minkä hintaisia laivojen sviitit on? saako niihin mitään lennuksia. Kannattaako maksaa sviiteistä niin paljoa. Mietin et täytän 30v joulukuussa ja olis kiva viettää ne laivalla sviitissä. Kertokaahan omia kokemuksia ja paljonko tuli maksamaan.
Kerran vaan täytetään 30v
heips
10
693
Vastaukset
- etkä osaa
vielä käyttää googlea...
Oiskohan jo korkea aika opetella?- ssviitti
Ei kysymys ole siitä että osaanko, vaan haluan hen.koht.tietoa. Jännä juttu et aina näillä palstoilla pitää v...uilla.
- kannatankin
ssviitti kirjoitti:
Ei kysymys ole siitä että osaanko, vaan haluan hen.koht.tietoa. Jännä juttu et aina näillä palstoilla pitää v...uilla.
Vikingiä,täytyy myöntää,että laivan kuin laivan sviitti ei ole mitenkään hieno,eikä erikoispalveluja aamiaista lukuunottamatta löydy.Siljalla on jonkinlaista yritystä,mutta hintaansa nähden ei juuri kannata mennä.Oikeissa risteilyaluksissa on sviitit,ja palvelu pelaa.Mutta jokainen saakoon onnensa mistä tahtoo,vaikkapa autolautan nuhruisesta ylihinnoitellusta sviitistä.
- henttu
ssviitti kirjoitti:
Ota sen laivayhtiöstä selvää et minkä hintaiset ne sviitit ovat jonka yhtiön paatilla meet
- mitä odottaa
Eli mielestäni vikingin sviitit eivät ole hienoja ja hinta-laatusuhde ei ole kohdallaan. Siljalla miniristeily sviitissä maksaa reilun 300 ja siellä sviitissä on sentään oma sauna ja poreallas sekä erikoisaamiainen ja hyttipalvelu.
Tukholmanristeilyn sviitin hinta on sitten jo tonnin joten sillä hinnalla lähtee jo matkailemaan muutenkin. Paitsi jos aika on kortilla. Kerran on tullut käytyä ja onhan se hieno ja mukava viikonloppu rakkaansa kanssa =).- ssviitti
saako tai onko mitään alennusjuttuja sviitteihin, vai onko niistä aina maksettava täysi hinta.
- vissiin
ssviitti kirjoitti:
saako tai onko mitään alennusjuttuja sviitteihin, vai onko niistä aina maksettava täysi hinta.
koskaan alennuksella myyty, kysyntä vissiin tarpeeksi kova.
- Tapsat
ssviitti kirjoitti:
Hesasta ja Turusta lähteviin ja Tukholmaan meneviin aluksiin (Tallinksilja) saa sviittiin(kin) varaa-ajoissa alennuksen. Puljun nettisivuilta voi katsella lisätietoja asiasta.
- Anonyymi
Mitä mieltä olette? pystyisittekö elämään suhteessa jos oma kultasi rakastaa sinua, mutta samalla jotain toista naista siinä sivussa..? Olen ahdistavassa tilanteessa, rakastan kultaani paljon... ja kun asia toisesta naisesta (ex-suhde)tuli puheeksi hän kertoi että ei ehkä olekkaan varma haluaako olla minun kanssani, vaikka exsäänsä ei voisi saada... Onko teillä samoja kokemuksia asiasta?
- Anonyymi
Alennuksia ei tule. Mutta mukavuudesta kannattaa maksaa. On se sen arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984