Olen ratkonut sudokuja, mutta tämä on mielestäni erilainen, siis mistä aloitan ratkomisen?
--9 6-- 85-
--5 -7- ---
--- --- --1
--- --6 -94
9-- --- -6-
--6 --9 ---
--7 --1 --9
-4- --- --6
--- -6- --7
neuvoja
3
2865
Vastaukset
- höy
Ei kannata ainakaan sudokuna yrittää ratkoa, koska se ei ole sudoku.
- hui
Tehtävällä on 578164 ratkaisua.
- Ronja9
Näyttää hieman kinkkiseltä, kun tuolla on niin paljon kutosta ja ysiä... Ja muita numeroita niin vähän...
Mä alottaisin ensin käymällä läpi ruudukot, josko sieltä saisi jo jotain numeroita merkattua. Ja näyttäisi ainakin yhden saavan suoraan, eli alin rivi, toinen oikealta on ysi. Muita ei taida saada. Tai sitten olen sokea. Mikä sinänsä on täysin mahdollista... =)
Seuraavaksi etsisin kaksosia ja yrittäisin niiden perusteella saada numeroita merkattua. Nopeasti katsellen löysin ainakin seuraavat:
- oikean puolimmainen pystyrivi, numeroiden 4 ja 9 väliin tulee 5/8, koska tuon rivin 5 ja 8 eivät voi olla ylimmässä ruudussa. Ylimmäisiksi numeroiksi jäävät siis 2/3
- oikea yläruutu: kasin alapuolelle tulee kaksosiksi. Samaan ruutuun tulee näiden perusteella keskelle, vitosen alapuolelle ensin numero 4 ja sitten 7.
Ainakin nämä olivat suoralta kädeltä huomattavissa. Sitten vain tekemään töitä ja katsomaan riveittäin, sarakkeittain ja ruuduttain numeroita, sulkien pois mahdottomia...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen926350Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3215697Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk583467Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123325Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062759Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t121747Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211730Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1881214- 921145