Naapurin setä

Belle

Uuden vuoden päivänä olin tyttökaverini kanssa heillä,katselimme telkkaria ja videoita.
Vanhempamme olivat olleet meillä juhlimassa j koko talo oli tyhjä.

Tai ainakin niin minä luulin.

Jossakin vaiheessa kaveri lähti koiran kanssa lenkille ja minä jäin laittamaan ruokaa.

Kuulin jossakin vaiheessa yläkerrasta ääntä ja ajattelin,että siellä on vaikka radio tai tv jäänyt päälle ja niin menin sinne katsomaan.

Kuljin makuhuoneen ohi ja näin,miten kaverin isä makasi suuressa vesisängyssä,selällään,alastomana ja kuorsasi todella kovaa.
Kurkistin sisään ja näin,että hänen kullinsa seisoi ja oli melkoisen iso.
Hiivin lähemmäksi ja hengästyneenä tuijotin sitä kullia.

Kaverini isä,hänen nimensä on Tuomo,nukkui sikeästi ja haisi vanhalle viinalle.

Menin lähemmäksi ja kosketin kullia varovasti kädelläni,se värähti ja oli ihan kuuma.
Puristin sitä varovasti ja tunsin,kuinka se sykähteli ja jännittyi,tuntui hirmuisen hyvältä.
En ollut koskaan koskenut kenenkään kulliin ja siinä nyt seisoin kova iso kulli kädessäni.

Mua halutti ihan sairaasti,pillu oli ihan litimärkä ja tykytti.
Hiplasin toisella kädellä itseäni housujen alta ja toisella kädellä puristin kullia.

Tuomo nukkui,välillä kuorsaaminen keskeytyi ja pelkäsin hänen heräävän.

Sitten kuorsaaminen loppui ja hän avasi silmänsä ja katsoi minua,hymyillen.
säikähdin ja irroitin otteeni kiireesti ja yritn livahtaa tieheni,kun Tuomo sanoi,että pidä vain kiinni,se tuntui hyvältä.
Kaunis nuori tyttö ja viileä käsi,koske vielä,hän pyysi.

En tiedä,mikä minuun meni,mutta otin kiinni siitä uudelleen ja aloin puristella.Tuomo opeti,miten kättä pitää liikuttaa ja niin runkkasin sitä kalua kädessäni.
Tuomo veti minut vuoteelle ja pisti kätensä mun housuihin ja alkoi hieroa mua pillusta,se tuntui mahtavalta.

Sitten hän nosti mun toppia ja alkoi suukotella mun tisuja,ne ei ole kovin isot,mutta se tuntui hyvältä.
Tuomo sanoi,että hän pitää pikkutisuista ja imi mun nänniä.

Mun pillu tykytti ja valui ja sen sormi hieroi mua siitä klitan päältä ja minä vain puristin sitä kullia.

Mä aloin saada orkkua ja uikutin ja vapisin Tuomon sylissä ja puristin sen kullia hulluna.
Tuomo nosti mut päällen ja veti mun housut ja pikkarit pois ja pani kullinsa mun jalkojen väliin ja käski puristaa niitä yhteen.
Sitten hän nussi mua jalkojen väliin ja sen kulli hankasi mun pillua koko pituudeltaan.

Mua alkoi haluttaan uudestaan,vähän eri tavalla ja halusin saada sen kullin sisääni.Mua ei oltu naitu koskaan ennen,olin kyllä kurkulla kokeillut ja tiesin,niltä sen tuntuu.

Mä nousin istuun sen päälle ja otin kullista kii ja nostin peppuani istuin sen kullin päälle.
Se ei meinannu millään mennä sisään.mutta sitten se luiskahti ja mä istuin ihan siinä tapissa,ihan kiinni sen mahasssa ja mua halutti hulluna.Nytkyttelin itteeni ja tuomo otti mua lantiosta kiinni ja alkoi työnnellä vastaan ja sitte se murisi,niinkuin koira.

Mä sain ihan tajuttomasti koko ajan ja tuntui,että ei pysty hengittämään ollenkaan.

Sitten Tuomo alkoi saada ja se murisi ja murisi ja puski kulliaan mun sisään ja se isoni koko ajan ja sitten se ruiskutti mun sisään.

Huusin,se tuntui niin hyvältä ja varmaan vähän pyöryinkin,koska sitte tajusin,että olen Tuomon sylissä ja se suuukottaa mua ja hyväilee ja sanoo,että olen ihana ja että se haluaa mua vielä monta kertaa.

Minä sanoin,että niin minäkin haluan ja sitten kuulimme,kun kaverini tuli koiran kanssa kotiin.

Äkkiä menin alas ja Tuomo meni suihkuun ja lupasi tulla alas uimaan ja saunomaan.
Niillä on iso uima-allas alakerrassa ja hieno sauna.

Koira nuuski mun pillua koko ajan ja kiehnäsi mua,se varmaan tiesi,että sen isäntä oli pannu mua.

Tuntui ihanalta,minusta oli tullut nainen ja tiesin,keneltä mä saan ihanaa kullia aina kun haluan!!!

Olen saanut sitä monta kertaa ja mä rakastan sitä,kullia ja Tuomoo.

Haluan olla Tuomon pikkunarttu,niin kauan,kuin se haluaa!!!

Ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!

8

19362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krisse

      Joo tota oli mukavaa lukea, itse olin nuorempana
      ihastunut kaverini (naapuriini) isään :)
      Mutta en mä sitä olis halunnu kuitenkaan..

    • Ellu

      mun naapurin mies on myös ihana!!!!
      se on ainakin 55-vuotta tai jotain,mutta se on söde.
      tumma ja sit sillä on parta ja se aina juttelee mulle ihan kuin aikuisille ja on kohtelias.
      mua haluttais olla se kaa,mutta kun mä oon niin nuori ja se ei varmaakaan haluis mua.
      sillä on iso kalu,mä kuulin kun mun mutsi ja sen vaimo jutteli.
      mahtuiskohan se muhun??
      haluttaa ja oli hyvä stoori!!!!!

      • Jussi

        Jos hän kerran juttelee sulle, sano että sulla on pieni ongelma jos hän voisi auttaa...
        Miehet tykkävät yleensä nuorista tytöistä.


    • HÄTÄHUUTO

      Älkää pilatko omaa eläämäänne tälläisillä mielikuvituksillakaan. Karttakaa toisten omia ja etsikää itsellenne sopivia kavereita.Moraalinen romahdus vaivaa nykyajan kansaa. Kunnioittakaa kuudetta käskyä ja karttakaa siveetöntä elämää! Hakekaa apua ammattiauttajilta, jos moraaliton mielikuvitusmaailma täyttää liikaa ajatuksia. Elämässä on muutakin ajateltavaa.

      • Eetu

        kun mäkin oon jo 40 vuotta leikkinyt tällaisia fantasia leikkejä ja paljon vielä yhdessä vaimoni kanssa ja en voi muuta todeta kuin niissä elämän rikkaus.
        Taidat olla vaan kateellinen kun et omaa fantasia taitoja.


    • pikkutyttö

      toi oli aika..hmm..=)

    • Ellu

      mun naapurinmies on ihana kultamussukka!!!

      mä kerroin sille viime lauantaina,kun se dokas mun isän kanssa ja jäi meille nukkuun takkahuoneeseen kun niillä ei ollut ketään kotona ja mun mutsikin pyysi.

      mä menin sen luo aamulla ku tiesin että mmun vanhemmat nukkuu pitkään ja menin sen sänkyyn jossa se nukku selällään ja kuorsasi.

      sillä seisoi ja mä kosketin sitä ja pidin kädessä ja sit se heräsi ja säikähti,
      mutta mä kerroin sille kaiken ja sitte se nauroi ja otti mut syliin ja nuoli mua ja mä imin sitä ja sitte se pani mua kun mä pyysin.

      vähän ensteks sattu mutta toinen kerta tuntu ihanalta ja sitte illalla se vielä sen kodissa nai mua kolmannen kerraan ja mä rakastan sitä!!!!!!
      sillä on iso,mun sormet ei yllä sen ympäri!!!!!!

    • *BluE*

      voisit kertoo vähän enemmänki tai toisestakin sun ja tuomon jutusta, olisi kiva lukea sitä =))

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe