Moi!
Tietääkö kukaa onko jyväskylässä missään tallia/hallia missä vois edullisesti itse korjata autoa?
Auto korjaamo/halli?
15
3699
Vastaukset
- Kaupunkilainen
En ole varma että onko enää mut aiemmin ainakin oli Kukkumäen Roilin Teboililla itsepalveluhalli öljymontulla vuokrattavana... Tuntitaksalla..
- liegeois
onkohan halssilan suunnalla missään hallia jota voisi vuokrata?
- sitä
samaa itekki tartteis mielellää tietää
- joskus...
joskus kanssa tutkinut, mutta heikosti on tarjolla... Ja se on ihme?! Tourulan Nesteellä on ti-halli, mutta kello tikittää ja hintaa tulee vähitellen aika paljon. Siellä ei monttua tai nosturia, joten pohjaa on vaikea siellä tutkia.
Jos jollakin tietoo halleista, joissa monttu, nyt olis tässä mainostamisen paikka...- nosturi
siinä päässä vai onko purettu! Eilen olin autonpesulla ja pari kaveria siellä oli pesemässä autoaan ja siksi rupesinkin miettimään onko siinä kolmannessa hallissa enää nosturia
- joskus...
nosturi kirjoitti:
siinä päässä vai onko purettu! Eilen olin autonpesulla ja pari kaveria siellä oli pesemässä autoaan ja siksi rupesinkin miettimään onko siinä kolmannessa hallissa enää nosturia
joo myös jäin miettiin kun kirjoitin tuon ed. viestin, että siitä on jo parivuotta aikaa, kun kävin siinä hallissa... Täytyypä poiketa tutkimassa olisko tuolla mahdollista remontoida joskus uudelleenkin autoa. Monttu tosin olisi kätevä ja turvallinen.
- tepoil
nosturi kirjoitti:
Ei ole Neste Tourulassa enää nostolaitetta, ei kuulemma ole enää mikään Teboil.
- niitä
tepoil kirjoitti:
Ei ole Neste Tourulassa enää nostolaitetta, ei kuulemma ole enää mikään Teboil.
hyvännäköisiä likkoja hommissa siellä nesteellä
- juu u
niitä kirjoitti:
hyvännäköisiä likkoja hommissa siellä nesteellä
mutta eivät he korjaushommissa auta...
- lähinnä
juu u kirjoitti:
mutta eivät he korjaushommissa auta...
suhdetta ja sitäkautta henkilökunta etuja exz....
- audiofriikki
Paljonko hallivuokra saisi olla?
Jos ajatellaan että saisit hallin missä on nosturi ja joitain työkaluja.
Mitä olisitte valmis maksamaan esim 4-8tunnin vuokrana ???
Olen miettinyt pitempään että olisiko kyseiselle toiminnalle kysyntää.- TI-halli
Hallista löytyy huoltomonttu sekä tarvittaessa lainaamme työkaluja.
Öljynvaihdot, pesut ym pienet korjaukset hallissa tuntiveloituksella sopimuksen mukaan.
Tiedustelut 0400 166845 - Anonyymi
TI-halli kirjoitti:
Hallista löytyy huoltomonttu sekä tarvittaessa lainaamme työkaluja.
Öljynvaihdot, pesut ym pienet korjaukset hallissa tuntiveloituksella sopimuksen mukaan.
Tiedustelut 0400 166845Hei, nostetaan tätä ylös. Google ei ole auttanut. Viimeisimmän viestin kirjoittaneen numero on varmaankin vaihtunut. Vastasi tuolloin 4 vuotias henkilö. Tarvitsisin monttua tai nosturia.
- Anonyymi
Vie pajalle, halvalla korjaavat.
- Anonyymi
Aika vitun hyviä vinkkejä... Kiitos, näillä pääsenkin jo aika pitkälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171