli vuos sitten tulin raskaaksi puolen vuoden odottamisen jälkeen.en meinannut uskoa kun haalea viiva näkyi.olin varma että viivaa ei olekaan minä näen vaan,purkasin testin palasiksi siksi että näkisin foliolla tai jossain viivan paikka.en löytänyt.tein uuden testin 4 pvän päästä.(kaikki testit oli clearbluen!!)
nyt poikani on kohta 5kk.
viivan paikka EI OLE!olen muilta kysynyt myös.
Vaihtoehtona on myös se että raskaus meni kesken,mutta näin alkuvaiheessa se on kuin tavallinen kuukautisvuoto!hcg hormonit eivät häviä heti.olen kuullut että joskus abortin jälkeen(eli milloin raskautta on 100% ollut)testit saattaa näyttää plussaa!
ehdotan että teet uuden testin.jos viiva ei ole melko varma että meni kesken.jos viiva tulee olet vuotoa huolimatta raskaana.
Ei ois eka kertaa että kuukautiset tulee vielä toisella tai kolmannella kuulla.
tsemppiä!- Bumble-B
Se varjo oli ikäänkuin jossain siellä "syvemmällä" eikä siinä pinnassa mihin oikean viivan pitäis tulla. Ja sen näki vain kun katsoi tarkasti. Jos olisin isännältä kysynyt niin se ei olis nähnyt yhtään mitään. :D
Mutta tiputteluvuotoa tulee vieläkin, ei paljon, vaan verensekaista limaa lähinnä. Mutta menkkakivut on kyllä kovat joten eiköhän ne sieltä viikonlopun aikana ala. Pitäisi ainakin alkaa. Jos sunnuntaina vielä on tälläistä niin sitten mietin uudestaan, siihen asti pidän itsestäänselvyytenä että en ole raskaana. :) - se riippuu et
Bumble-B kirjoitti:
Se varjo oli ikäänkuin jossain siellä "syvemmällä" eikä siinä pinnassa mihin oikean viivan pitäis tulla. Ja sen näki vain kun katsoi tarkasti. Jos olisin isännältä kysynyt niin se ei olis nähnyt yhtään mitään. :D
Mutta tiputteluvuotoa tulee vieläkin, ei paljon, vaan verensekaista limaa lähinnä. Mutta menkkakivut on kyllä kovat joten eiköhän ne sieltä viikonlopun aikana ala. Pitäisi ainakin alkaa. Jos sunnuntaina vielä on tälläistä niin sitten mietin uudestaan, siihen asti pidän itsestäänselvyytenä että en ole raskaana. :)minkä värinen se viivanpaikka oli! Jos se oli kirkas, niin sit se oli viivanpaikka, mut jos se oli punertava "viivanpaikka", niin sitten se oli haamu! Et näin, itse ole nähnyt vaaleen viivanpaikan, mut punertava on aina ollut haamu!
- Bumble-B
se riippuu et kirjoitti:
minkä värinen se viivanpaikka oli! Jos se oli kirkas, niin sit se oli viivanpaikka, mut jos se oli punertava "viivanpaikka", niin sitten se oli haamu! Et näin, itse ole nähnyt vaaleen viivanpaikan, mut punertava on aina ollut haamu!
..se viivanpaikka tai varjo oli lähinnä tumma, siis varjomainen häilähdys, tummansiniharmaa tai jotain, niin heikko että vaikea edes sanoa minkä värinen se on. Clearbluessahan viivat on sinisiä, ei punaisia. Mutta tuo varjo oli kyllä lähinnä varjon värinen. :)
- edellinen
Bumble-B kirjoitti:
..se viivanpaikka tai varjo oli lähinnä tumma, siis varjomainen häilähdys, tummansiniharmaa tai jotain, niin heikko että vaikea edes sanoa minkä värinen se on. Clearbluessahan viivat on sinisiä, ei punaisia. Mutta tuo varjo oli kyllä lähinnä varjon värinen. :)
niinpäs onkin. Sitä vaan automaattisesti aatteli et se o punanen ku yleensä on =)! Mut tosiaan, itselläni viivanpaikka oli kirkas jota nyt tarkemmin aateltuna voi sanoo varjomaiseksi häivähdykseksi!
- Bumble-B
edellinen kirjoitti:
niinpäs onkin. Sitä vaan automaattisesti aatteli et se o punanen ku yleensä on =)! Mut tosiaan, itselläni viivanpaikka oli kirkas jota nyt tarkemmin aateltuna voi sanoo varjomaiseksi häivähdykseksi!
..oli nyt miten oli, turhaan tässä kulutan viimeistä talvilomapäivääni miettimällä mikä se viiva oli. Tiputteluvuoto ja menkkakivut on toistaiseksi hellittäneet mutta kyllä uskon että ne sieltä alkaa, on mulla joskus ennenki ollu tällästä tiputtelua. Odottelen ihan rauhassa mitä viikonloppu tuo tullessaan, enää ei edes huvita testailla. :)
- lokaäiti
Bumble-B kirjoitti:
Mutta tiputteluvuotoa tulee vieläkin, ei paljon, vaan verensekaista limaa lähinnä. Mutta menkkakivut on kyllä kovat joten eiköhän ne sieltä viikonlopun aikana ala. Pitäisi ainakin alkaa. Jos sunnuntaina vielä on tälläistä niin sitten mietin uudestaan, siihen asti pidän itsestäänselvyytenä että en ole raskaana. :)minä ostin tuplapakkausta clearbleuta.
toisen päälle pissasin -tuli haalea(harmaa) viiva.purkasin,ei ollut missään viivanpaikka.avasin toisen testinkin katselin tyhjänä-ei ole viivanpaikka.
jos nyt et ole raskaana niin ainakin olit.
ei munkaan viivaa ois normaali ihminen nähnyt.
niiitä näkee vain äidit:)
tiedä että se sielu sinussa ainakin kävi! - hfwjpj
lokaäiti kirjoitti:
minä ostin tuplapakkausta clearbleuta.
toisen päälle pissasin -tuli haalea(harmaa) viiva.purkasin,ei ollut missään viivanpaikka.avasin toisen testinkin katselin tyhjänä-ei ole viivanpaikka.
jos nyt et ole raskaana niin ainakin olit.
ei munkaan viivaa ois normaali ihminen nähnyt.
niiitä näkee vain äidit:)
tiedä että se sielu sinussa ainakin kävi!Naurettavuuden huippu kyllä tämä ketju. älkääkä rakkaat nyt sanoko, että turha tulla ilkeilemään ja lukemaan jos kerta ärsyttää. Normaalit kysymykset ei nimittäin ärsytä pätkääkään mutta tämä jo hullun piirteitä saanut bumbaleen raskaaksi haluaminen /oleminen alkaa jo pikku hiljaa vaatimaan, että joku kaipaisi hoitoa. Jos bumbalee nyt keskittyisit vaan elämään sinänsä ja etkä testailisi ja tikuttelisi koko aikaa jotakin ja pohtisi miljoonia eri vaihtoehtoja. tiedän, että jotkut ihmiset tykkäävät vatvoa asioita ja se on heille hyväksi mutta sinulla näyttää tämä raskausprojekti täyttävän koko elämän. Ei normaali ihminen testaile ja tuijota viivan paikkoja jos menkat ovat alkaneet tai aikeissa alkaa. testaa, kun ne ovat myöhässä tai oireita esiintyy. Ei normaali raskaus muutaman päivän odottelusta häviä vaan olet kyllä vielä ensi viikollakin raskaana jos luoja näin on suonut. Raskaaksi tuloa et mitenkään edistä sillä, että testaat mahdollisimman monesti. Testiin kyllä ilmestyy sitten kunnon viiva, kun raskaushormoonia tarpeeksi veressä..ilman valoa kohittuijotteluitakin. ja vielä, että jotkut ihmiset jaksavat yllyttää toista. Me muut, jotka emme pitele kyseistä testiä kädessämme tai ole pissanneet siihen emme voi päättää, että kuka on raskaana ja kuka ei.
- mitä sä et tiedä
hfwjpj kirjoitti:
Naurettavuuden huippu kyllä tämä ketju. älkääkä rakkaat nyt sanoko, että turha tulla ilkeilemään ja lukemaan jos kerta ärsyttää. Normaalit kysymykset ei nimittäin ärsytä pätkääkään mutta tämä jo hullun piirteitä saanut bumbaleen raskaaksi haluaminen /oleminen alkaa jo pikku hiljaa vaatimaan, että joku kaipaisi hoitoa. Jos bumbalee nyt keskittyisit vaan elämään sinänsä ja etkä testailisi ja tikuttelisi koko aikaa jotakin ja pohtisi miljoonia eri vaihtoehtoja. tiedän, että jotkut ihmiset tykkäävät vatvoa asioita ja se on heille hyväksi mutta sinulla näyttää tämä raskausprojekti täyttävän koko elämän. Ei normaali ihminen testaile ja tuijota viivan paikkoja jos menkat ovat alkaneet tai aikeissa alkaa. testaa, kun ne ovat myöhässä tai oireita esiintyy. Ei normaali raskaus muutaman päivän odottelusta häviä vaan olet kyllä vielä ensi viikollakin raskaana jos luoja näin on suonut. Raskaaksi tuloa et mitenkään edistä sillä, että testaat mahdollisimman monesti. Testiin kyllä ilmestyy sitten kunnon viiva, kun raskaushormoonia tarpeeksi veressä..ilman valoa kohittuijotteluitakin. ja vielä, että jotkut ihmiset jaksavat yllyttää toista. Me muut, jotka emme pitele kyseistä testiä kädessämme tai ole pissanneet siihen emme voi päättää, että kuka on raskaana ja kuka ei.
itse tuijotin tikkuja,menkoja,keski-aikaa.
haluta jotain kovasti tarkoittaa just sitä että ajatukset pyörii koko ajan sen asian ympärillä.
en tiedä jos vahingostakin eksyit tänne niin lähdepä saman tien.ei tarvi jauhaa omaa paskaa ja haukkua muiden ajatuksia. - maria.v
mitä sä et tiedä kirjoitti:
itse tuijotin tikkuja,menkoja,keski-aikaa.
haluta jotain kovasti tarkoittaa just sitä että ajatukset pyörii koko ajan sen asian ympärillä.
en tiedä jos vahingostakin eksyit tänne niin lähdepä saman tien.ei tarvi jauhaa omaa paskaa ja haukkua muiden ajatuksia.mieltä olen. Kyllä minä ainakin myönnän, että viimeiset puoli vuotta on pyörinyt oikeastaan pelkästään raskauden, keskenmenon ja muutenkin vauva-asioiden ympärillä ja niin tulee olemaan vielä pitkään.
Toki ennen tätäkin aikaa olen ajatellut raskaus- ja vauva-asioita kovasti, mutta nyt juuri ei elämään tunnu mitään muuta mahtuvan. Onko se sitten niin huono asia, en tiedä. Olisihan se ainakin helpompaa, jos voisi välillä ajatella jotain muutakin. Tämä nyt vaan sattuu olemaan ainakin minulle se kaikista tärkein asia elämässä. Niin varmasti myös Bumble B:lle, minkä vuoksi häntä ehkä mietityttää jonkun toisen mielestä turhanpäiväisetkin asiat.
Minä ainakin tulen myös loppuelämäni ajan uhraamaan suurimman osan ajatuksistani lapsilleni. (jos niitä meille suodaan!)Toivottavasti kaikki vanhemmat tekevät niin. Jotkut vaan alottaa hieman aikaisemmin..:) - Bumble-B
hfwjpj kirjoitti:
Naurettavuuden huippu kyllä tämä ketju. älkääkä rakkaat nyt sanoko, että turha tulla ilkeilemään ja lukemaan jos kerta ärsyttää. Normaalit kysymykset ei nimittäin ärsytä pätkääkään mutta tämä jo hullun piirteitä saanut bumbaleen raskaaksi haluaminen /oleminen alkaa jo pikku hiljaa vaatimaan, että joku kaipaisi hoitoa. Jos bumbalee nyt keskittyisit vaan elämään sinänsä ja etkä testailisi ja tikuttelisi koko aikaa jotakin ja pohtisi miljoonia eri vaihtoehtoja. tiedän, että jotkut ihmiset tykkäävät vatvoa asioita ja se on heille hyväksi mutta sinulla näyttää tämä raskausprojekti täyttävän koko elämän. Ei normaali ihminen testaile ja tuijota viivan paikkoja jos menkat ovat alkaneet tai aikeissa alkaa. testaa, kun ne ovat myöhässä tai oireita esiintyy. Ei normaali raskaus muutaman päivän odottelusta häviä vaan olet kyllä vielä ensi viikollakin raskaana jos luoja näin on suonut. Raskaaksi tuloa et mitenkään edistä sillä, että testaat mahdollisimman monesti. Testiin kyllä ilmestyy sitten kunnon viiva, kun raskaushormoonia tarpeeksi veressä..ilman valoa kohittuijotteluitakin. ja vielä, että jotkut ihmiset jaksavat yllyttää toista. Me muut, jotka emme pitele kyseistä testiä kädessämme tai ole pissanneet siihen emme voi päättää, että kuka on raskaana ja kuka ei.
Ajattelin ensin että parempi olla kommentoimatta tälläsiä vastauksia, mutta sanonpa vain äskeiselle kirjoittajalle, että yritäpä ensin itse synnyttää kuollut lapsi ja sen jälkeen aloita uudet yritykset. Tulen sitten kysymään sinulta että tiedätkö milloin ovulaatiosi on, tiedätkö miten pitkä kiertosi on ja tiedätkö milloin menkat ovat myöhässä, tiedätkö mitä veritipat silloin tällöin merkitsevät kun lääkärin mukaan kaikki on kunnossa, tiedätkö milloin pitäisi testata. Olisi kiva tietää, osaatko vastata noihin kysymyksiin jos olisit minun tilanteessani. Sillä minä en tiedä näitä asioita itseni kohdalta, siksi että pari kuukautta sitten kroppa koki sellaisen mullistuksen ettei sitä voi ymmärtää kukaan muu kuin toinen saman kokenut. Joten kiitos, suokaa minulle tikuttelu ja testailu ihan senkin vuoksi että pääsisin selvyyteen kiertoni vaiheista ja pituudesta. Ei muuta sanottavaa.
- jjnkskpo
Bumble-B kirjoitti:
Ajattelin ensin että parempi olla kommentoimatta tälläsiä vastauksia, mutta sanonpa vain äskeiselle kirjoittajalle, että yritäpä ensin itse synnyttää kuollut lapsi ja sen jälkeen aloita uudet yritykset. Tulen sitten kysymään sinulta että tiedätkö milloin ovulaatiosi on, tiedätkö miten pitkä kiertosi on ja tiedätkö milloin menkat ovat myöhässä, tiedätkö mitä veritipat silloin tällöin merkitsevät kun lääkärin mukaan kaikki on kunnossa, tiedätkö milloin pitäisi testata. Olisi kiva tietää, osaatko vastata noihin kysymyksiin jos olisit minun tilanteessani. Sillä minä en tiedä näitä asioita itseni kohdalta, siksi että pari kuukautta sitten kroppa koki sellaisen mullistuksen ettei sitä voi ymmärtää kukaan muu kuin toinen saman kokenut. Joten kiitos, suokaa minulle tikuttelu ja testailu ihan senkin vuoksi että pääsisin selvyyteen kiertoni vaiheista ja pituudesta. Ei muuta sanottavaa.
En aluksi viitsinyt edes kommentoida vastauksianne. Mutta pointtini oli, että jos vähemmän stressaisi n niin voisi sujua hieman helpommin raskaaksi tulo. Tiedän bumbalee, että olet kokenut kovia ja olen todella pahoillani ja otan osaa menetykseesi mutta menetystäsi en ole vähätellyt kertaakaan viime kirjoituksessani. Sen taas teit soinä, joka aloit henkilökohtaistaa minua. mistä tiedät, mitä olen menettänyt tai saavuttanut. voin kertoa, että koin myös erittäin toivotun raskaaksi tulon jälkeen kaeskenmenon ja järkytys oli suuri. Valitettavasti sen monet joutuvat kokemaan. ok, sinä olit raskaudessasi pidemmällä, joten en sano, että keskenmenoni ja kuolleen lapsen synnytys vastaisivat toisiaan mutta pahoja kokemuksia ja surullisia molemmat ja järkyttäviä omalla tavallaan. iloksemme kuitenkin huomasimme pian keskenmenon jälkeen odottavamme uudestaan ja nyt raskasu on edennyt jo pitkälle ja kaikki hyvin. Se olikin juuri pointtini, että silloin kun sitä vähiten odottaa niin se tapahtuu. Elämään on hyvä löytää muutakin sisältöä, kuin tikut ja ovis ja vuodot ja vuotojen värit. Jos elämä taas pyörii liikaa yhden asian ympärillä voi seurauksena olla kaaos, jossa on unohtanut esim. ympärillä olevat muut ihmiset. No mutta tarkoitus oli antaa ystävällinen neuvo ennen kuin kenenkään pää hajoaa ja toivon todellakin, että teitä onnistaisi myös.
- Lepa77
jjnkskpo kirjoitti:
En aluksi viitsinyt edes kommentoida vastauksianne. Mutta pointtini oli, että jos vähemmän stressaisi n niin voisi sujua hieman helpommin raskaaksi tulo. Tiedän bumbalee, että olet kokenut kovia ja olen todella pahoillani ja otan osaa menetykseesi mutta menetystäsi en ole vähätellyt kertaakaan viime kirjoituksessani. Sen taas teit soinä, joka aloit henkilökohtaistaa minua. mistä tiedät, mitä olen menettänyt tai saavuttanut. voin kertoa, että koin myös erittäin toivotun raskaaksi tulon jälkeen kaeskenmenon ja järkytys oli suuri. Valitettavasti sen monet joutuvat kokemaan. ok, sinä olit raskaudessasi pidemmällä, joten en sano, että keskenmenoni ja kuolleen lapsen synnytys vastaisivat toisiaan mutta pahoja kokemuksia ja surullisia molemmat ja järkyttäviä omalla tavallaan. iloksemme kuitenkin huomasimme pian keskenmenon jälkeen odottavamme uudestaan ja nyt raskasu on edennyt jo pitkälle ja kaikki hyvin. Se olikin juuri pointtini, että silloin kun sitä vähiten odottaa niin se tapahtuu. Elämään on hyvä löytää muutakin sisältöä, kuin tikut ja ovis ja vuodot ja vuotojen värit. Jos elämä taas pyörii liikaa yhden asian ympärillä voi seurauksena olla kaaos, jossa on unohtanut esim. ympärillä olevat muut ihmiset. No mutta tarkoitus oli antaa ystävällinen neuvo ennen kuin kenenkään pää hajoaa ja toivon todellakin, että teitä onnistaisi myös.
varmaan hoidattaa tuo lukihäiriö...?
- maria.v
Lepa77 kirjoitti:
varmaan hoidattaa tuo lukihäiriö...?
Niinpä..:)
- siuru76
maria.v kirjoitti:
Just joo..kyllä tuli kahdella viime viestillä todistettua kuinka kypsää porukkaa täällä on..ei ihme, että ei natsaa.. Sori, mutta käy ketuttamaan toisten mollaaminen, kun aikaisemmalla kirjoittajalla selvästi oli pointti viesteissään. Kasvakaa hieman ja lopettakaa toisten virheistä tai vioista haukkuminen.
- jojkasmsl
maria.v kirjoitti:
Just joo..kyllä tuli kahdella viime viestillä todistettua kuinka kypsää porukkaa täällä on..ei ihme, että ei natsaa.. Sori, mutta käy ketuttamaan toisten mollaaminen, kun aikaisemmalla kirjoittajalla selvästi oli pointti viesteissään. Kasvakaa hieman ja lopettakaa toisten virheistä tai vioista haukkuminen.
- maria.v
jojkasmsl kirjoitti:
nyt vitsistä noin kovasti suivaannu..:) Minulla on varmaan todella lapsellinen huumorintaju, mutta kyllä mua vaan naurattaa, jos joku monta kertaa kirjoittaa Bumble-B nimimerkin Bumbalee. Hahhah... sori vaan, inhimillinen virhe tietysti.
Mutta sitten vielä siitä, että edellisellä kirjoittajalla oli pointti viestissään... Oli varmasti, mutta ei ainakaan kovin ystävällisesti muotoiltu: "voi jeessus! Naurettavuuden huippu kyllä tämä ketju." Mielestäni tuo on toisten mollaamista, jos mikä.
Mutta ei tästä asiasta sitten tämän enempää. Onhan se helppo täällä nimimerkin takana tuntemattomana ladella mielipiteitä yhdestä, jos toisestakin asiasta. Toiset nyt vaan hössöttävät enemmän, toiset ovat lukihäiriöisiä ym. ym. Yritetään kaikki vaan kestää toisiamme...
Tsemppiä kaikille yritykseen, samassa veneessä tässä aika pitkälti kuitenkin ollan!:) - Lepa77
jojkasmsl kirjoitti:
sen joka BUMBALEEtä arvosteli kannattaisi katsoa peiliin?
Jos osoittaa kirjoituksensa suoraan jollekulle, kannattais varmaan saada edes nicki oikein... - sä taas oot
maria.v kirjoitti:
nyt vitsistä noin kovasti suivaannu..:) Minulla on varmaan todella lapsellinen huumorintaju, mutta kyllä mua vaan naurattaa, jos joku monta kertaa kirjoittaa Bumble-B nimimerkin Bumbalee. Hahhah... sori vaan, inhimillinen virhe tietysti.
Mutta sitten vielä siitä, että edellisellä kirjoittajalla oli pointti viestissään... Oli varmasti, mutta ei ainakaan kovin ystävällisesti muotoiltu: "voi jeessus! Naurettavuuden huippu kyllä tämä ketju." Mielestäni tuo on toisten mollaamista, jos mikä.
Mutta ei tästä asiasta sitten tämän enempää. Onhan se helppo täällä nimimerkin takana tuntemattomana ladella mielipiteitä yhdestä, jos toisestakin asiasta. Toiset nyt vaan hössöttävät enemmän, toiset ovat lukihäiriöisiä ym. ym. Yritetään kaikki vaan kestää toisiamme...
Tsemppiä kaikille yritykseen, samassa veneessä tässä aika pitkälti kuitenkin ollan!:)se maailman naisellisin hoitsu, joka laittaa lapset etusijalle vai muistanko ihan väärin? ;-)
Niinhän se on, että lapsia ei saada-niitä tehdään. - minä vaan
siuru76 kirjoitti:
luulen ettet lukenut,koska sit tietäisit miks porukka haukkuu.
kirjoittajan eka viesti ei kyl ollut sitä "ystävällinen neuvoa".. - oonko ma muka raskaana?
Lepa77 kirjoitti:
sen joka BUMBALEEtä arvosteli kannattaisi katsoa peiliin?
Jos osoittaa kirjoituksensa suoraan jollekulle, kannattais varmaan saada edes nicki oikein...Siis mulla tuli kanssa Clearbluen testiin just sellainen tummanharmaa viiva, kun silla testasin. Ajattelin heti etta se on viivanpaikka. Kuukautiset on kylla myohassa 3 viikkoa mutta ei mulla ole mitaan oireita ainakaan mun mielesta. En edes ajatellut, etta voisin olla raskaana...
- maria.v
sä taas oot kirjoitti:
se maailman naisellisin hoitsu, joka laittaa lapset etusijalle vai muistanko ihan väärin? ;-)
Niinhän se on, että lapsia ei saada-niitä tehdään.ymmärtänyt..? Kyllä, ihan oikein muistit, että olen hoitoalalla ja laitan lapset etusijalle. Sitä en tiedä mistä tuon maailman naisellisin- osuuden olet päätellyt. Mutta en siis edes ymmärtänyt, oliko tarkoituksesi ilkeillä vai..?
- Kimmo90
oonko ma muka raskaana? kirjoitti:
Siis mulla tuli kanssa Clearbluen testiin just sellainen tummanharmaa viiva, kun silla testasin. Ajattelin heti etta se on viivanpaikka. Kuukautiset on kylla myohassa 3 viikkoa mutta ei mulla ole mitaan oireita ainakaan mun mielesta. En edes ajatellut, etta voisin olla raskaana...
Mä ainakin ymmärsin varsin hyvin bumbalee ironian..jos sen monesti kirjoittaa samoin niin varmasti myös tarkoittaa sanomaansa hyvät ihmiset, kyse ei tällöin taida olla lukihäiriöstä. Bumbbalee --bambbalee --kaikille näköjään henkilö kuitenkin tuli selväksi. :)
- Bumble-B
oonko ma muka raskaana? kirjoitti:
Siis mulla tuli kanssa Clearbluen testiin just sellainen tummanharmaa viiva, kun silla testasin. Ajattelin heti etta se on viivanpaikka. Kuukautiset on kylla myohassa 3 viikkoa mutta ei mulla ole mitaan oireita ainakaan mun mielesta. En edes ajatellut, etta voisin olla raskaana...
Täälähän on riidelty. Älkää ny hyvät naiset viittikö.. Ei kertakaikkiaan kannata alkaa täälä tappelemaan kun ei kukaan ole valmis antamaan periksi eikä pyytämään anteeksi joten sitä saisi väitellä hamaan hautaan asti ja mennä henkilökohtaisuuksiin saadakseen sen viimeisen sanan sanottua. Ei tää nyt niin suuri asia oo että sitä varten kannattaisi aiheutta kenellekään mielipahaa, varsinkin kun kyse on MUN testaamisesta. :D Heh, hassuja olette.
Äskeiselle kirjoittajalle sen verran, että juu en mäkään kuvitellu olevani raskaana, harmittelin vaan tuota Clearbluen testiä kun oon aina vannonut sen nimiin että se on luotettava ja näyttää selkeästi negan tai plussan eikä ole mitään viivanpaikkoja, ja nyt sit osoittautui ettei se niin selkeä olekaan. Ja menkat alkoi vasta eilen vaikka viime viikolla tuli pari tippaa verta, kierto siis venähti taas 35-päiväiseksi. Otappa siitä nyt sit selvää että koska niiden menkkojen pitäis olla myöhässä kun veritippoja tulee kesken kierron ja menkkojen jälkeen ja ennen menkkoja jne.. - Bumble-B
Kimmo90 kirjoitti:
Mä ainakin ymmärsin varsin hyvin bumbalee ironian..jos sen monesti kirjoittaa samoin niin varmasti myös tarkoittaa sanomaansa hyvät ihmiset, kyse ei tällöin taida olla lukihäiriöstä. Bumbbalee --bambbalee --kaikille näköjään henkilö kuitenkin tuli selväksi. :)
Miksi olisi pitänyt alkaa ironisoimaan mun nimimerkistä? Eihän tämä viestiketju koskenut alunperinkään kirjoitusvirheitä ja nimimerkkejä joten aika asiatonta ja epäkypsää olis irvailla toisen nimimerkin kustannuksella. Se nyt vain osoittaa ettei keksi mitään muuta vastaanväittämistä. :)
- lokaäiti
Bumble-B kirjoitti:
Täälähän on riidelty. Älkää ny hyvät naiset viittikö.. Ei kertakaikkiaan kannata alkaa täälä tappelemaan kun ei kukaan ole valmis antamaan periksi eikä pyytämään anteeksi joten sitä saisi väitellä hamaan hautaan asti ja mennä henkilökohtaisuuksiin saadakseen sen viimeisen sanan sanottua. Ei tää nyt niin suuri asia oo että sitä varten kannattaisi aiheutta kenellekään mielipahaa, varsinkin kun kyse on MUN testaamisesta. :D Heh, hassuja olette.
Äskeiselle kirjoittajalle sen verran, että juu en mäkään kuvitellu olevani raskaana, harmittelin vaan tuota Clearbluen testiä kun oon aina vannonut sen nimiin että se on luotettava ja näyttää selkeästi negan tai plussan eikä ole mitään viivanpaikkoja, ja nyt sit osoittautui ettei se niin selkeä olekaan. Ja menkat alkoi vasta eilen vaikka viime viikolla tuli pari tippaa verta, kierto siis venähti taas 35-päiväiseksi. Otappa siitä nyt sit selvää että koska niiden menkkojen pitäis olla myöhässä kun veritippoja tulee kesken kierron ja menkkojen jälkeen ja ennen menkkoja jne..testaat taas?siitä on mennyt nyt muutama päivä?
mua ainakin kiinostais tulos,kun itse en uskonut tuloksiin kans,ja kuvittelin sitä viivanpaikka.
voihan niitä menkat tulla vaikka raskaana oisit. - Bumble-B
lokaäiti kirjoitti:
testaat taas?siitä on mennyt nyt muutama päivä?
mua ainakin kiinostais tulos,kun itse en uskonut tuloksiin kans,ja kuvittelin sitä viivanpaikka.
voihan niitä menkat tulla vaikka raskaana oisit...ihan oikeat menkat joten uutta yritystä tässä vaan odotellaan eikä enää testailla. :)
- Oona
Testailin myös Clearbluella ja tuli sellanen epämääränen viiva kuten sullekkin. Ostin tuplapakkauksen lisää niitä ja kumpikin oli viallisia; ihan normaalisti testin tein mutta kumpaankaankaan ikkunaan ei tullut mitään merkkiä mistään. Myös ystävälläni oli viallisia Clearbluet ja sai niistä hyvityksenkin. En osta enää mokomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463088Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462881100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502515Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo492403Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581850- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä411616- 461535
- 261361