Tässä on saatavissa GPS paikoittimen, navigaatorin apuohjelma, jolla voi tehdä POI eli Places of Interest, eli suosikkipisteitä Packar Bell Compasseo 600 navigaattorille, ja Destinator ohjelmalla varusteuille muille navigaattoreille, ja CSV sisäänvientitiedostoa käyttäville muille navigaattoreille.
Ohjelma hyödyntää www.eniro.fi ja www.eniro.se karttaa, josta koodrinaatit muunnetaan käsin koskematta. Eli kun hakee jokin kohteen vaikka katuosoitteen Eniron kartasta niin tällä tekemälläni freewareohjelmalla sen saa kivasti mukaan GPS laitteeseen. Ettei tarvitse taskulaskimen kanssa muutella koordinaattilukuja, joka ei ole kovin käytännöllistä.
Ohjelman idea on olla yleishyödyllinen apu muillekin GPS laitteiden käyttäjille.
Ohjelman toimintaidea, latauslinkki ja käyttöohjeet selviää tältä sivulta.
Teen myös mitä tahansa Windows ohjelmia, ota yhteyttä tarvittaessa. Email löytyy ao. sivulta, alempaa...
http://www.juksaa.net/gpsconv/
Tämä on ennemminkin ilmoitus, kuin keskustelun avaus. Ohjelmasta on niin hyvät käyttöohjeet, että sitä käyttää niillä, ken haluaa.
GPS POI Pisteiden teko-ohjelma
juksaa
0
1467
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161325Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981043
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103935
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20734- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607