Elikkä onko kellään ideoita miten voisi tehdä itse bipodit (kiväärin jalat) tokyo maruin m733 commandoon...
Tee-se-itse bipodit!?!?!?!
5
1280
Vastaukset
- bhjbhjbhj
käytä aivojasi!!!!
- ei pysty, liian hapokasta
öhöm...
taas täällä on näitä naskeja, jotka luulee tietävänsä kaiken, mutta ei se mitään.
Tämä aihe on siksi että haluaisin tietää onko kukaan itse tehnyt kyseiseen aseeseen kiväärinjalkoja.
Olen itse niitä suunitellut, oikein semmoisia kääntyviä, mutta huonoin tuloksin, aika haastavaa. - bhjbhjbhj
ei pysty, liian hapokasta kirjoitti:
öhöm...
taas täällä on näitä naskeja, jotka luulee tietävänsä kaiken, mutta ei se mitään.
Tämä aihe on siksi että haluaisin tietää onko kukaan itse tehnyt kyseiseen aseeseen kiväärinjalkoja.
Olen itse niitä suunitellut, oikein semmoisia kääntyviä, mutta huonoin tuloksin, aika haastavaa.minä jätin tuon viestin "käytä aivojasi" mutta minä en ole naski niinkuin väität. mutta tässä eräänlaiset omani bi-bodien tekoohjeet sinulle mitä minä olen käyttänyt muunmuassa m16:ni. tarvikkeet jita tarvitset: metallia (hitsauskelvollista), muttereita ja pultteja, 2 vetojousta (ei työnnä niinkuin airsoft aseiden jouset vaan vetää kuin kuminauha), mtallinen etutukki. ja sitten työkalut: hitsauslaitteet, pihdit, jakoavain, (astemitta)
1. Ensin hommaat metallisen etutukin.
2. sitten otat jostain hitsauskelpoisesta metallista 17 cm pitkän palan (litteää, noin 3 mm paksua 3 senttiä leveää) ja taitat sen kummastakin päästä 5 cm suikaleen 55 asteen kulmaan
3. etsit jalas osat (tarvitset kaksi) (jotakin metallia mitä voi hitsata) ja päätät minkäpituiset jalat haluat ja sahaat sopivat pätkät. (itse käytin 20 cm pitkiä 5 milliä paksua ja 2 cm leveää metallia)
4. poraat jalaksien (vain yksi reikä per jalas) päihin noin kahden sentin päähän reunasta 5 mm reijät.
5. teet saman kokoiset reijät vaiheen 2 osan taivutettuihin päihin noin 2 cm päähän reunasta.
6. hitsaat pienet koukut (tulee jousi kiinni) jaalaksiin noin 7 cm päähän päästä missä on reikä.
7. teet/hitsaat pienet "stopparit" vaiheen 2 osan 5 cm taitoksiin missä on reijät (pysäyttää jalakset eli tässä vaiheessa voit päättää jalaksien liike radan).
8. hitsaat pienet koukut vaiheen 2 osaan (jousten toinen pää kiinnittyy niihin).
9. laitat jalakset kiinni kohdan 2 osaan (5mm pulteilla (sisä halkaisia) reijistä läpi)
10. laitat pienet noin 6,5cm vetojouset kuokkuihin.
11. hitsaat koko systeemin metallitukkiin kiinni tai käytät pultteja.
Ja siinä on valmiina sulle bibodit. - bhjbhjbhj
bhjbhjbhj kirjoitti:
minä jätin tuon viestin "käytä aivojasi" mutta minä en ole naski niinkuin väität. mutta tässä eräänlaiset omani bi-bodien tekoohjeet sinulle mitä minä olen käyttänyt muunmuassa m16:ni. tarvikkeet jita tarvitset: metallia (hitsauskelvollista), muttereita ja pultteja, 2 vetojousta (ei työnnä niinkuin airsoft aseiden jouset vaan vetää kuin kuminauha), mtallinen etutukki. ja sitten työkalut: hitsauslaitteet, pihdit, jakoavain, (astemitta)
1. Ensin hommaat metallisen etutukin.
2. sitten otat jostain hitsauskelpoisesta metallista 17 cm pitkän palan (litteää, noin 3 mm paksua 3 senttiä leveää) ja taitat sen kummastakin päästä 5 cm suikaleen 55 asteen kulmaan
3. etsit jalas osat (tarvitset kaksi) (jotakin metallia mitä voi hitsata) ja päätät minkäpituiset jalat haluat ja sahaat sopivat pätkät. (itse käytin 20 cm pitkiä 5 milliä paksua ja 2 cm leveää metallia)
4. poraat jalaksien (vain yksi reikä per jalas) päihin noin kahden sentin päähän reunasta 5 mm reijät.
5. teet saman kokoiset reijät vaiheen 2 osan taivutettuihin päihin noin 2 cm päähän reunasta.
6. hitsaat pienet koukut (tulee jousi kiinni) jaalaksiin noin 7 cm päähän päästä missä on reikä.
7. teet/hitsaat pienet "stopparit" vaiheen 2 osan 5 cm taitoksiin missä on reijät (pysäyttää jalakset eli tässä vaiheessa voit päättää jalaksien liike radan).
8. hitsaat pienet koukut vaiheen 2 osaan (jousten toinen pää kiinnittyy niihin).
9. laitat jalakset kiinni kohdan 2 osaan (5mm pulteilla (sisä halkaisia) reijistä läpi)
10. laitat pienet noin 6,5cm vetojouset kuokkuihin.
11. hitsaat koko systeemin metallitukkiin kiinni tai käytät pultteja.
Ja siinä on valmiina sulle bibodit.ai niin joo piti vielä kysyy että ooiko espoon seudulta?
- guurba
Olen joskus tehnyt vanhoista suksisauvoista. voin selostaa joskus paremmalaa ajalla tarkemmin. niin joo ei siitä mikään ruusu tullu mutta toimi. Oletko ajatellut semmosta ratkaisua kuten esim Fa-masissa. teet vaan pienet sovitusoalat alle että pysyy tukevasti kiinni ja saat sillä säädettyä halutun kulman. Yksi vaihtoehto on ostaa Degtjarevin(emman)tukijalat.maksaa n.20€. ja eiku suunnittelu pöydän ääreen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185151Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 452724
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302458Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221730- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101600Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101228- 961187