Bugibba /Hot. Santana

Pirjon

Hyvällä keskeisellä paikalla St. Paul’s Bayn puolella Bugibbaa sijaitseva kodikas mukavatunnelmainen hotelli.

Näin sanottiin hotellista. Olen tässä yrittänyt etsiä paikasta tietoa , ei oikein tahdo löytyä.

Matka on varattu Hispanialta.

Onko kokemuksia, Maltasta yleensäkään ei ole hirveästi tietoa itsellä, vielä.

3

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuta..

      Itse olen ollut kyseisessä paikassa 4 vk. En kyllä samassa hotellissa. Huomasin itse myös kun lähdin ettei mistään oikein löytynyt suomeksi tietoa, vissiin niin uusi lomakohde suomalaisille ettei tietoa ole vielä paljon. Hispanian kautta on ihan hyvä mennä oppaat mukana ja muutenkin. Bugibba on kaunis pikku kaupunkin josta löytyy paljon pikku kauppoja. Jos isompia etsii kannattaa suunnata pääkaupunkiin Vallettaan tai St Julianssiin, Sliema on myös hyvä paikka jossa kannattaa käydä.

      Bussilla kannattaa liikkua on todella halpaa ja pääse joka kolkkaan kun saari on niin pieni. Bugibbassa on kivi ranta mutta hyvä sellainen. Jos hiekkarannalle haluat suosittelen Mellieha baytä.

      Jos tulee jotain kysyttävää vastailen mielelläni!

      • Pirjon

        Kiitoksia, tuo oli todella tarpeellinen vastaus meille, oli hieman sellainen kuva saatu, että paikka on pelkkää hotellia.

        Meillä on tosin vain viikon matka ja aioittiinkin kierrellä ja käydä ehkäpä Etnallakin. Toki aurinkoakin otetaan aina jossain välissä.

        Ostettiin Maltan aivan uusi matkaopas löytyy todella paljon tietoa maltalta. Mutta miten myöhään bussit kulkevat, siis Bubiggaan.


      • tuta..
        Pirjon kirjoitti:

        Kiitoksia, tuo oli todella tarpeellinen vastaus meille, oli hieman sellainen kuva saatu, että paikka on pelkkää hotellia.

        Meillä on tosin vain viikon matka ja aioittiinkin kierrellä ja käydä ehkäpä Etnallakin. Toki aurinkoakin otetaan aina jossain välissä.

        Ostettiin Maltan aivan uusi matkaopas löytyy todella paljon tietoa maltalta. Mutta miten myöhään bussit kulkevat, siis Bubiggaan.

        Sori kun en ole ehtinyt vastata! Bussit kulkevat aamusta lähtien, yleisesti ottaen työaikoina. Hyvin aikaisin näin jo kulkevan muistaakseni 9 meni jo saattoi mennä aikaisemminkin. Itse palasin aina Bugibbaa jo 6 illalla, mutta kyllä niitä busseja kulki vielä sen jälkeenkin. Tosiaan niinkuin sanoin paikallisten työaikana niitä liikkuu enemmän. Suosittelen, että kysyt paikan päältä. Hauskaa matkaa!!!

        Busseista vielä sen verran, ovat todella tunnelmallisia, todella paljon erillaisempi kuin täällä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe