Onko kellään kokemusta Hiltin tasolasereista, erityisesti pr 20:stä?
Tai Leican Rugby 100:sta
Tasolaserit
6
3248
Vastaukset
- pelaa
hienosti ja siinä ei ole laserin päällä nelijalkaista hattua häiritsemässä. toisesta merkistä ei tietoa.
- mrso
Tuliko Hiltin kohdalla käytössä esiin mitään huonosti toimivaa puolta, pientäkin? Olen hankkimassa ammattikäyttöön ja siksi tiedonhaussa.
- virmassa
Leican kallistuva laser,parivuotta vanha ja tietääkseni ei ole remontissa käynyt.Viemärin teossa ihan käypä peli,ei tosin voita putkilaseria.
- mrso
Jääkö Leican laserille "katve-alue"? Eli Laserin "hatun" kannattimet ovatko ne edessä?
- aloin oikeen
mrso kirjoitti:
Jääkö Leican laserille "katve-alue"? Eli Laserin "hatun" kannattimet ovatko ne edessä?
miettimään,kun asia ei ole koskaan tullut eteen.Teoriassa kyllä mahdollista,mutta käytännössä katve täytyy olla tosi pieni,koska ei olla sitä edes huomattu.Kerran masina alko "pätkimään" oudosti ja oltiin jo lähettämässä huoltoon,mutta vika löytyi siitä,kun jalka oli veivattu täysin ylös ja kova tuuli heilutti sitä,niin se välillä pätki.
- Laserliner
Iste ostin Laserlinerin Duramax Pro:n. Tähän päädyin sen iskunkestävyyden vuoksi.
Kerran tuota iskunkestävyyttä tuli jo testattuakin, hyvin kesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255