the sims 2 vuodenajat! ongelma

thesims

en löydä mistään tota kaivoo siin pelis (the sims 2 vuodenajat). tietäiskö kukaan mist paikast sen sielt sais? katoin koristeist ja kaikist paikoist kait...
auttakaa ihmiset, auttakaa .

21

4945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The sims 2 fani

      No mullakin on the sims 2 vuodenajat mut ei siellä oo mitää ihmeen kaivoo!! Tai en oo ainakaan nähny.

      • buu

        kaivon saa puutarha klubista kun joku tyyppi tulee tarkastaa sun puutarhaa ja jos se on hyvä,nätti ja iso niin saa sen kaivon ainakin mun kamu niin sano... mutta kannattaa kokeilla


    • asa

      sen saa ku se "puutarhakerho hyväksyy sut

    • Madest to Sims

      Ookko kattonu Rakennus puolelta??? Mullakin on se peli mut en muista mistä toivomuskaivo (jos sitä tarkotat) Löyty...Enkä voi ny kattookaan... Mut kerron sen joskus myöhemmin jollet oo sillon jo ehtiny löytää sitä.

      • thesims

        olen kattonu joookapuolelta, mut kiitti :) pitäis viel kokeilla sitäpuutarvakeinoo ;D kiitos kaikille avusta ^^


    • thesims

      miten puutarhakerhost voi ottaa sen kaivon?....

      • Shooting Star

        Siis toivomuskaivon saa, kun puutarhakerho hyväksyy sinut jäsenekseen. Puutarhan tulee olla iso ja hyvin hoidettu.


      • Hanna
        Shooting Star kirjoitti:

        Siis toivomuskaivon saa, kun puutarhakerho hyväksyy sinut jäsenekseen. Puutarhan tulee olla iso ja hyvin hoidettu.

        Siis se tulee kyllä sillon kun puutarhakerho hyväksyy jäseneksi. Ne lahjoittaa sen, ei sitä tarvitse mistään ''hakea''. Mulla tuli, mutta en oo kerenny toivoo siitä muutä kun ystäviä..


      • thesims
        Hanna kirjoitti:

        Siis se tulee kyllä sillon kun puutarhakerho hyväksyy jäseneksi. Ne lahjoittaa sen, ei sitä tarvitse mistään ''hakea''. Mulla tuli, mutta en oo kerenny toivoo siitä muutä kun ystäviä..

        kiitos vain :D yritetään, yritetään....


    • Avaa koodiluukku (Ctrl Shift C ) sitten kirjoita koodi: BoolProp TestingCheatsEnabled true NAAPURUSTOSSA!
      Sen jälkeen mene johonkin perheeseen ja paina simiäsi shift pohjassa.Siihen tulee kaikkia englantia.Sitte klikkaa lisää (se on suomeksi) niin monta kertaa että tulee kohta Wishing well klikkaa sitä. Kaivo ilmestyy johonkin tontille tai sen simin tavaroihin. Avaa koodiluukku ja kirjoita BoolProp TestingCheatsEnabled true. Se ottaa koodin pois käytöstä. P.S Koodi saattaa aiheuttaa bugeja tai häiriöitä varsinki yliopisto lisäosassa. Käytä koodia varovasti omalla vastuullasi.
      Kirjotin melko pitkästi mutta jos ette ymmärtää kysykää lisää! Sähköpostini on : [email protected]

      • Hehhuli

        Kyllä Toivomuskaivon voi saada ilmankin koodeja, Kun Käyttää jotain koodi voi simssiin vika, mä en mä käytä koodii mä ansaitsen sen. :) Kyllä Koodi Voi käyttää mut mä en käytä...


      • adii-

        1. boolprop testingcheatsenabled koodia ei oo pakko käyttää naapurustossa. käytän sitä päivittäin, ja kirjoitan koodin perheelläni. se ei vaikuta mitenkään (:
        2. koodi suljetaan boolprop testingcheatsenabled false, eikä true, joka pitää koodin päällä/aukaisee sen!

        Ja joten kaikille toivomuskaivon haluajille, jotta saisit runsaat pisteet, kasvien tulee kukoistaa. Kasvit kukoistavat, kun kastelet niitä ja keräät rikkaruohot puiden ja taimien läheltä. Sadosta tulee myös maukkaampi! (: Lannoita puutarha(ns.)tilkkuja. Tasoita pensaat ja koristele runsas puutarha patsailla ja kasvihuoneen leppäkertun kodoilla, ukkosenjohdattimilla ja muilla kasvihuoneen lampuilla joita vuodenaikojen mukana tulee. Leppäkertun kodot torjuvat luonnonmukaisena tuholaistentorjujana. Lannoituksessa kannattaa käyttää luonnollista kompostimultaa, ja vanhat sanomalehdet ja syksyn lehtikasat kannattaa kompostoida. Puutarhanhoidon ansiomerkit auttavat paljon puutarhanhoidossa! Myrkyn ruiskuttaminen kuihduttaa hedelmäpuita, joten kultaisella puutarhanhoidon ansiomerkillä voit jutella puulle, jolloin se lopettaa kuihtumisensa ja tervenee. Voit jutella myös taimille. Soita palvelut > puutarhakerho. Mene puutarhakerhon jäsenen luo tämän tultua koputtelemaan ovelle ja pyydä hakua puutarhakerhoon. Kun he ovat hyväksyneet puutarhasi, he pisteyttävät sen ja antavat simisi lähelle toivomuskaivon! :'))
        Ja kuten santsku sanoi; avaa koodilunkka painamalla samaan aikaan Ctrl, Shift ja C nappeja, ja kirjoita boolprop testingcheatsenabled true. koodia ei ole pakko käyttää naapurustossa!
        Klikkaa simiäsi shift nappi pohjassa, paina "Lisää.." kokoajan, kunnes aivan lopussa, on vaihtoehto Wishing Well. Kaivo ilmestyy simisi lähettyville. Sulje koodi boolprop testingcheatsenabled false. koodin nappeja ei kannata painella. jos kuitenkin ruutuun ilmestyy ilmoitus englanniksi, ja vaihtoehtoina on kolme eri nappia; reset, delete ja joku muu, en muista! paina A-I-N-A reset. tämä auttaa myös bugittavaan simiin; etsi vaihtoehto force error ja paina reset. tämä auttaa yleensä lagaaviin ukkeleihin (:
        esimerkiksi sivustolla radosims.com > the sims 2 > koodit lukee boolpropista hieman lisää, ja vaihtoehtojen tarkoituksia suomeksi.


    • klaud

      se pitää saada palkintona siin puutarhakerhossa

    • auh

      Saat kaivon kun se puutarhakerhon pitäjä tulee. Pyydät häneltä että hän tarkistaa puutarhasi. Jos se on hyvä niin pääset puutarhakerhon jäseneksi. Ja saat kaivon! Siitä on kyllä kauan aikaa kun olet lähettänyt tämän viestin. Tiedätkö sellaista koodia jolla saisi perheeseen enemmän kuin 8 simiä?

    • santtu-sanni

      haluisin kertoo mutta en itekkää tiiä vaikka oon etsin koko ajan sit mutta ilmottelen jos satun löytää sen..............

    • Piipaaääk

      Sen saa sitten kun on soittanut tai jtn. puutarha expertteja sun pihalles.. Ne tutkiskelee ja sanoo onko kaikki hienosti sun pihas, tai sitte se oli kun sä oot siinä puutarha kerhossa, something that way, i remember.. :)

    • henkkubc

      sen saa kun saat puutarhakerholta täydellisen arvion

    • Minä.

      Sen saa sun tavaraluettelosta.

      • hmmmm ....

        mut tietääks kukaa onks toi sims millanen pleikka 2 , vissii parempi silti pc , mut kone lagaa joten ...


    • Julia96

      sen saa sit ku puutarhakerhon jäsenet hyväksyy sun puutarhan (iso ja hieno puutarha puutarhanhoito taito) P.S.en oo varma siit puutarhanhoito taidost

    • sims555

      en löyä vesiliukumäkeä, mistä sen voi ostaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe