ensi kertaa

venäjälle

kumpi tapa on edullisin matkustus muoto opiskelijalle kuopiosta moskovaan linja-auto vai juna,kun nopeudella ei ole väliä.veeärrän sivuilla ei kerrota hintoja venäjän matkoista.14h näyttää matka kestävän( junan vaihto kouvolassa) onko juna liput halvempia pietarista-moskovaan kun ostaa lipun pietarista(entä sama juttu linja-autolla)miten onnistuu matkan teko jos etsii majoituksen vasta venäjällä ollessa koska tullissa pitää kuulemma osata kirjoittaa majoituspaikka johonkin paperiin.

13

2392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herman

      Venäjälle kannattaa matkustaa tasan kaks kertaa:
      ensimmäisen ja viimeisen. On se niin pimee maa
      (edelleen).

      • ÄLÄ MEE!

        olet varma turhakylän jämäht juntti kun et tiedä etkä osaa mitään...elämäkin sulla on PIMEE...


    • ArthurDent

      "veeärrän sivuilla ei kerrota hintoja venäjän matkoista"

      No katsoppa täältä.! www.vr.fi/heo/ita/fhinnat.htm

      Ei saata ensikertalaiselta onnistua hotellin nappaaminen Moscovassa ihan noin vain. Se on hiton iso kaupunki ja välimatkat on pitkiä.

      Suosittelen jonkin matkatoimiston apua, on usein halvempaa kuin esin netistä varaaminen, joka on myös yksi vaihtoehto jos tietää mitä tekee.(taitaa se vr:kin välittää koko paketteja hotelleineen)Pekko original saattaisi tietää enemmän asiasta.

      Se minä on halpaa ei vältämättä ole edullista sanotaan. Sama koskee myös matkoja.

      • mieheltä joka ei osaa edes linkittää oikein, sujuu nettitilaus Moskovan Hotelliin....

        No, ajatteleppa ihan itekkin....


      • ArthurDent
        marko135kg kirjoitti:

        mieheltä joka ei osaa edes linkittää oikein, sujuu nettitilaus Moskovan Hotelliin....

        No, ajatteleppa ihan itekkin....

        puhuu mies jonka työpaikkahakemuksessa oli 17 kirjutusvihrettä.

        "...Vappun tienoilla...." Ei ei ei....


      • ArthurDent kirjoitti:

        puhuu mies jonka työpaikkahakemuksessa oli 17 kirjutusvihrettä.

        "...Vappun tienoilla...." Ei ei ei....

        mä voinkin opetella sit suomen kielioppia ens kerralla, kun sun pitäis käydä asiakkaissa piitterissa:)

        PS: Ne tulli yms. muut rekisteröinnit kyllä menee sultakin ehkä ihan ok, jos luet palstaa tarkasti...


















        Hei, leikki leikkinä, vittu kato joo, mähän voisin saada syytteen heitteelle jätöstä jos päästän sut yksin suopuomia pitemmälle....


    • pitermees

      Kun meet Kuopiossa tilausmatkojen toimistolle ja rupeet sieltä kyselemään. Ne taitaa ajaa vuoro liikennettä ainaki pietariin.

    • Ukraina-hotelli

      Ei tarvi niin monen rakennuksen juurella käydä tarkistamassa, että onko se tää....

      No niin, tuli vaan mieleen kun itse tulin metrosta ja näkyi pilvenpiirtäjä, joka oli sitten tietysti väärä rakennus.

      • Sika hyvällä paikalla, halpa, siisti ja on vielä tiettyä neukku henkeä jäljellä. Jos otat sieltä huoneen, ota se tornista jos vain jaksat kävellä rappusia.


    • hotelliin

      ota ihmeessä mieluummin hostelli tai perhemajoitus niin pääset edullisemmin kuin hotelli majoituksessa,matkassa ei ole niin suuria hinta eroja mitä majoitus hinnoissa.jonkun luulisi antavan sinulle hyvän linkin budjetti majoitus paikoista,koska tällä palstalla tuntuu olevan kokeneita venäjän matkailijoita.

    • heze

      Moi ! junalla kandee mennä itse menen hesasta venäläisellä bussilla n.10€ Pietariin ja sitten sieltä junalla Moskovaan n.50€ en tiedä kuopion suunnalta miten pääsis venäläisten kyytiin kannattaa kysyä rent-line turusta niillä on toimisto helsingissä myös.

    • hyvää matkaa!

      Hei! Tässä on sinulle:[email protected],puh 09 6689570;
      Niin jos haluat liput menoo-paluu ja ehkä hotellikin niin saat hyvän matkapaketin ja juna liputkin on halvemp., ollan käyty sekä pietarissa että moskovassakin tän firman kautta.Ja kyllä ne tekee venäjän visumitkin ei edes tarvi silä käydä kun lähetä postitse sinne ninn tule viikon päästä koko paketi sulle kotiin(haet postist ja maksa vasta sielä...)

    • silkkaa säästöä

      Paikallisen matkanjärjestäjän bussilla Tallinnaan. Satamasta kävely, 400 metriä, Baltian juna-asemalle. 70 euroa tiskiin ja viideltä iltapäivällä lähtee juna ja klo 9 aamulla olet Moskovassa hyvin levänneenä.
      Kaikki paperit jotka eteesi tällä matkalla lyödään ovat englanniksi. Matkaseurana Eestin venäläisiä sukuloimaan menossa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1413
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      99
      994
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      928
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      833
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      794
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe