Virpi kuitunen= VK= VAIN KULTAA

I KNOW

Virpi tekisin minkä lupasi, tasiteli ja VOITTI. Mahtavaa. Ei epäillystäkään kuka on naisten kovin hiihtäjä tällä hetkellä.

Kuitusen selkä vaivaa, mutta silti taistellaan, suomalainenhan ei anna periksi KOSKAAN. IKINÄ.

Tottakai KAIKKIA muitakin pitää kiittää, Valmentajia, huoltoryhmää! Sukset olivat taas kunnossa, vaikka vähän lipsu. Ja valmentajat luotsasivat, kannustivat. Vaikka sanotaan,että hiihtäjä lopuksi ratkaisee, niin valmentaja on aina takana.

Onhan Virpi jo anteeksi saanut.

Hyvä Suomi,hyvä Virpi, Hyvä Saarinen ja koko sakki.

KIITOS!!!

201

35488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anteeksi

Ei totta tosiaan,niin karvas pettymys oli Lahden käryt.Oon ikäni seurannut urheilua intohimoisesti,enkä pysty antamaan anteeksi silloin ihailemilleni hiihtäjille.Olen aivan varma,että nykyinen urheilu perustuu enemmänkin lääkärien tietämykseen.Paras tohtori osaa sanoa,milloin ei enää nappeja saa ottaa,ettei näy testeissä jossain kisoissa.

• vai onko

mielestäsi toimintasi normaalia käytöstä?

• ossmo

sinun täytyy sitten vaan käräyttää sellaiset urheilijat,jotka eivät noudata sääntöjä,kun kerran olet niin varma asiastasi.HIENOA VIRPI!!!!Paras suomalainen hiihtäjä moniin vuosiin!!!

• normaalia
        vai onko kirjoitti:

käytöstä.Enkä sitäpaitsi luuhaa täällä,käyn vain sillointällöin kattelemassa,kun on aikaa.Mitä varten sä puolustelet sitä Kuitusta niin paljon?Eikö sun pikku ajukoppaas mene,että kärynny mikä kärynny!Ei siinä muuta tarvita,me veronmaksajathan urheilijoille tuet ja palkat maksetaan,eikö siis voi odottaa jotain muuta kuin kansainvälistä häpeää?Turhaa jeesustelua tommonen!

• sinä

mielestäsi täydellinen,etkä ole missään elämäsi vaiheessa tehnyt virheitä? EPÄILEN!!

• täydellinen ja
        sinä kirjoitti:

mielestäsi täydellinen,etkä ole missään elämäsi vaiheessa tehnyt virheitä? EPÄILEN!!

sitä en oo väittänytkään,mutta en ole myöskään aiheuttanut koko Suomen hiihtourheilun häpäisemistä kansainvälisessä mittakaavassa.No,eihän se Virpi tietenkään yksin siinä ollut,mutta jotenkin tyyli ärsyttää.Anna mun olla just tota mieltä,asialle en mitään voi.En tule koskaan iloitsemaan Kuitusen menestyksestä!

• oikeessa

Oot ihan oikeessa. Lahden jälkeen ei tullut juurikaan katsottua hiihtoja.PARAS TOHTORI VOITTAA.

• Pirkko-Pekka
        täydellinen ja kirjoitti:

sitä en oo väittänytkään,mutta en ole myöskään aiheuttanut koko Suomen hiihtourheilun häpäisemistä kansainvälisessä mittakaavassa.No,eihän se Virpi tietenkään yksin siinä ollut,mutta jotenkin tyyli ärsyttää.Anna mun olla just tota mieltä,asialle en mitään voi.En tule koskaan iloitsemaan Kuitusen menestyksestä!

huippu-urheilu on nyt ja tulevaisuudessa joka tapauksessa kilpailua dopella tai ilman. Iloitsisin Suomen menestystä silloin kun sitä tulee, ja nyt on meidän maan hiihtourheilun nousukausi joka on todella tärkeää koko kansakunnalle. Tällä hetkellä motiivi hiihtojoukkueen suhteen on _luottamus_, ja jos tipahdetaan kuusesta, katajassa itken itsekseni.

• ihmiset

Ovat niin negatiivisesti ajattelevia.
        Ihmettelen mitä tuollaisten ihmisten päässä liikkuu kun elävät mennessä elämässä. Nythän eletään päivää 3.3.2007. Miksi märehtiä sellaista mikä on jo menneisyyttä.

• kuitunen sinä teit sen hienooo upeeta onnea . urheilu vaativaa . sinä olet koonnut itsesi uudelleen kun silloin se, hienoa se , uskon että nyt pystyt mihin vaan .luottamus itseen se vie minne vaan.taivaan siunausta sinulle.t. eila

• anto

Kuinka tyhjä on ihmisen sielu joka ei osaa antaa anteeksi.
        Onneksi meitä on myös niitä joiden sielu ei ole noin tyhjä.
        Elämän edellytys on anteeksi anto.
        Olisi tosi HIRVEÄÄ JOS EI OSATTAISI antaa anteeksi.
        RUPEA ELÄMÄÄN SINÄ JONKA SIELUSSA ON VAIN TYHJÄÄ.

• syvälliseks
        anto kirjoitti:

Kuinka tyhjä on ihmisen sielu joka ei osaa antaa anteeksi.
        Onneksi meitä on myös niitä joiden sielu ei ole noin tyhjä.
        Elämän edellytys on anteeksi anto.
        Olisi tosi HIRVEÄÄ JOS EI OSATTAISI antaa anteeksi.
        RUPEA ELÄMÄÄN SINÄ JONKA SIELUSSA ON VAIN TYHJÄÄ.

Eikös asia oo ihan yksinkertainen,ilman jeesusteluja.En vaan pysty iloitsemaan Kuitusen menestyksestä kaiken jälkeen,sillä selvä.Kaikki ei oo samanlaisii kaunistelevia filoseja kuin sä.Syyllistyt muuten ihan yhtä suureen rikkeeseen ku mäkin Virpiä kohtaan,ilmaisemalla paheksuntas mulle.

• sinäpä... joo
        normaalia kirjoitti:

käytöstä.Enkä sitäpaitsi luuhaa täällä,käyn vain sillointällöin kattelemassa,kun on aikaa.Mitä varten sä puolustelet sitä Kuitusta niin paljon?Eikö sun pikku ajukoppaas mene,että kärynny mikä kärynny!Ei siinä muuta tarvita,me veronmaksajathan urheilijoille tuet ja palkat maksetaan,eikö siis voi odottaa jotain muuta kuin kansainvälistä häpeää?Turhaa jeesustelua tommonen!

Turhaa tuo sinunkaan jeesustelu on. Voit tietty olla omassa pääkopassas mitä mieltä vaan, mutta säännöt nyt on sellaiset, että jos kärähtää, siitä saa kilpailukiellon ja kun on sen käsrsinyt, voi osallistua.

Katsos, säännöt ovat sääntäjä.

On paljon muitakin sääntöjä ja niissäkin urheilijat ovat samalla viivalla.

• sua paheksua
        syvälliseks kirjoitti:

Eikös asia oo ihan yksinkertainen,ilman jeesusteluja.En vaan pysty iloitsemaan Kuitusen menestyksestä kaiken jälkeen,sillä selvä.Kaikki ei oo samanlaisii kaunistelevia filoseja kuin sä.Syyllistyt muuten ihan yhtä suureen rikkeeseen ku mäkin Virpiä kohtaan,ilmaisemalla paheksuntas mulle.

Koska et osaa eroittaa asioita toisistaan. Toummoisesta on säännöt. Jos käryää, tulee kilpailukielto, kun se on kärsitty, voi kilpailla.

Onko vaikeaa?

Ainoo, mitä sinusta voi tehdä, on sääliä.

• opettaa
        sinäpä... joo kirjoitti:

Turhaa tuo sinunkaan jeesustelu on. Voit tietty olla omassa pääkopassas mitä mieltä vaan, mutta säännöt nyt on sellaiset, että jos kärähtää, siitä saa kilpailukiellon ja kun on sen käsrsinyt, voi osallistua.

Katsos, säännöt ovat sääntäjä.

On paljon muitakin sääntöjä ja niissäkin urheilijat ovat samalla viivalla.

säännöistä.On tässä elämän aikana tullut jotain opittua,etenkin se,että rehellisyydellä loppujen lopuks pärjää.Mun mielestä Virpin touhu ei ole ollut ihan rehellistä.Ja jos sääntöjä rikkoo,niin siitä seuraa rangaistus.

• rauhassa
        sua paheksua kirjoitti:

Koska et osaa eroittaa asioita toisistaan. Toummoisesta on säännöt. Jos käryää, tulee kilpailukielto, kun se on kärsitty, voi kilpailla.

Onko vaikeaa?

Ainoo, mitä sinusta voi tehdä, on sääliä.

Onko sulla vaikeaa?Erotan hyvinkin oikean ja väärän.

• ihmettä
        opettaa kirjoitti:

säännöistä.On tässä elämän aikana tullut jotain opittua,etenkin se,että rehellisyydellä loppujen lopuks pärjää.Mun mielestä Virpin touhu ei ole ollut ihan rehellistä.Ja jos sääntöjä rikkoo,niin siitä seuraa rangaistus.

meuhkaat?? Virpi on rangaistuksensa kärsinyt. That's it!!

Oletko koskaan saanut ylinopeussakkoa tai pysäköintisakkoa?

• kertaa
        ihmettä kirjoitti:

meuhkaat?? Virpi on rangaistuksensa kärsinyt. That's it!!

Oletko koskaan saanut ylinopeussakkoa tai pysäköintisakkoa?

,mutta mitäs ne tähän liittyy?Maksoin ne omasta pussistani.

• Päksy 2
        normaalia kirjoitti:

halusit tai et!Opettele sinäkin elämään vain sen asian kanssa että Virpi on hiihto kuningatar tai muuta Kiinaan missä et näe luntakaan!

• minä vaan
        täydellinen ja kirjoitti:

Hei, oikeasti, vuodesta 2001 on jo aikaa. Rikoksesta seuraa rangaistus, kyllä, ja Virpi on rangaistuksensa kärsinyt jo. Ei ole sinun asiasi siitä enää muistutella. Piste.

• kuningatar
        Päksy 2 kirjoitti:

halusit tai et!Opettele sinäkin elämään vain sen asian kanssa että Virpi on hiihto kuningatar tai muuta Kiinaan missä et näe luntakaan!

kenen mielestä tahansa.Mun mielipiteeni ei muutu.Ja Kiinaan muuttaisin heti,jos olosuhteet sallisi.

• Hiihtäjä^^
        normaalia kirjoitti:

moi.
        Mun mielestä tossa oli et onnittele virpiä!!??
        Mun mielestä on tooosi tyhmää mollata suomalaisia!! Virpi on rangaistuksensa kärsiny ja turha sitä on enää jauhaa!!!!!
        Ei pahalla mut ei millään hyvälläkään.

• tehnyt
        kertaa kirjoitti:

virheen. AI AI ja VOI VOI , ei niitäkään voi unohtaa vaikka olet maksanut. Olet rikkonut sääntöjä , häpeä loppuikäsi sitä ;-)

• onnea virpille!!
        kertaa kirjoitti:

voi herran jestas miten lapsellista väittelyä aikuisilta ihmisiltä, vai onko aikuisia...tällä palstalla piti onnitella eikä meuhkata. jos ei hermo kestä pistäkää koneet kiinni ja menkää kellariin jupisee....

• onnea virpi
        kuningatar kirjoitti:

kenen mielestä tahansa.Mun mielipiteeni ei muutu.Ja Kiinaan muuttaisin heti,jos olosuhteet sallisi.

tervemenoa vaan kiinaan.... mikähän kuningatar luulet olevas....et ole sellasta nähnykään...
        ONNEA VIRPILLE, MAHTAVA SUORITUS :)

• junttapulikka

tuijotat menneitä.Minua harmitti silloin Lahden kisojen jälkeen ettei Pirjo Mannisen sprinttiimitalia noteerattu vaikka hänellä oli puhtaat paperit dopingin suhteen.Oli varmaan kiva lynkata kaikki hiihtäjät myös syyttömät.
        Ja eihän doping ole mikään elämän ja kuoleman asia.Ei sen perusteella voi ihmistä loppuelämäkseen tuomita.Aina pitää antaa mahdollisuus parantaa tapansa.
        Virpin kyyneliä palkintopallilla katsellessa tuli mieleen myös se miten paljon tätä doping paskaa niitten myötä huuhtoutui pois.

Onnittelen sydämestäni kaikkia mitalisteja ja toivon ja uskon että menneet möröt saavat levätä jo haudassaan.

Ja on ne nättejä likkoja kaikki!

• kyllä
        tehnyt kirjoitti:

virheen. AI AI ja VOI VOI , ei niitäkään voi unohtaa vaikka olet maksanut. Olet rikkonut sääntöjä , häpeä loppuikäsi sitä ;-)

mä nyt häpeän!!!Enpä taidakkaan,anteeks vaan mun mielipiteeni.Tässä pysyn enkä muuta voi!

• meinaat?
        minä vaan kirjoitti:

Hei, oikeasti, vuodesta 2001 on jo aikaa. Rikoksesta seuraa rangaistus, kyllä, ja Virpi on rangaistuksensa kärsinyt jo. Ei ole sinun asiasi siitä enää muistutella. Piste.

Ehkä ei oo sun asias "valistaa" mun mielipiteitä!Mun ei tarvii myöskään hehkuttaa enää Virpin kaltaista kärynnyttä urheilijaa,sori vaan.Ai niin,piste.

• jussikp
        opettaa kirjoitti:

Ei Virpiä voi rangaista noista mitaleista vaan kiittää, sehän on päivänselvää! Upea nainen!

t. jussi

• sinulle.

Kuka sun anteeksiantoa kaipaa?

ps.saat säälipisteitä typeryydestä.

• jeesus
        normaalia kirjoitti:

Virpi on paras naisissa ,koko maailmassa,revi siitä sitten

• kiitos sinulle
        minä vaan kirjoitti:

OLEN KANSSASI samaa mieltä.Halooo.TE ..... EN keksi sanoja.Upeaa oli kuulla Maammelaulu.

• Myyrä

Kangasniemi jyrää! Meillä on myös Ropo ja Reinikainen. Hienoa, Kuitunen!

• DonkeyKong
        normaalia kirjoitti:

"Eikö sun pikku ajukoppaas mene,että kärynny mikä kärynny!"

Pikkuaivokoppa nimenomaan näkee pelkästään sen että kärynnyt mikä kärynnyt. Fakta on kuitenkin se että naiset eivät tienneet että heille annettiin kiellettyä ainetta, ainetta joka ei edes paranna suorituskykyä. Naiset saivat nimenomaan kilpailukiellon kielletystä suonensisäisestä nesteytyksestä. Kiellettyä nesteytystä käytetään tänäpäivänäkin. Pari kuukautta sitten löytyi kuusamosta nestetysvälineitä Norjalaisen huoltoaseman muovipussista. Nythän pitäisi tasapuolisuuden nimissä selvittää ketkä Norjalaishiihtäjät ovat käyttäneet kiellettyä menetelmää.

• Naapuri kylän tyttö vm-76

Luuletteko te Virpin mollaajat että Virpi noista teidän doping ruikutuksista paskaakaan välittää??? TIEDÄN että ei, saa vaan lisää voimia näyttää mistä on Kangasniemen sisupussi tehty. Itse olette raukkoja kun viitsitte jauhaa samaa paskaa, hankkikaa oma elämä ja antakaa Virpin elää unelmaansa rauhassa.

• hiihto-Niilo

Voi surkeus sinua pikkusielu ja lukuisa joukko muita samankaltaisiasi. Kyllä elämäsi valuu hukkaan kun jaksat jatkuvasti jankuttaa ja miettiä pikkupäässäsi vanhoja, menneitä ja sovitettuja murheita. Ajattele, jo Eeva aikoinaan teki väärin Aataminsa kanssa, mutta turha sitäkään on enää hautoa ja murehtia!
        Avaa silmäsi ja kirkasta mielesi, elä ja nauti loistavista urheilusuorituksista !!
        Onnea Virpille ja koko joukkueelle, teitte upeita suorituksia

• mieltä

ei voi mitään, että on tullut "kyyniseksi" ajan kanssa...varsinkaan jos joku näyttää olevan "ylikunnossa" niin herää epäily...ei nuolaista vielä ja jos sittenkään...eka doping on jo diganosoitu sapporossa ...just sanoivat radiossa ja varmaan lisää tulee ilmi lähiaikoina jahka tutkinukset etenevät. Tervettä urheilua ei ole ja siksi koko urheilusta on mennyt hohto...

• minä vaan
        meinaat? kirjoitti:

Ehkä ei oo sun asias "valistaa" mun mielipiteitä!Mun ei tarvii myöskään hehkuttaa enää Virpin kaltaista kärynnyttä urheilijaa,sori vaan.Ai niin,piste.

Onko se nyt niin vaikeaa tajuta, että SIITÄ KÄRYSTÄ ON AIKAA 6 VUOTTA. Eli vanha juttu jo, rangaistuksetkin kärsitty.

Tarviiko sun siis jauhaa kakkaa ikivanhoista asioista, jotka ei sulle kuulu.

• vai onko kirjoitti:

enpä tiedä oonko normaali miten sen määrität kuka on normaali.tuo mun mielipide .jokaisella oikeus sanoa . kiitos palauttteestas.hyvät joulut.t.kuurankukka47

• JAAKKIMAAKKI

ONKO KAIKKI UNOHTANEET????

• urheilufani

Olet kultaakin kalliimpi. Ja lykkyä sulle edelleen!

• todella

mahtava hiihtäjä ja kaiken lisäsi kaunis nainen.

Onnitteluni suorituksestasi!

• Jepulius
        todella kirjoitti:

mahtava hiihtäjä ja kaiken lisäsi kaunis nainen.

Onnitteluni suorituksestasi!

Virpi, on saanut kaiken anteeksi mutta se joka ei anna Virpille anteeksi ikivanhoja juttuja ei ikinä saa anteeksi armottomuuttaan ei yläkerran tuomarilta eikä suomen kansalta (jos asenne ei muutu).

• Hiihtäjä

On se hienua kahtua kun Virpi vie ja muut vikissee.Varma vuoden urheilija!!!

• tajuaa

että ei Virpi Kuitunen nyt vanhana voi hiihtää kovempaa kun epolla doupattuna Lahdessa,ja vielä selkävaovaisena nyt...hah hah...sallikaa minun nauraa....
      Dopingvalmentaja Jarmo Riski on Saarisen ja Kuitusen valmentaja.Riski joutuu maailmalla seuraamaan suojattiensa kisoja metsän puolelta,hänellä ei ole asiaa kisapaikan sisälle muuta kuin katsomoon.
      Lahden petos on edelleen selvittämättä....

• iloita

Aina on epäilys Virpin puuronsyönnistä. sorry. ei voi mitään.

• jaksaa

sillä en epäile pätkääkään etteikö joka ainut huippu-urheilija, joka aineista voi hyötyä, niitä käyttäisi. Siihen vaan urheilubusines ja menestymispaineet on johtanut. Eli tavallaan urheilijat ovat kuitenkin samalla viivalla lähdössä. On vain tullut mukaan tällainen lisämomentti, joka ikävä kyllä on epäterveellinen urheilijoille. En pidä asiasta mutta olen vain hyväksynyt sen asiaan kuuluvana. Toivon kuitenkin että tämä ikävä piirre saataisiin kitkettyä pois urheilusta kokonaan jonain päivänä. Tuskin kuitenkaan tapahtuu ainakaan ihan lähiaikoina.
        Onnittelut Virpille loistosuorituksista!

• VVKK

Mihin unohtui pronssi, sekin on mitali.

• VIRPI FANI

HYVÄ VIRPI!!!!
      KYMMENEN PISTETTÄ JA PAPUKAIJA MERKKI!!!!! ;D
      SUOMI ON PARAS!!

• alakkonaamua

Kiitos Virpi olit mahtava...Taktikkona kylmäpäinen ja laskelmoiva...Mutta tunteet oli pinnassa palkinto pallilla .Kyyleleet sait monen poskille ilon kyyneleet ....Kiitos oi hienoa kun sinä teit tälläsen uroteon ....Kiitos vielä!!!!!!!

• kotimies

Suuri kiitos Virpi sinulle että olet jaksanut näin paljon raataa Suomen Naishiihdon eteen. pysy terveenä!

• Rossignol

Virpi on todellinen mestari,maailman paras!

• Masa94

Onkohan Virpi käyttäny Dopingia?

• Häpeä jo

Pilaist Suomen maineen jokerra ja aina kun nyt hiihdät maailma muistaa Lahden ja sen mitä siellä teit.

• DismalJimmy

... sinä edes kirjoittamaan. Dopingia olet varmaan itse ottanut.

• Sailor-62

Mene nukkumaan kännisi pois, ehkä osaat kirjoittaa myöhemmin luettavaa tekstiä!?

• penkkiurheilijat

Taas voimme kävellä pää pystyssä me ruotsissa
        asuvat suomalaisetkin.Kyllä olet Virpi ihana
        suomalainen nainen.Unohtamatta koko naisjouk_
        kuetta,mutta sinä olet maailman paras.

Ihanaa että olet suomalainen.

• onnea koko syrämestä

Loistava hiihto, kiitos! Tämä on osoitus siitä, että kun on kunto kohdallaan niin paineet tai kivut eivät paljoa paina!
      Hienoa!

• Sailor-62

Eipä olis uskonu, että tuleva maailmanmestari pyörii jaloissa,kun kotipaikallasi kävin -80 luvulla töissä.

• hiihto fani

Virpi olet tämänhetken hiihtokuningatar maailmassa. SUURI KIITOS! hyvistä hiihtosuorituksistasi kisoissa,joita oli oikein nautinto katsoa.Hyvää jatkoa hyville hiihtokausille jatkossakin.HYVÄ,HYVÄ VIRPI JA SUOMI!

• lahti näytti...
        hiihto fani kirjoitti:

Virpi olet tämänhetken hiihtokuningatar maailmassa. SUURI KIITOS! hyvistä hiihtosuorituksistasi kisoissa,joita oli oikein nautinto katsoa.Hyvää jatkoa hyville hiihtokausille jatkossakin.HYVÄ,HYVÄ VIRPI JA SUOMI!

siperia opettaa

• Petetty ihailija

Lahden kisojen pettymys oli valtava,se ei poistu, ennenkuin kukin asanosainen on julkisesti selvittänyt asiat.Vain Isometsä on myöntänyt reilusti tekonsa,muut höpisee kohtalosta,loput ei sitäkään.Ei voi iloita lainkaan Kuitusen hiihdosta,kun ei tiedä, mitä sen takana on.

Myös Kangasniemellä syntynyt

• Nimetön

Nuorena ja terveenpänä virpi oli mukamas hitaampi kuin tänäpäivänä ja PASKAN MARJAT akka on vaan löytänyt parempia/vahvempia douping aineita. Pitäisi yhdestä kärystä laittaa ikuisuuden kisakieltoon!

• entinen aktiivihiihtäjä
        Nimetön kirjoitti:

Nuorena ja terveenpänä virpi oli mukamas hitaampi kuin tänäpäivänä ja PASKAN MARJAT akka on vaan löytänyt parempia/vahvempia douping aineita. Pitäisi yhdestä kärystä laittaa ikuisuuden kisakieltoon!

ärsyttää ku kaikki jaksaa toitottaa että hyvä hyvä... jos käyttää mömmöjä, ei ole hyvä. tosiasiahan on kuitenkin se, että kaikki huippuhiihtäjät pumppaa suonensa mömmöillä, niitä ilman ei nykyään pärjää! samaa ihmettelen, että miten virpi olisi vasta nyt löytänyt tien huipulle, vanhempana....

itse ihailin virpiä aiemmin, en enää. sen jälkeen on oikeastaan naisten hiihdosta mennyt maku, kuin myös miesten kun kunniaa ei näytä kovin tulevan.

• muuten
        entinen aktiivihiihtäjä kirjoitti:

ärsyttää ku kaikki jaksaa toitottaa että hyvä hyvä... jos käyttää mömmöjä, ei ole hyvä. tosiasiahan on kuitenkin se, että kaikki huippuhiihtäjät pumppaa suonensa mömmöillä, niitä ilman ei nykyään pärjää! samaa ihmettelen, että miten virpi olisi vasta nyt löytänyt tien huipulle, vanhempana....

itse ihailin virpiä aiemmin, en enää. sen jälkeen on oikeastaan naisten hiihdosta mennyt maku, kuin myös miesten kun kunniaa ei näytä kovin tulevan.

aika vitun kateellinen paska. HYVÄ VIRPI JA SUOMEN NAISHIIHTO!!!

• Aktiivi joka ei mahdu valme...
        entinen aktiivihiihtäjä kirjoitti:

Ton aktiivin kommenteista kuulee sen, että on oltu piirin valmennusleirillä ja haaveiltu joskus hiihtoliiton valmennusleireistä mutta kun lahjat ei riittäneet pitää alkaa huonompien porukassa puhumaan paskaa ja näinhän se menee yleisurheilussakin..

• MIELESI
        Nimetön kirjoitti:

VIOITTUNUT!!!?

• takaaaasi

Kyllä oot osottanu että oot rehellinen suamalaanen urheilija. Kyllä sinnikkyytes on osottanu että oot mitalis ansainnu ja puhtain keinoin. Soot mainees puhristanu. Mun miälestä ainaski.

• Nimetön

• enää mistä..

Virpiä ja muita hiihtäjiä Lahden kisoissa -01 syytettiin.
      Tuntuu siltä että osa ei ainakaan koska syyttlevät Virpiä Dopingista joka toisessa vietissä.
      Tietääkseni dopingista ei ole kärynnyt kuin yksi suomalais hiihtäjä ja se on Kaisa Varis, miksette räksytä siitä vaikka sekin hiihtelee parasta aikaa ampuma-hiihdon Mc lahdessa.
      Taidatte olla vaan kateellisia kun jos joku menestyy siitä vedätte herneen nenään mutta kun menestystä ei tule vaikka käry on käynnytkin niin olette hiljaa.
      ..kele ny turpa tukkoon. Virpi EI ole koskaan kärynnyt DOPINGISTA.

• kärynnyt

Jos dopingtestissä paljastuu, että on käyttänyt jotakin kiellettyä ainetta, niin silloin voidaan sanoa, että on kärynnyt dopingista. Eihän epo ja muut hormonit ole ainoita kiellettyjä aineita. Se nesteytykseen käytetty hemohes - josta suomalaiset silloin Lahdessa kärysivät - on siis luokiteltava dopingiksi, sillä se kuului kiellettyjen aineiden listaan. Kuitunen on siis jäänyt dopingtestissä kiinni kielletystä aineesta eli toisin sanoen kärynnyt dopingista. Ei kai siinä pitäisi olla mitään epäselvää?

• joten lopeta valehtelu

Me kyllä muistamme Virpin dopingrikkeen Lahdessa 2001. Mutta koska sinä et selvästikään sitä halua muistaa, niin tässä muistin virkistykseksi ote dopinselvitysryhmän raportista. Toivon, että luet sen. Jos haluat jatkaa keskustelua, teethän sen osoitteessa http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=662&posting=22000000024194942 .

DOPINGSELVITYSRYHMÄN RAPORTTI

http://www.minedu.fi/export/sites/default/OPM/Julkaisut/2001/liitteet/opm_57_dopingselvitys.pdf?lang=fi

Lue ja opi:

"Mieshiihtäjät eivät ole kieltäneet plasmaekspanderia, mutta osa heistä on julkisuudessa
        tiedottanut uskovansa HemoHESin olevan sallittu aine, koska Suomen Antidoping -
        toimikunnan ”Kielletyt ja sallitut lääkeaineet- vihkosessa HemoHES on mainittu
        sallittujen aineiden puolella. Plasman korvikkeet on kuitenkin yleisesti mainittu
        kiellettyinä aineina tuossa vihkosessa. Kansainvälisen hiihtoliiton syksyllä 2000
        painetussa lääketieteellisessä oppaassa (Medical Code) plasmaekspanderit ovat
        kielletyt. Näin on ollut Kansainvälisen Olympiakomitean Antidoping Code:ssa vuodesta
        2000 lähtien. Valmentaja Riskin 13.5.2001 lausunnon mukaan (Sunnuntairaportti)
        Kyrö, Leppävuori, toinen lääkäreistä sekä mahdollisesti Klinga ja Petäjä miettivät
        HemoHES:n paljastumista dopingtestistä. Ainakin lääkärit ovat myöntäneet tienneensä,
        että HemoHES oli kielletty.

Urheilijan joutuessa dopingtestiin tulee hänen ilmoittaa kaikki käyttämänsä lääkeaineet
        viimeisten vähintään 3 vrk:n (Lahden kisojen rutiinidoping-testi) ja 7 vrk:n (WADA:n
        tekemä testi) ajalta. Jos urheilija luuli HemoHES:n olevan sallittu eikä kokenut
        infuusiomenetelmää kielletyksi, olisi luonnollista, että urheilijan ilmoitus sisältäisi myös
        HemoHESin. Dopingtestissä käytettyä kaavaketta ei voi julkistaa ilman urheilijan
        suostumusta eikä kaavakkeita ole esitetty selvitysryhmälle.

Manipulaatio nimenomaan testiä varten on kuitenkin kielletty millä aineella tahansa,
        koska testituloksia ei saa väärentää, ei edes sokeri-suolaliuoksella tai muulla aineella.
        Kiellettyihin menetelmiin Kansainvälisen hiihtoliiton (ja myös Olympiakomitean sekä
        Suomen Antidoping-toimikunnan vihkosessa) määräyksissä kuuluu farmakologinen,
        kemiallinen ja fysiologinen manipulaatio. Eri asia saattaa olla, jos aineen käytölle on
        lääketieteellinen peruste joko sairauden hoidossa tai selkeästi ennaltaehkäisyssä.
        Tällaisia lääketieteellisiä perusteita ei selvitysryhmän työssä ole tullut ilmi."

• kaunistelet?

Kärysipä hyvinkin!Kummaa puolustelua,eikö kukaan pelkää,että käry toistuu mitä noloimmassa paikassa.Aivan varmana käyttää edelleen mömmeleitä.Ja mitä tulee Kaisa Varikseen,taitaa olla ansaittu rangaistus päällä jo.Semmosii saatanan luumuilijoita koko urheilijajoukkio,sairastutaan sopivan paikan tullen ja muuten vietetään aikaa ulkomaan leireillä.Ja kyse ei ole kateellisuudesta,vaan puhtaasti kiukusta epäoikeudenmukaisuuden takia.Tarvii tässä toistenkin tehdä REHELLISTÄ työtä pärjätäkseen.

• Joonatan

Aina on muistettava, että huippuhiihtäjillä on lääkärit ravintoterapeutit jotka sanovat mitä saa syödä ja mitä laakeita tai muita näihin vastaavia käytetään. Urheilija ei ominpäin saa ottaa mitään näiden ulkopuolelta. Jos nämä avustajat eivät tiedä mitä käytetään on urheilija varsin turvaton. Ei voi muuta sano kuin Kiitos Wirpi ja myös muut.

• manolo56

on se virpi vua mualiman paras hiihtäjä!!

• Rehellisyys maan perii

En onnittele minäkään. Mukava huomata, että jo puolet viesteistä on dopingin vastaisia. Vielä kun saisi toisenkin puolen tajuamaan.

Jos olisin ollut katsomossa palkintojenjaon aikana, olisin kuunnellut Maamme-laulua selkä palkintopallia päin.

• koska

kuitunen ei kärynnyt lahdessa dopingista vaan muut suomalaiset ja silloinkin kuituselta vietiin mitalli muiden hemohessien käyttäjien takia,KIITOS VIRPI ET TOIT SUOMEN HIIHTOTASON MAAILMALLE TAKAISIN!!!!!

• tietoniekka
        koska kirjoitti:

kuitunen ei kärynnyt lahdessa dopingista vaan muut suomalaiset ja silloinkin kuituselta vietiin mitalli muiden hemohessien käyttäjien takia,KIITOS VIRPI ET TOIT SUOMEN HIIHTOTASON MAAILMALLE TAKAISIN!!!!!

"kuitunen ei kärynnyt lahdessa dopingista vaan muut suomalaiset ja silloinkin kuituselta vietiin mitalli muiden hemohessien käyttäjien takia"

Mitä paskaa sinä oikein jauhat? Yritäpäs hieman muistella mitä silloin 2001 tapahtui. Kuitunen oli yksi niistä, jotka kärysivät hemohessistä. Juuri Kuitusen ja Milla Jauhon (nyk. Saari) käryjen takia Suomen naisten viestisuoritus hylättiin silloin.

• Lahti2001

Nimimerkistänikin varmaan huomaa joskoos koko hommaa epäilen....

Kuinkahan mahtaa käydä....

Mutta hyvä jos on Suomen hiihto löytänyt uusia lääkkeitä jotta saadaan taas kurssi nousuun. Lisäksi vielä KP Kyrö takas valmentajaksi niin johan uskottavuus on taas taattu.

• sivustaseuraaja

> Kuka nykyisin uskoo huippu-urheiluun???????? Mä en ainakaan kaikki ne käyttää jotain MUT KIINNI EI SAA JÄÄDÄ.. Se on sit omaa tyhmyyttä:)

HYVÄ VIRPI LUOTIN SINUUN..ONNEA MESTARI...

• Mitalisteja

Mikä häpeä,ikuinen häpeä

• HAISEE

ja pahasti.Häpäisi Lahdessa koko Suomen maineen vuosiksi eteenpäin..

• penkkiurheilija

En onnittele Virpiä, suomilippu pois paidasta, ja kuittunen nimi tilalle

• pavelaiset täältä hopeasomp...

Onnea voitosta!! Toivotat varmaan meillekkin onnea huomiseen hopeasompa viestiin. Toivotaan että vastaat meille. Nyt me mennään juoksee pieni lenkki
      ja sitten on ruoka ja palkintojenjako.Nähdään paloheinän hiihtotapahtumassa torstaina..

ONNEA KOKO PORUKALLE!!!!!!!!!

• hah hah

ha hah hah

• LUUSEREITA

ja heille ikuinen kilpailukielto.He ovat kuin lakkorikkureita,oman pesän likaajia...hyi hitto..

• Hiihtelijä-95

No, dopingtestejä on otettu koko kisojen ajan niin miten sitten ei ole tullut ilmi ne doping epäilyt... Mutta minusta Virpi on ihan paras naishiihtäjä ikinä! Onnea Virpille ja koko naisjoukkueelle!

• Tutkittu ja todettu fakta!

Huipputason hiihtäjät (arvokisat, MCup jne), aivan kuin muidenkin lajien ammattilaiset käyttävät kiellettyjä aineita harjoituskaudellansa ja todella monet pakoilevat testejä "harjoitusleireille" maailman eri kolkkiin ilman rangaistuksia.
      Vain hölmöt jäävät kiinni kun eivät osaa annostella ja ajoittaa douppaamista oikein.

Olen puhtaan urheilun puolesta, mutta valitettavasti on tyydyttävä nykyiseen tilanteeseen, jossa aivan jokainen on epäilyksen alainen. Toiset enemmän toiset vähemmän.
      Itse seuraan mielenkiinnolla "doping-antidoping, juupas-eipäs touhua", mutta en anna sen häiritä enempää ja katson Sapporon kisoja, kuten muitakin urheilutapahtumia nauttien niistä...ilman syvempää miettimistä ja spekulointia enää, lukuunottamatta tätä kirjoitusta.

Vilpittömät onnittelut koko Suomen kisajoukkueelle hienoista tuloksista!!
      Toivotaan että Norja ei ota sunnuntain miesten 50km- kultaa ja Suomi voittaa näin mitalitilastonkin, jonka se on todella ansainnut!

T: Sivusta seuraava

• kisojen paras urheilija

on virpi kuitunen muutenkin ihana nainen,hyvän näköinen suomalainen nainen.ONNEKSI OLKOON KOKO NAIS KAARTILLE TV Vallooni

• Nimetön

Virpi näytti mistä suomalainen nainen on tehty.

• LasseViren

Rauhotu ny pelle Norja esimerkiks on klassinen iso hiihtomaa mitalien alla ja Ruotsi on ykkönen jääkiekossa, Suomi on pelkkä itärajan yli sohlanneiden venäläisten jälkeläinen talviurheilussa

• Ei kai..

..kukaan halua,että yhden virheen takia joku menettää ammattinsa? Hiihto on Virpin ammatti, ja aivan samalla lailla, kun talousrikollinen, joka on pimittänyt varoja pitkin maailmaa ja tehnyt konkurssin, saa alkaa uudestaan yrittämisen. Miksi siis Virpiltä pitäisi kieltää yrittäminen? Ainakin siinä naisessa on SISUA ja HALUA yrittää, toisin kuin noilla monilla täällä netissä pyörivillä "mielipiteenvaihtajilla". Yrittäsivät edes itse et voisivat vähän arvioida sitä työn määrää, minkä Virpikin tekee. Kyllä Virpi siis on anteeksi saanut sen rikkeen, mihin isommat pomot ja puoskarit hänet saivat puhuttua mukaan oman kunnianhimonsa pönkittämiseksi. HYVÄ VIRPI !

• suoraselkä

Minä en ole antanut anteeksi dopingin käyttäjälle, joka ei ole anteeksi edes pyytänyt.

Virpi saa jatkaa hiihtämistä, hyvä niin, pysyypähän kunto yllä, mutta en hyväksy hänen tekevän sitä Suomen edustusasussa. Edustustehtävässä olevaan täytyy voida luottaa. Se ero on maajoukkuehiihtäjällä ja talousrikollisella. Talousrikollinen ei edusta Suomen lippu rinnassaan Suomea ja Suomen kansaa. Talousrikollisen tekemisten taustalla ei myöskään soiteta Maamme-laulua. En myöskään maksa veroja mahdollistaakseni talousrikollisen "harjoittelun".

Virpi tekee kyllä varmasti paljon työtä, niin kuin tekee se talousrikollinenkin. Rehellisellä työllä ja pimeällä työllä on kuitenkin niilläkin selvä ero. En tunne sääliä, jos huijari joutuu työttömäksi.

Taustajoukkojen syyttäminen on sekin edesvastuutonta, vaikka usein niissäkin on omat virheen tekijänsä. Jokainen aikuinen ihminen on kuitenkin aina vastuussa omista tekemisistään ja jokainen huippu-urheilija tietää olevansa itse itsestään vastuussa. Jos joku olisi urheiluvuosinani työntänyt dopingia kehooni minusta tietämättä, niin olisin haastanut hänet välittömästi oikeuteen. Sitä yksikään HemoHESistä kiinni jäänyt ei ole tehnyt. Valmennussuhteet sen kuin jatkuvat.

• VIRPI on...

..saanut anteeksi.Nuori hiihtäjälupaus vedettiin aikoinaan hiihtoliiton omien intressien ja vallanhalun ja kunnian vuoksi suohon, josta ei hevillä nousta. Mutta Virpi nousi,ja oikein hienosti ! Talousrikolliset, murhaajat sun muut lapsenraiskaajat; ne EI IKINÄ saa anteeksi. HYVÄ VIRPI !!!!!

• Näin on
        VIRPI on... kirjoitti:

..saanut anteeksi.Nuori hiihtäjälupaus vedettiin aikoinaan hiihtoliiton omien intressien ja vallanhalun ja kunnian vuoksi suohon, josta ei hevillä nousta. Mutta Virpi nousi,ja oikein hienosti ! Talousrikolliset, murhaajat sun muut lapsenraiskaajat; ne EI IKINÄ saa anteeksi. HYVÄ VIRPI !!!!!

Näin se on

• puurot ja vellit
        suoraselkä kirjoitti:

Minä en ole antanut anteeksi dopingin käyttäjälle, joka ei ole anteeksi edes pyytänyt.

Virpi saa jatkaa hiihtämistä, hyvä niin, pysyypähän kunto yllä, mutta en hyväksy hänen tekevän sitä Suomen edustusasussa. Edustustehtävässä olevaan täytyy voida luottaa. Se ero on maajoukkuehiihtäjällä ja talousrikollisella. Talousrikollinen ei edusta Suomen lippu rinnassaan Suomea ja Suomen kansaa. Talousrikollisen tekemisten taustalla ei myöskään soiteta Maamme-laulua. En myöskään maksa veroja mahdollistaakseni talousrikollisen "harjoittelun".

Virpi tekee kyllä varmasti paljon työtä, niin kuin tekee se talousrikollinenkin. Rehellisellä työllä ja pimeällä työllä on kuitenkin niilläkin selvä ero. En tunne sääliä, jos huijari joutuu työttömäksi.

Taustajoukkojen syyttäminen on sekin edesvastuutonta, vaikka usein niissäkin on omat virheen tekijänsä. Jokainen aikuinen ihminen on kuitenkin aina vastuussa omista tekemisistään ja jokainen huippu-urheilija tietää olevansa itse itsestään vastuussa. Jos joku olisi urheiluvuosinani työntänyt dopingia kehooni minusta tietämättä, niin olisin haastanut hänet välittömästi oikeuteen. Sitä yksikään HemoHESistä kiinni jäänyt ei ole tehnyt. Valmennussuhteet sen kuin jatkuvat.

Sekoitat asioita, joka tarkoittaa, että et pysty loogiseen ajatteluun.

Siksi mielipiteesi voi jättää huomiotta.

Luulen, että hyvin harvaa, jos ketään kiinnostaa oletko antanut anteeksi.

• sisällä
        suoraselkä kirjoitti:

Pakko kommentoida! Olen seurannut tätä keskustelua jo pidemmän aikaa. Onko joku syyllistynyt rikkeeseen vai ei - se lienee oikeusasteiden kysymys.
        Suomen valtio subventoi verorahoista - eli monien mainitsemista "minun rahoista" urheiluun koko euroopan vähiten. Prosentti on lähellä nollaa. Suomen valtio tukee urheilua lotto-ja veikkausvoittovaroista, mutta siitäkin vain pienen osan huippu-urheiluun.
        SUOMEN KANSAN VERORAHOJA EI OLE KÄYTETTY SUOMALAISTEN URHEILIJOIDEN VALMENNUKSEEN EIKÄ KÄYTETÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄKÄÄN! LOPETTAKAA TUO KESKUSTELU, MISSÄ EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ!

• EPO Harri

Iloitaan nyt kullasta, sitä ei voi meiltä enään kukaan riistää - paitsi WADA ;)

• Lissu

Älä välitä Virpi ilkeitten ihmisten puheista.Tosi mahtavaa katsoa sinun hiihtoasi.On ihan hyvä mieli koko päivän täällä Ruotsinkin puolella,kun voitat.Anteeksi olet saanut.Empä usko että noi sun moittijatkaan ole ehkä ihan rehellisesti eläneet.Ja jos tuntuu pahalta,niin älkäää katsoko.Hyvää jatkoa sulle Virpi.

• häshistä

en etsi valtaa, enkä loistoa, en kaipaa kultaakaan!!!

• penkkiurheilija

vihdoin sait sen mitä todella olet ansainnut jo pitkään.Kyllä on mahtavaa olla taas suomalainen.
      Olet voimana meille jotka olemme eläneet kanssasi
      niin kauan ja toiveikkaana että kyllä se aurinko paistaa kaikille jotka eivät anna periksi,uskoen siihen ja esimerkkinä peränantamattomuudestasi.
      Vielä kerran onnea ihana virpi.

• hyvä olla nainen

Onnea Virpi tunannesti olet Suomen Ja koko mailman paras nais hiihtäjä !!!!!!!!

• kuvaelma

Hei olet rehevä kuin kuin kullervo toukokuussa, kannsa se kädessäsi ettei lakastu,,,olet oivallinen ladulla luistattelija,,onena hiton paljon,,se lie määrä mittaamaton,,kiitos Suomen naisten puolesta,,,,

• kultaakin ,

-kalliimpi.vetäkööt arvostelija hameet päälle.nainen nousee aina ,painakaa se mieleene.ette voi olla parempia,siitähän on kyse.KATEUS.

• on...

doping. Kerran siitä kärynnyt ei kuulu enää palkintopallille!

• Kilpailukielto

Virpille olisi pitänyt suurena huijarina antaa ikuinen kilpailukielto. No meitä on tuhansia jotka emme arvosta enään tämmöisen kärynneen ja sääntöjä rikkoneen teeskentelijän suorituksia. Mutta kun se vielä vei silloin Suomen maineenkin. Onneksi ura alkaa olla ohi.

• Nimetön

Virpi, olet aivan mahtava hiihtäjä.Tuntuu,että tunnen sinut, koska olen seurannut sapporon mm-hiihtoja niin tarkasti,ainakin sinun hiihtojesi kohdalta! Teillä tytöillä on aika samanlainen läppä ku mulla ja kavereilla, jos oon oikein ymmärtäny.Vielä kerran onnittelut maailman parhaalle hiihtäjälle!!!

• Olet..

Lisäksi kaunein....Urheilia
      Onnea Virpi.
      Yksi mies..

• plaah!!

Onhan se hienoa kun suomi saa mitalleja, mutta menneisyys on silti menneisyys. Vaikea kuvitella että ilman doubingia virpi ois näin pitkälle päässy... anteeks vaan.. Ja jos niin on, se on hienoa, mutta Lahden kisat on silti mielessä, ja jos valmentaja saa elinikäisen valmennuskiellon niin miksi hiihtäjät sitten ei? oma päätös se kuitenkin on. ei kukaan niitä lisäjuttuja väkisinkään suuhun oo toiselle tunkenu..

vaikka moni laittaakin "että oot kateellinen" niin en mä kyllä tunne olevani. hieno juttu ja onnea, mutta ärsyttää muiden Suomen mitallistien puolesta, kun on kauhea hehkutus Kuitusesta ja muita hädin tuskin manitaan. parisprintissäkin kaikki kunnia meni Virpille, niin etten edes valitettavasti muista toista kultamitallistinaista, vaikka tahtoisinkin.

mutta toisaalta, jos tosta tippuu niin aika alas mätkähtää.

• tänään...

joten onnittelut Virpille ja Anssille hienoista suorituksista!! Kiva olla suomalainen

• urheilusankari

Virpi Kuitunen nousi näissä kisoissa suurten suomalaisten urheilusankarien joukkoon!

• Siellä ne

muutkin doupparit on.

• hölösuuuu

sut viiään venäjälle

• älä enää ota
        hölösuuuu kirjoitti:

sut viiään venäjälle

muuten ei kunnian kukko laula.

• Mömmöilijät

En kunnioita tuollaisia roistoja kun koko joukkue saattaa käyttää mömmöjä.Lahdessakin koko valmennuskaarti ja lääkäritkin olivat mukana petoksessa hyi hyi

• huh huh

Haista Virpi Pask*!!

• vaan, tosi

loitava hiihto Suomen tytöiltä. Kertakaikkisen
      ihanaa!!! Kyllä meidän nyt kelpaa. Virpi toi kol-
      me kultaa ja pronssin. Tosi mahtava tyttö. IHANA!!

• sitä tarvitaan

jännitys tiivistyy,keskusteluja on käyty.

• eräs Suomen urheiluhistorian

suurimpia tekoja Sinulta, ihana Virpi!!! Eikä kau-
      si ole vielä edes ohi. Voimme siis NAUTTIA Virpin
      upeista suorituksista vielä tänä keväänä monesti.
      Ja toivottavasti vielä monta vuotta eteenpäin !
      Tosi mahtavaa, ihanaa !

• mace78

kuitunen ja hannu manninen pelasti kisat ja olihan viestikultakin hienoo!

mäkihyppääjät oli floppi:(

• sini.sukka

Hyvä Virpi K.

Kiitos!Suomi maailmankartalle!Ollaan ylpeitä teistä koko Suomen kansa!

• Nimetön

Suuret halionnittelut Virpi,nyt on SINUN SUURI PÄIVÄSI.
      oN KIVA ETTÄ PYSTYIT NÄYTTÄMÄÄN MIHIN PARHAIMMILLSI PYSTYT
      iTKIN ILOSTA PUOLESTASI,joten kosketit syvältä SUOMALAISTA.
      Onnittelut toivottaa Kangasniemen kesämökkiläinen.

• the boss

Ensin Tour The Ski ja nyt mailman mestaruus 30 km
        väheksymättä niitä muita kahtaa kultaa ja sitä pronssia.Olet loistava Virpi SYLIKAUPALLA ONNEA VIRPI
        Ne doping hopinät voitte lopettaa Lahti on ollutta ja mennyttä.

• Katja

Paljon Onnea mahtavasta suorituksesta Virpi. Oli todella mahtavaa katsoa hiihtoasi. Liikutuksesi palkintokorokkeella oli todella aitoa ja sait kyllä ainakin minut kyyneliin. Olet maailmanmestari ja kultasi todella ansainnut. Onnea ja menestystä jatkossakin!

• Vilppi-Virpi

Voi teitä onnettomia naisia! Etkö "kyynelehtijä" ymmärrä, että jo pelkästään sponsoreille on viimeistään palkintopallilla herautettava - jos ei muuta, niin ainakin läpinäkyvältä näyttäviä krokotiilinkyyneleitä. Virpin doping kyllä muistetaan uransa hamaan loppuun asti - ja sen jälkeenkin. Valitettavasti.

• Katsoitko oikein

Vai liikutus, voi pyhä yksinkertaisuus. Nesteytystäkö taas, ei ne kyyneleitä olleet vaan niin täteen pumpattu nesteytystä, että se vain valui jo silmistä ulos.

Valmentajanahan käry-Virpillä on se Jarmo Riski joka on maailmalla toimitsijakiellossa siis myös kärynnyt vilpillinen valmentaja.

Hiihtoliitto vielä maksaa näille pettureille ja joku ämmä täällä uskoo että ihan liikutuksen kyyneleitä. Karmea esimerkki esim. nuorisolle tämä kerran kärynnyt urheilija.

• hemohes

Hyvin doupattu :)

• Onneton tapaus

Kyllä, kyllä Kuitunen pilasi Lahden MM-käryllään Suomen maineen iäksi. On juridinen ihme että tuollaisen kieron huiputtajan on annettu tulla uudestaan mukaan. No, vain hyväuskoinen hölmö uskoo tuohon hiihtoon. Niin ja valmentajahan on myös näitä entisiä käryveikkoja. voi voi

• tosi ihanaa, että

meillä on tällainen IHANA VIRPI. Uskomaton taiste-
      lija, aivan ihana urheilijanainen. ONNEA,ONNEA !!

• aksu79

VIRPI VOITTI,HYVÄ SUOMI,HYVÄ VIRPI!

• kaikkea hyvää

toivon. Sydämestäni kiitän näistä hienoista hiihto
      suorituksistasi! SYDÄMELLINEN ONNITTELU !!!

• Silmänaluset..

heh heh heh hehhehheh

• Suomenkansaa

näin se on,mutta rahastaa itselleen.

• PALJON ONNEA VIRPILLE HIENOISTA SAAVUTUKSISTA.
      ON ILO OLLA SUOMALAINEN,KUN ON NOIN MAHTAVA NAIS HIIHTÄJÄ PITKÄN TAUON JÄLKEEN SUOMESSA.

• EPO

Älä vielä ala tekee lapsia!!!!!!!!!
        Käy vilä kuin Rolig, Matikaisella ja Kinnunen eli CP-lapsia napeista!

• sen mitä suurimmissa

odotuksissani saatoin toivoa: 3 KULTAA ; 1 PRONSSI
      Hän on kaikkien aikojen suomalaishiihtäjä. Kisoja
      nimittäin on vielä edeesäpäin. Mutta nyt on ONNIT-
      TELUJEN aika ! Ja lämpimin tervehdys Sinulle: IHA-
      NA VIRPI. KIITOS ja ONNEA !!!!!!!!!

• henttu

Onneksi olkoon Virpi tosi upeasta hiihdoista jatka samaan malliin

• 2001

Kukaan ei usko että nämä voitot voisi olla Lahtea kummemmat....

• julpukka

Paljon onnea suurelle suomalaiselle hiihtäjälle, Virpi Kuituselle, joka on menestynyt MM-hiihdoissa loistavasti.
        Ihmetyttää vain sellaiset kirjoittajat, jotka eivät pääse menneiden tapahtumien yli. Eivätkö varkaat, murhaajat, raiskaajat yms. saa anteeksi, kun ovat rikoksensa sovittaneet. Tuntuu oudolta, että dopingista kiinni jääneet ovat kaikkein pahimpia, eikä heidän tekojaan unohdeta koskaan, vaikka tavoittelevat vain omaa etuaan. Niinhän tekevät pummilla matkustavat, ylinopeutta ajavat, parkkisakot saaneet jne. Onkohan tässä kysymys vain kateudesta? Ajatellaan, että eivät ne muuten suuria voittorahoja saa kuin vilpillä.
        Kari-Pekka Kyröstä sen verran, että hän taitaa olla ainoa rikollinen maailmassa, joka ei koskaan enää saa harjoittaa omaa ammattiaan syyllistyttyään rikokseen nimeltä doping.

• ( 0=?
        julpukka kirjoitti:

Paljon onnea suurelle suomalaiselle hiihtäjälle, Virpi Kuituselle, joka on menestynyt MM-hiihdoissa loistavasti.
        Ihmetyttää vain sellaiset kirjoittajat, jotka eivät pääse menneiden tapahtumien yli. Eivätkö varkaat, murhaajat, raiskaajat yms. saa anteeksi, kun ovat rikoksensa sovittaneet. Tuntuu oudolta, että dopingista kiinni jääneet ovat kaikkein pahimpia, eikä heidän tekojaan unohdeta koskaan, vaikka tavoittelevat vain omaa etuaan. Niinhän tekevät pummilla matkustavat, ylinopeutta ajavat, parkkisakot saaneet jne. Onkohan tässä kysymys vain kateudesta? Ajatellaan, että eivät ne muuten suuria voittorahoja saa kuin vilpillä.
        Kari-Pekka Kyröstä sen verran, että hän taitaa olla ainoa rikollinen maailmassa, joka ei koskaan enää saa harjoittaa omaa ammattiaan syyllistyttyään rikokseen nimeltä doping.

Varkaat,raiskaajat eivät edusta suomea, jos laittaa
        suomen lippu rintaan silloin edustaa suomea, eli
        Kuitunen laitoi koko maa häpeämään, rahat mitä hän saa urheilusta on ainut mitä hän edustaa, eli voi ottaa rahat mutta ei tarvitse edustaa sitä mitä on minun kotimaa eli Suomi, silloin ei tarvitse antaa anteeksi, minä ainakin voin ihan huonosti kun hän hymyilee ja laulaa maammelaulu

• Kiinnijäämättä

Missä Kaisa, kun muutkin kiinnijääneet saavat laskea luikuria...Uskooko vilppi-Virpi että kansa pitää häntä rehellisenä..kyllä sinne yksi Kaisakin olisi mahtunut....

• koko Suomen joukkue

ollaan mitalitaulukon kärjessä. Korkeintaan voi-
      daan tippua toiseksi. Senkin jälkeen taakse jäävät
      hiihdon suurmaat: Ruotsi, Itävalta, Italia, Venä-
      jä, Ranska, Puola, Slovenia, Japani ja USA ja vie-
      lä jokunen muukin. ONNEA VIRPI ja KIITOS näistä
      loistavista Suomen hiihtourheilun päivistä !
      ONNEA JA KIITOS VIRPI !!!!!

• nyt se nähdään

silloin kun kaikki hiihtäjät ovat puhtaita, myös
        muiden maiden hiihtäjät, niin suomalaiset pärjää-
        vät! Kiitos ja ONNEA VIRPI. Mahtava suoritus !

• Puhtaan jauhot pussissa

Hienoa ! MUTTA toivon mukaan on tytöillä ja pojilla puhtaat jauhot pussissa, nottei taas mitaleja viedä.

• Käry-Kyrö

"Nyt sitä saa, nyt sitä saa, peppunsa täyteen hemmoo"

• Lääkitys

Olet muistanut ottaa lääkkeesi ajallaan. ;)

• olisi mitään tekemistä kiellettyaineiden kanssa?
      tiedän sen verran aineiden käytöstä että ilman niitä
      ei tule tuloksiaan.

• se niin mene että

SYYTÖN kunnes toisin todistetaan? Joten iloitaan nyt Virpin ja muidenkin naisten menestyksestä. Itketään ja hävetään sitten JOS aihetta ilmenee. Keep smiling :)

• number uuno

Hän ei ole saanut anteeksi eikä annettu näyttöpaikkaa,hiihtoliiton johto sen takana ettei vaan käryä taas tulisi..Millä perusteella virpi olisi puhtaampi..kaisa kärähti 2003 myös mutta hänellekin pitäisi kanssa anteeksi antaa!!

• asiasana

ONNITTELUNI! :D

• pumpökt

Kyllä on Virpi kova hiihtäjä, 30 kilsaa ja kultaa. Siitä on varmaan muutama vuosi kun kirvesniemet sun muut on tehneet näitä voitto hiihtoja. Mutta missä ovat kaikki Doping toimikunnan jäsenet.. Kuolleet sukupuuttoon..?

• oho53654

kuitunen hiihti kultaa mutta khyllä se melko varmasti on dopingia ottanu.(jim)

• nefer.

Huippua, Virpi!! Mikä suomalainen taistelija!

• Ylik

Ylivoimainen suoritus ja voitto! Kuitunen on Sapporon hiihtoKuningatar! Hyvä Kuitunen!

• Vain

KIITÄN!!!

• Suomen kansa on

ylpeä Sinusta ja koko Suomen edustusjoukkueesta!
      Kiitos ja edelleen Onnea Virpi

• Himo hiihtäjä

Virpi vuoden urheilijaksi!!!Mahtavvaa että kestävyys lajissa Suomalainen dominoi.

• Kiitos Suomen naisille huimaavista tuloksista!!!
      On todella ollut jännitystä ruudun tällä puolenkin... Virpille suurhalaus !!!!!

