Auto korjaamo/halli?

Just visiting.

Moi!
Tietääkö kukaa onko jyväskylässä missään tallia/hallia missä vois edullisesti itse korjata autoa?

15

3699

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaupunkilainen

En ole varma että onko enää mut aiemmin ainakin oli Kukkumäen Roilin Teboililla itsepalveluhalli öljymontulla vuokrattavana... Tuntitaksalla..

• liegeois

onkohan halssilan suunnalla missään hallia jota voisi vuokrata?

• sitä

samaa itekki tartteis mielellää tietää

• joskus...

joskus kanssa tutkinut, mutta heikosti on tarjolla... Ja se on ihme?! Tourulan Nesteellä on ti-halli, mutta kello tikittää ja hintaa tulee vähitellen aika paljon. Siellä ei monttua tai nosturia, joten pohjaa on vaikea siellä tutkia.

Jos jollakin tietoo halleista, joissa monttu, nyt olis tässä mainostamisen paikka...

• nosturi

siinä päässä vai onko purettu! Eilen olin autonpesulla ja pari kaveria siellä oli pesemässä autoaan ja siksi rupesinkin miettimään onko siinä kolmannessa hallissa enää nosturia

• joskus...
        nosturi kirjoitti:

siinä päässä vai onko purettu! Eilen olin autonpesulla ja pari kaveria siellä oli pesemässä autoaan ja siksi rupesinkin miettimään onko siinä kolmannessa hallissa enää nosturia

joo myös jäin miettiin kun kirjoitin tuon ed. viestin, että siitä on jo parivuotta aikaa, kun kävin siinä hallissa... Täytyypä poiketa tutkimassa olisko tuolla mahdollista remontoida joskus uudelleenkin autoa. Monttu tosin olisi kätevä ja turvallinen.

• tepoil
        nosturi kirjoitti:

Ei ole Neste Tourulassa enää nostolaitetta, ei kuulemma ole enää mikään Teboil.

• niitä
        tepoil kirjoitti:

Ei ole Neste Tourulassa enää nostolaitetta, ei kuulemma ole enää mikään Teboil.

hyvännäköisiä likkoja hommissa siellä nesteellä

• juu u
        niitä kirjoitti:

hyvännäköisiä likkoja hommissa siellä nesteellä

mutta eivät he korjaushommissa auta...

• lähinnä
        juu u kirjoitti:

mutta eivät he korjaushommissa auta...

suhdetta ja sitäkautta henkilökunta etuja exz....

• audiofriikki

Paljonko hallivuokra saisi olla?
      Jos ajatellaan että saisit hallin missä on nosturi ja joitain työkaluja.
      Mitä olisitte valmis maksamaan esim 4-8tunnin vuokrana ???

Olen miettinyt pitempään että olisiko kyseiselle toiminnalle kysyntää.

• TI-halli

Hallista löytyy huoltomonttu sekä tarvittaessa lainaamme työkaluja.
        Öljynvaihdot, pesut ym pienet korjaukset hallissa tuntiveloituksella sopimuksen mukaan.
        Tiedustelut 0400 166845

• Anonyymi
        TI-halli kirjoitti:

Hallista löytyy huoltomonttu sekä tarvittaessa lainaamme työkaluja.
        Öljynvaihdot, pesut ym pienet korjaukset hallissa tuntiveloituksella sopimuksen mukaan.
        Tiedustelut 0400 166845

Hei, nostetaan tätä ylös. Google ei ole auttanut. Viimeisimmän viestin kirjoittaneen numero on varmaankin vaihtunut. Vastasi tuolloin 4 vuotias henkilö. Tarvitsisin monttua tai nosturia.

• Anonyymi

Vie pajalle, halvalla korjaavat.

• Anonyymi

Aika vitun hyviä vinkkejä... Kiitos, näillä pääsenkin jo aika pitkälle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2592
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      63
      2478
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2300
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1559
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1552
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1452
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1250
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1206
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe