Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hajusteet

Heikki Haaska

Oletteko kokeilleet kaupallisten haaskahajusteiden tehoa ketun haaskapyynnissä? Toimiiko?

7

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda lajia

      Ei toimi. Oikotietä onneen ei ole. Metsästys vaatii kärsivällisyyttä. Jos sinulla ei sitä ole, niin etsi jokin toinen harrastus.

      • itelläs

        kokemuksia. voisit vähän valottaa ku tunnut olevan nuin varma.


      • ei toimi
        itelläs kirjoitti:

        kokemuksia. voisit vähän valottaa ku tunnut olevan nuin varma.

        No ei toimi, niin ei toimi. Ameriikan hömpötyksiä. Tyhmiltä viedään rahat pois jonninjoutavilla vekottomilla. Samaa sarjaa noiden hajunestopukujen kanssa. Täyttä kusetusta.


      • Heikki Haaska
        ei toimi kirjoitti:

        No ei toimi, niin ei toimi. Ameriikan hömpötyksiä. Tyhmiltä viedään rahat pois jonninjoutavilla vekottomilla. Samaa sarjaa noiden hajunestopukujen kanssa. Täyttä kusetusta.

        Niin minä vähä aattelinki ja siks kysyinki et onkohan vaan rahamiehien keksimä hyvä bisnes. Märätetty kala ja kananmunasekotus kyllä toimii tosi hyvin. Kysyinkin siksi tätä kaupallista juttua koska aina tarpeen vaatiessa ei ole noita märätyksiä saatavilla. Joskus kun haaskaelämä alkaa kuivua niin illalla kun menee haaskalle niin heittää ympäistöön kananmunapierua niin sillä on vaikutusta.

        Kuulemma hirvi ja kauris hajut toimii...?..tiiä sitten.

        Oletkos sinä kokeillut sitten itse?


      • kaukana metsästyksestä
        Heikki Haaska kirjoitti:

        Niin minä vähä aattelinki ja siks kysyinki et onkohan vaan rahamiehien keksimä hyvä bisnes. Märätetty kala ja kananmunasekotus kyllä toimii tosi hyvin. Kysyinkin siksi tätä kaupallista juttua koska aina tarpeen vaatiessa ei ole noita märätyksiä saatavilla. Joskus kun haaskaelämä alkaa kuivua niin illalla kun menee haaskalle niin heittää ympäistöön kananmunapierua niin sillä on vaikutusta.

        Kuulemma hirvi ja kauris hajut toimii...?..tiiä sitten.

        Oletkos sinä kokeillut sitten itse?

        Ei toimi sen paremmin nuo hirvi ja kauris hajut. Enpä ole itse sortunut sentään kokeilemaan moisia hömpötyksiä, mutta onhan noita aina jotkut välinemetsästäjät kokeilleet huonoin tuloksin. Ei tuollaiset kaikenmailmaan höristimet, pöristimet, suristimet ja hajusteet muutenkaan kuulu mielestäni metsästykseen. Ja ihan rahastusta varten ne on keksittykin.

        Hirvelle toimii harmaa ystävämme tosi hyvin. Suosittelen!


      • hunter33
        kaukana metsästyksestä kirjoitti:

        Ei toimi sen paremmin nuo hirvi ja kauris hajut. Enpä ole itse sortunut sentään kokeilemaan moisia hömpötyksiä, mutta onhan noita aina jotkut välinemetsästäjät kokeilleet huonoin tuloksin. Ei tuollaiset kaikenmailmaan höristimet, pöristimet, suristimet ja hajusteet muutenkaan kuulu mielestäni metsästykseen. Ja ihan rahastusta varten ne on keksittykin.

        Hirvelle toimii harmaa ystävämme tosi hyvin. Suosittelen!

        Just joo! Täällä sitten aina löytyy näitä tietäjiä.
        Hajusteita on käytetty hyödyksi metsästyksessä jo tuhansia vuosia. Kaupallisillakin hajusteilla on metsästetty riistaa jo vuosistoja.
        Sitten täältä Suomen erämetsistä löytyykin tietäjiä jotka sanoo että ne ei toimikkaan! Voi pyhä yksinkertaisuus! Menkää nyt sanomaan vaikka USA:n miljoonille metsästäjille jotka ovat käyttäneet hajusteita metsästyksessä useiden sukupolvien ajan että ei ne hajusteet kuulkaa toimikkaan.
        Ei kai ne nyt jumankauta ole niin tyhmiä että ne käyttää vuosikymmenestä toiseen aineita jotka ei toimi!!!! Haloo hei! Eikä niissä hajusteissa ole mitään mystistä. Niiden teho perustuu yksinkertaisiin asioihin: esim. sukupuolivietin höynäyttämiseen tai ruokahalun kiihottamiseen.

        Vaikka nämä yleiset keskusteluryhmät ovatkin "valehtelijoiden klubeja" niin ehkäpä olisi silti syytä hieman miettiä ennen kuin alkaa laukomaan täällä omia mielipiteitään asiasta mistä ei näemmä mitään ymmärrä.


    • en ole kokeillut

      kaupallisia hajusteita mutta omatekemäni kyllä ovat toimineet, vieläpä hyvin. Eli olen tehnyt hajusteet siten, että olen paloitellut saamiani roskakaloja lasipurkkiin, sinne sekaan lämmintä vettä. Purkki tiukasti kiinni ja kompostiin hautumaan muutamaksi viikoksi. Haju raju mutta toimiva, vieläpä kalanpalat jäävät hajun lisäksi maistiaisiksi...toiminut ainakin itselläni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe