jee nepaliin

nepalnepalalepa

Toukokuussa nepaliin. Vielä pitää ostaa lentoliput sinne delhistä, jonne menen finnairin alehintaan 299 eestaas. tarkoitus käydä tutustumassa vuoriin. Oikein pitkä trekki mutta on varottava vuoristotautia. Kuka tietää minkä hintaista on nepalissa ostaa teltta sekä makuupussi?

5

2357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hepsantuu

Onkohan ajankohta oikea Nepalille?

Itse olen Nepalissa ollut vain talvella, mutta _tietaakseni_ toukokuu on sadekauden ja kuuman, kuivan kauden valiaikaa. Sadekaudella nakyvyys vuoristossa on huono. Tama tarkoittaa sita, etta vuorten huiput ovat usvan peitossa.

Mutta eipa ole ainakaan kylmaa vuorilla!

• nepaliin meen

tietääkseni nepalissa on silloin offseason (tai ainakin melkein), ja itse olen ns.offseason matkaaja. joka paikassa on paljon hiljaisempaa ja vuorilla ei ole satoja eurooppalaisia turisteja. aamupäivästä näkyvyys on hyvä, mutta jos on Usvaa niin täytyy nousta sinne kahdeksan kilometrin korkeuteen, siellä tuskin on Usvaa. Ja toukokuun aikaan voi nähdä esim EBCllä niitä oikeita vuorikiipeilijöitä eikä mitään North Face mannekiinejä.

esim euroopan pääkaupungeissa on paljon miellyttävämpää matkustella talvella.. oletko ikinä käynyt katsomassa big beniä heinäkuussa, voi jumankauta mikä ryysis. tai kaakkoaasiassa vuodenvaihteenaikaan on yhtä paljon eurooppalaisia kuin paikallisia.

• susannnnnna

Retkeilykammeiden hinnat ovat täällä noin puolet euroopassa myytävistä. Esim. Thamelilla (turistirysäalueella) on varmaa sata erilaista liikettä, tinkaamalla saat hyvän hinnan!

Finnairin tarjoushinta on tosi hyvä, vaikka itse välttäisin Delhiä viimeiseen asti.

DEL-KTM-DEL n. 200 dollaria, kaikki yhtiöt myyvät samanhintaisia lippuja, ei tarjouksia.

Toukokuu on oikein mukavaa aikaa Nepalinmatkailulle!

• nepalnepalnepal

eli, kannattaa ostaa sieltä. oletko sä nyt siellä nepalissa? hankin juuri lentoliputkin delhi-kathmandu-delhi, ja hyvä tuuri kävikin kuin ei tarvitse kuin delhin lentokentällä vähän aikaa notkua.

mitä mieltä olet, sataako vuorilla paljon tuossa touko-kesäkuussa?

• minä vain

Kannattaa miettiä ostaako makuupussia tms. Nepalista...tuotteet ovat Kiinassa valmistettuja feikki tuotteita eivätkä varmasti tule kestämään kovaa käyttöä.
      Meidän trekki opas oli ostanut paikallisesta kojusta "trekkikengät" jotka olivat hajonneet seuraavana päivänä.=(
      Mutta jos kuitenkin haluat ostaa,niin katso ompeleet tms. huolella..
      Hyvää matkaa!!!!=)Nepal on todella mukava paikka!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      238
      4660
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      454
      3354
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2308
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1962
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1253
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      28
      1119
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1073
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1045
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      996
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      936
    Aihe