Kyyti Torreviejaan?

Taxiko

Heipparallaa! Tarvittais kyyti toukokuussa Alicanten lentokentältä Torreviejaan. Taxi sairaan kallis. Olen kuullut että jotkut (yksityiset) tarjoavat kyytiä 30,- euroa tuolta matkalta, siis tiedätkö tällaisia henkilöitä?
nimim. Molempien hyöty

24

5059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carl

      Hei!

      Autobús del Aeropuerto hasta Murcia

      De lunes a viernes desde las 07:15 hasta las 21:15 cada 2 horas.

      Sábado: desde las 09:15 hasta las 21:15 cada 2 horas.

      Domingo: Igual que el sábado pero con un autobús extra a las 20:15

      Otas yksi noista busseista ja hyppäät pois Torreviejassa niin johan tulee halvaksi.

      Un buen viaje.

      • Carl

        Hei!

        Valitan,että tuli väärä tieto ei noi bussit aja Torreviejan kautta mutta voithan tehdä näin. Ota bussi ensin Alicanteen ja sieltä Torreviejaan.

        Tulee paljon halvemmaksi kuin taxi.
        Valitettavasti vain noi bussit eivät kulje 24 tuntia vuorokaudessa.

        Tässä aikataulu:

        Destino : Torrevieja
        Lunes a Viernes: 9.00 - 10.00 - 11.00 - 12.00 - 13.00 - 14.00 - 15.00 - 16.00 - 17.00 - 18.00 - 19.00 - 20.00 - 21.00
        Sábados laborables: 9.00 - 10.00 - 11.00 - 12.00 - 15.00 - 16.00 - 18.00 - 19.00 - 20.00

        Ciao!


      • bussikuljetus?
        Carl kirjoitti:

        Hei!

        Valitan,että tuli väärä tieto ei noi bussit aja Torreviejan kautta mutta voithan tehdä näin. Ota bussi ensin Alicanteen ja sieltä Torreviejaan.

        Tulee paljon halvemmaksi kuin taxi.
        Valitettavasti vain noi bussit eivät kulje 24 tuntia vuorokaudessa.

        Tässä aikataulu:

        Destino : Torrevieja
        Lunes a Viernes: 9.00 - 10.00 - 11.00 - 12.00 - 13.00 - 14.00 - 15.00 - 16.00 - 17.00 - 18.00 - 19.00 - 20.00 - 21.00
        Sábados laborables: 9.00 - 10.00 - 11.00 - 12.00 - 15.00 - 16.00 - 18.00 - 19.00 - 20.00

        Ciao!

        Moi !

        Olen menossa ystäväni kanssa Torreviejaan elokuussa, ja minulla olisi hieman kysymyksiä bussikuljetuksesta. Eli pääseekö Alicanteesta helposti Torreviejaan? Olen lukenut netistä, että Alicanteen lentokentältä pitäisi mennä ensin C-6 bussilla pysäkille, josta pääsee Torreviejaan. Kuinka kaukana tämä pysäkki on lentokentästä? Ja meneekö bussi suoraan Torreviejan keskustaan vai pysähteleekö se matkalla? Olen nimittäin menossa tuttuun paikkaan, joten tieäisin läheiset pysäkit, joista pääsisi näppärästi kämpille. Ja eikö tuon aikataulun mukaisesti viimeinen bussi lähde arkipäivänä kello 21.00, joten jos lentomme saapuu 19 jälkeen, niin tuohon bussiin voisimme ehtiä mikäli lennot ovat ajallaan? Olen kiitollinen, jos joku vaivautuu vastaamaan :).


    • Mari122

      Taxi maksaa n. 40 e riippuen tietenkin minnepäin Torreviejaa olette menossa.
      Itse menin viimeksi pari kk sitten keskustasta lentokentälle ja hinta oli 41 euroa.
      Tiedän kyllä muutaman yksityisen henkilön sieltä joka voisi tarjota tällaista kyytiä.

      • klo 20.30

        Olen siis menossa n. 5 km Torreviejan keskustasta
        Cartagenan tietä eteenpäin (322 tie?).Meneekö Murcian bussi tätä tietä ja pysähtyykö pysäkillä, vai onko pikavuoro?
        Olisin kyllä kiinnostunut yksityiskyydeistäkin.


      • maina 09

        Hei olen itse tulossa 4.6.09 lennolla Alicanteen ja sieltä Torreviejan kautta San Pedro de Pinatariin El Mojon kylään.
        Löytyisikö yksityistä suomalaista joka viesi sinne.


    • vähän rahaa?

      Kannattaako matkalle edes lähteä, jos joutuu miettimään jotakin 5-10euron säästöä l-kentä-majoitus välillä? Hauskaa lomaa???

      • rahalla saa ja hevosella pä...

        Kyllä se on niin jos aikoo lähteä reissuun niin kyllä pitäis pystyä maksamaan paikalliselle taxille kuin ahnaille suomalaisille, jotka ahneudessaan hakevat 50 euron hinnalla pimeesti että mätkähtää. Kokemusta on!!!!!


      • joko-tahi
        rahalla saa ja hevosella pä... kirjoitti:

        Kyllä se on niin jos aikoo lähteä reissuun niin kyllä pitäis pystyä maksamaan paikalliselle taxille kuin ahnaille suomalaisille, jotka ahneudessaan hakevat 50 euron hinnalla pimeesti että mätkähtää. Kokemusta on!!!!!

        kahdesti on menty suomalaisen "harrastelijan" kyydissä.
        Eka kerta oli kymppiä halvempi kuin virallinen taxi.
        Toisella kerralla pikkubussimamma muutti perille päästyä laskutusperusteita.
        Oli viimeinen kerta kun viitsi ryhtyä ko. asiasta riitelemään.

        Virallisten taxien homma on selkeää.
        Mittari päälle ja lukemat näkyviin.
        Pari kertaa olen sen verran jututtanut kuskia että on räpännyt mittarin päälle vasta useamman kilometrin päässä lähdöstä.

        Taxi tai vuokra-auto!


      • Meikkisss
        joko-tahi kirjoitti:

        kahdesti on menty suomalaisen "harrastelijan" kyydissä.
        Eka kerta oli kymppiä halvempi kuin virallinen taxi.
        Toisella kerralla pikkubussimamma muutti perille päästyä laskutusperusteita.
        Oli viimeinen kerta kun viitsi ryhtyä ko. asiasta riitelemään.

        Virallisten taxien homma on selkeää.
        Mittari päälle ja lukemat näkyviin.
        Pari kertaa olen sen verran jututtanut kuskia että on räpännyt mittarin päälle vasta useamman kilometrin päässä lähdöstä.

        Taxi tai vuokra-auto!

        Joo onhan se sama onko 40 vai 50 euroa, kunhan pääsee perille. Itse en jaksaisi mennä ensin bussilla toiseen kaupunkiin, rehata tavaroita mukana ja sitten vaihtaa bussia ja mennä toiseen kaupunkiin.. kun ei se säästö ole niin suuri eikä sen arvoinen. Pääsee ainakin taxilla suoraan kotiovelle ja helposti ja nopeasti. Ei mene turhaa aikaa busseja odotellessa


      • päässyt
        Meikkisss kirjoitti:

        Joo onhan se sama onko 40 vai 50 euroa, kunhan pääsee perille. Itse en jaksaisi mennä ensin bussilla toiseen kaupunkiin, rehata tavaroita mukana ja sitten vaihtaa bussia ja mennä toiseen kaupunkiin.. kun ei se säästö ole niin suuri eikä sen arvoinen. Pääsee ainakin taxilla suoraan kotiovelle ja helposti ja nopeasti. Ei mene turhaa aikaa busseja odotellessa

        30 euroa suunta, taxilla 50-60 e. Että on siinä eroa jos markoiks vielä vääntää.
        nimim. köyhä


      • Hiippi123
        päässyt kirjoitti:

        30 euroa suunta, taxilla 50-60 e. Että on siinä eroa jos markoiks vielä vääntää.
        nimim. köyhä

        Mulla maksoi keskustasta kentälle tossa syyskuussa 41 euroa. Tietty riippuu hieman liikenteestä.


      • Pihistelijä
        päässyt kirjoitti:

        30 euroa suunta, taxilla 50-60 e. Että on siinä eroa jos markoiks vielä vääntää.
        nimim. köyhä

        Pistän vielä paremmaksi! Busseilla kun kulkee, niin ei maksa sitäkään. Siinä on fiilistä ja asennetta. Eikä se ole raskasta, vaikka ihmiset yleensä niin kuvitteleekin.


      • jukes9
        Pihistelijä kirjoitti:

        Pistän vielä paremmaksi! Busseilla kun kulkee, niin ei maksa sitäkään. Siinä on fiilistä ja asennetta. Eikä se ole raskasta, vaikka ihmiset yleensä niin kuvitteleekin.

        kävellen vielä halvempaa


      • Hasta ahora
        rahalla saa ja hevosella pä... kirjoitti:

        Kyllä se on niin jos aikoo lähteä reissuun niin kyllä pitäis pystyä maksamaan paikalliselle taxille kuin ahnaille suomalaisille, jotka ahneudessaan hakevat 50 euron hinnalla pimeesti että mätkähtää. Kokemusta on!!!!!

        Espanjalainen taxi maksaa lähes aina sen 50 ekee.Suomalainen ottaa pimeenä 40. Espanjalainen taxikuski ona kohtelias ja mukava. Itse joskus suomalaisten kyydissä, huudattavat radiota, ovat epäkohteliaita, raha pitää antaa salaa ettei taxikuskit näe jne. Kannattaa tukea paikallisia yrittäjiä. He ymmärtää kyllä mihin haluat ja taxeissa on usein navigaattorit.Perille pääset..HAUSKAA LOMAA


      • 23-v
        Hasta ahora kirjoitti:

        Espanjalainen taxi maksaa lähes aina sen 50 ekee.Suomalainen ottaa pimeenä 40. Espanjalainen taxikuski ona kohtelias ja mukava. Itse joskus suomalaisten kyydissä, huudattavat radiota, ovat epäkohteliaita, raha pitää antaa salaa ettei taxikuskit näe jne. Kannattaa tukea paikallisia yrittäjiä. He ymmärtää kyllä mihin haluat ja taxeissa on usein navigaattorit.Perille pääset..HAUSKAA LOMAA

        Kokeilen
        Kaikkea
        Kolmesti

        Olen kokeillut myös nuo suomalaiset "taksit".
        Sekalaista, ahnetta seurakuntaa joista kokemukseni ovat kanssasi saman suuntaisia mutta joukkoon mahtuu muutama paljon epämiellyttävämpikin.

        Kun kohta laskeudumme Alicanten kentälle niin tallaamme suoraan, ympärillemme katsomatta, vuorossa olevalle viralliselle taksille.
        Joskus, juttelun alkuun päästyämme, laittaa mittarin päälle vasta jokin verran lentoaseman jälkeen.

        Kentälle päin tullessa kuski hakee kärrit, nostelee laukut siihen ja joskus vielä saattellee vähän matkaa.


      • Kustannuksesta kiinnostuminen ei välttämättä merkitse rahan niukkuutta.


    • karvja

      varaa meiltä turvallinen kyyti. Varaa kuljetus ajoissa!

    • choffer

      Meiltä saat turvallisen kyydin mihin kellonaikaan hyvänsä. Soita 34669172072 tai laita maili www.sundomus.com
      Ryhmäkuljetukset lisäksi.

    • aulikki1

      Itse olen ollut Torreviejassa 2 kertaa niin, että lento oli Brcelonaan. Siellä vuokra-auto odotteli kentällä. Tänä kesänä lento Alicanteen, jossa myös vuokra-auto odottelee meitä. Maksaa noin 200 euroa 12 päivää. Joudumme hakemaan kaverin lomalle myös kentältä ja viemään (sai lennot eri päiville) joten reissuja Alicante-Torrevieja tulee yhteensä 4 kpl. Vaihtoehtona taksikyydille (4x40 euroa) jää muille päiville autolle hintaa 40 euroa! Nyt tietysti joku saivartelija ottaa bensan hinnan mukaan laskutoimitukseen.. silti pidän autoa hyvänä vaihtoehtona. Pääsee sujuvasti liikkumaan esim. ruokakauppaan ja voipi retkeillä missä haluaa silloin kun haluaa :))

      • Myös 3:n päivän vuokra saattaa olla järkevä vaihtoehto.
        Menee halvimmillaan lähelle taxin hintaa ja jos loman alkupäässä on kuljetustarvetta niin sillähän se on ratkaistu.


    • wssop

      Taxi on liian kallis, niin liftaa hyvä ihminen säästät 40€.

    • AliciaF

      Viim.busi Alicantesta Torreviejaan klo 21 jos ehdit kuin AirFinland tulle 19.20 ja se on usein myöhästy....Taxi maksa max.50e jos kerrot tarka osoitte ja myös hinnat ovat ilmoitus taulla taksin vieressä!!!

      • Nauruksi meni

        Lueskelin kiinnostuneena noita teidän vinkkejänne siitä, miten pääsee Alicantesta Torreen parhaiten. Viimeisenä olikin sitten teksti: "Matkat Venäjälle! Viisumit, hotellit..." Hetken mietin, jotta nyt menee jollakin pikkusen asian vierestä, mutta se olikin mainos;) Muista vinkeistä kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe