tiesittekö muute että suomessa ki on CRIPS jengi oon siitä 100% varma toi on tottalupaan.
CRIPS JENGI
4
1543
Vastaukset
- Make
Joo, on varmasti...Ne kaikki hengailee steissin yössä, et ei kannata mennä sinne ryppyilee. Joo et ne on pahoi CRIPSEI..Pian niil on jo 9 milliset mukana, sitä odotellessa niil on morat ja rautaketjut mukana =) ja ennen ku ne tekee drive by juttui, ne tulee ja piirittää sut niiden alueel, lainaa sun lompakkos ja puhelimes...ja lisäks ennen ku niil on varaa kokaiiniin ja muihin kalliimman luokan huumeisiin, ne tyytyy kaljaan ja KHATTIIN..yeah brother, CRIPSEJÄ for life =)
- hmm..=O
Epäilen suuresti että suomessa olisi cripsejä tai bloodseja tai ms 13 yms jengiläisiä. Ainakaan jos vain lupaat eikä ole edes todisteita. Ainoat jengit mitä suomessa löytyy jotka ovat tehneet murhia yms ovat: Rogues Gallery, Bandidos ja Helvetin enkelit
- Suomessa
Niin on ja kun The game kävi suomessa tuli monia satoja bloodseja mutta snoopin mukana monta TUHATTA cripsiä Toivottavasti sota ei syty
- Bloodz
defend all bloods up in da sky
defend all bloods intil i die
forever throwin b's up in da sky
when i die bury me deep in compton city
so i can show the world i have no pity
just place six red flags across my chest
and tell all ck's i did my best
so let it rain
let it drip
let a blood kill a crip
bust a crip in his lip
and watch the true color drip KILL ALL THE CRIPS!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789