Mitä Johnny Depille kuuluu nyt?

huolestunutt

Olen selaillut paljon monenlaisia juorulehtiä jne. mutta en ole kuullut lainkaan mitään uutta Johnny Depistä!Luulisi että nyt jotain uutta herralle kuuluu, tai edes jotain kerrottavaa herrasta löytyy, kun nyt sentään on seksikkäin mies koko maailmassa!Olen kuullut jotain juttua siitä, että hän aikoo muuttaa perheineen ranskasta poies, mutta huhujako ne vain ovat?Muuten missä päin etelä-ranskaa Johnny Depp asuu?

9

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ei oo maailman seksikkäin mies ku Mads Mikkelsen on!

• what?

Ei varmana ole! Ei voi olla! Johnny Depp on paljon komeampi ja seksikkäämpi! Toista yhtä komeaa ja seksikästä miestä ei olekkaan kuin Johnny Depp...=)

• Piraatti

Ilmestyy POTC 3: At the worlds end elokuva.

• musikaaliin

johnnylle kuuluu hyvää, kuvaa parhaillaan uuttaa leffaa 'sweeney todd' Lontoossa.Kyseessä broadwayn musikaalin elokuvaversio eli nähdään johnny siinä myös laulamassa (johnny hoitaa sen itse).kuulemma ottaa lontoossa myös laulutunteja.

• zeromjj-d

Että Johnny on ruvennut taas laulajan hommiin The Kids-bändissä tammikuun lopussa.. Bändi oli kuulemma esiintynyt Sheila Witkinille omistetussa muistokonsertissa. :)

• AnCku89

Eikös Johnny vaan soita kitaraansa? :D

• zeromjj-d
        AnCku89 kirjoitti:

Eikös Johnny vaan soita kitaraansa? :D

No soitti kai se kitaraakin, mutta luki laulajan hommiin, jos oikein muistan.. :D Ja oli otettu kuva siitä laulamassa ja kitara kädessä.. :)

• AnCku89

9 pv sitten sen 7 v tytär Lilly-Rose joutu sairaalaan eikä kukaan oo missään suostunu keetomaan
      mikä on syynä..tila todella vakava. Siellä ne istuu
      sen vieressä ja rukoileevat...:/

jossai oli että Johnny olis ostanu talon Britanniasta ja Caribialta oman saaren :D nyt se kuvaa Tim Burtonille jotai leffaa siellä Britanniassa mutta en muista nimeä. Se asuu etelä-ranskassa. En muista oliko jossai tarkempaa sijaintia joskus mutta siinä kaikki mitä minä tiedän tai luulen tietäväni.

• AnCku89

Olet varmaankin jo kuullut että Johnny ja Vanessa on menossa ensi kesänä naimisiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3428
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      77
      1670
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      81
      1181
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      155
      1128
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      961
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      52
      947
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      179
      906
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      902
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      856
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      139
      795
    Aihe