• onnekas

Hyvä Virpi! Onnea sinulle Sapporon menestyksen johdosta. Olet hiihtänyt hienosti vaikka selkäsi on vaivannut sinua ja et ole antanut periksi.
      Hyvää jatkoa Sinulle.

• Henkilääkäri

"...vaikka selkäsi on vaivannut sinua"

Mut jospa ne "lääkkeet" taas auttoivat - tälläkin kertaa...

• ...

Onneeeeeee

• joti74

HYVÄ SUOMI!! HYVÄ VIRPI!! JA HYVÄ SUOMEN JOUKKUE JA ONNEA.....

• arveluttaa

Onkohan puhtaat jauhot pussissa vähän epäilyttää

• Perseeseen!
        arveluttaa kirjoitti:

Onkohan puhtaat jauhot pussissa vähän epäilyttää

Niskalaukaus tommosille!!!

• Tosi mahtavat

suoritukset Sinulta Ihanalta Naiselta. Onnea ja me
      nestystä jatkossakin. Ihanaa, että Suomen urheat
      tytöt ovat pärjänneet niin loistavasti! Ovat par-
      haita mitalitilastossa! Tosi hyvä ! Mutta VIRPI
      SINÄ OLET PARAS !

• Kikka

Kyllä meidän naiset ovat terästä selkäkivuista huolimatta kirkkain,paras mitalli.Miljoonat miljoonat onnittelut Virpi ja koko naispoppoo!!!!!!

• kaffe13

Kiitos Virpi Kuituselle siitä että on nostanut Suomen naishiihdon maailman huipulle. Virpi on maailman paras naishiihtäjä:)!Siitähän ei mihinkaan pääse. Kiitos myös muille naishiihtäjille mahtavasta viestistä. Siinä ei epäselvyyksiä jäänyt mikä joukkue on Maailman paras! KIITOS NAISET,KIITOS VIRPI:).
      Olemme teistä ylpeitä!

• arisca

hyv' virpi olet mailman paras kiitos saavutuksistasi. ariska olga

• kiitos Virpi

ölet ihmenainen Virpi kyyneleet silmissäni katsoin sinun riemukasta menoa. eräs mummeli

• On!!

Huippua!!! YYYesss! Norskit on pesty!

• samaa mieltä:)

TUSKIN kukaan huippu urheilija on "puhdas"
        Hehän tekevät "työtään" Tätä mieltä on kans eräs mummeli.Kiitos "TYTÖT" upeista hiihdoista.

• pate42

moi kiitän hiihdostasi olen ollut kansalistason hiihtäjä joskus 70 luvun vaiheesa kainuussa ja sit myöhemmin pääkaupunki seudulla mut täällä oli lumi olosuhtet huonot ei voinut harrasta ei työn takia voinut lähteä harjoittelee kainuuseen vaikka siellä olis ollut kotoipaikka mis olis voinut reenata

• manustabbizzi

Hienohan se on:) mutta vielä hienompaa jos puhtain paperin;) vaikkei nyt olisi aineita ottanut, niin uskompa lujasti, että ne aikaisemmat käytöt ovat vaikuttaneet!!! eihän podaajiltakaan lihaksetkatoa!! eli turhaa jauhaa et puhtain paperein:) mutta silti voitti ja en usko, että joukossa kovin montaa on puhtailla verillä liikkeessä;)

• Alphonse

Voitot ei merkitse enää mitään. Epäilys jää, kun kerran on dobannut.

Lopettais uran, pilaa vaan Suomen maineen, kun on aina epäilys.

• Ristus

Taas pytyt viärää peleiltä kun ei muuten kun hemolla ristus pärjää. Terveisiä Lapualta... Tervetuloa Jukolaan 2007 :)

• Merja

Jos lintu oisin ja lentää voisin,
      niin onnitteluja toisin
      niin paljon kuin voisin.

Paljon onnea Virpi.Kyllä tuli itku minultakin, kun oli palkintojen-jakotilaisuus.
      Kärsin itsekin samanlaisista selkäoireista, mutta vähän lepoa ja liikkeelle taas.
      Terv.Merja

• Tietoviisas..

Kyllä sitä löytyy sisäpiiri tietoa.Kyllä tiedetään nämä asiat.

• sepe34
        Tietoviisas.. kirjoitti:

Kyllä sitä löytyy sisäpiiri tietoa.Kyllä tiedetään nämä asiat.

koko hiihtoliitto on pahempi kuin vapaamuurar9it!!!!! koko sakki yhtä r...... pitäis panna verolle!!!!

• ft6

Onneksi Olkoon Virpi ja muut mitallistit.

• itseään..

niin se vaan on.

• varmaan mellä kaikilla miel...

viimeaikaiset doping sotkut, toivotaan ja uskotaan siihen että tällä kertaa saamme onnitella puhtaan urheilun edustajaa!

• Sinä teit sen jälleen kerran!
      Nauti voitostasi!
      Koko Suomi on ylpeä sinusta!
      KIITOS VIRPI =)

• Lahdessa

niin hyvin, että kultasuoni on nyt auki ja pysyy!

• Sirkus jatkuu

Lahdessa huijasi Virpi ja ei osaa hävetä tekoaan mutta muu maailma nauraa muttei arvosta huijarin hiihtoja.

• uuno2

mää virpi kunno tööhi!! tommonene elätti!!!

• Dimi1948

Eikös tämän pitänyt mennä niin, että onnitellaan. Jos on muuta purnaamista, niin sitten sellaisille sivustoille tms.
      Laki on niin kuin on kirjoitettu. Syylliset rangaistaan ja sen jälkeen kun on virheistään itse kukin maksanut on vapaa aloittamaan puhtaalta pöydältä.
      Eihän tehtyä saa tekemättömäksi, mutta kun on maksettu, on niistä erheistä, virheistä ja rikoksista vapaa. Ei Jumalakaan muista anteeksipyydettyjä syntejä enää - "ne ovat poispyyhityt, unohdetut".

Onnea Virpi ja muut tytöt. Hyvin selvisitte ja varmaan parhaanne teitte!

Onnea myös pojille ja koko Suomen joukkueelle, johtajia ja huoltoryhmää unohtamatta.

ONNEA SUOMEN SAPPORO-JOUKKUE!!!

10 pistettä ja papukaijamerkki teille taistelijoille!!!

• selkee

Ollaan vaan, niinko ei oltaiskaan. Meinaan hyppyrimäkipoijjaat. Jokka ei saannu mitähän aikaseeks. Täytyy vissii poistaa koko laji talviurhheilust. Virpi, virpu ei taivu koskaan... Koska näytät jumpperin.

• mimmalidna

Kangasniemi on jyrää!

• Huippu-urheilulle myös

Nyt vain kolminkertainen hurraa huuto lääketieteelle ja niille fiksuille tiedemiehille jotka ovat eri lääkkeet (ja dopingit) viisaudessaan keksineet.
      Miksei heitä kukaan muista tälläisinä hetkinä?

• ja Kiitos

Olit paras! Ihanaa, upeaa, loistavaa !!!

• Gripperi

ONNEA!!!

• Vuoto näkyi

Virpi kärähtäjä 2001 oli taas niin täyteen pumpattu ja nesteytetty, että jopa silmistä valui ulos palkintopallilla ja yritti pyhkiä nestettä, ette taas kärähtäisi.

Voi kiitos Virpi kiitos. Terveisiä myös Paavo M. Petäjälle englanninkielen kursseille.

Kyllä virpistä nestettä valui ja se näkyi

• eebu

muistelee, sitä tikulla silmään. (suom. sananlasku)

• putkikauppa.com

Paljon onnea. Samoin kaikille suomalaisille Sapporon kilpailijoille. Olette antaneet taas paljon upeita elämyksiä.

• ONNEA VIRPILLE!

Todella upeaa!!!

• eebbu

hyvä hyvä

• Hiihtäjä||

Jee!! 3kultaa ja pronssi virpille!! Tosi hyvin! Jotkut täällä valittaa vaan jostain lahden käryistä!!?? Why?? Eikö Ne oo ylpeitä et suomi menestyy? Jauhaa vaan jtn paskaa!! Virpi hiihti hienosti ja oon toosi ylpeä siitä!! ONNEA VIRPILLE!!
      Upeetaaaaaaa!!!

• kaikki Virpi

Kuitusen mollaajat nyt sitten haukkumaan sitä Venäjän suksijaa,joka jäi kiinni.Vai niinko paljon nuoleskelette,ettette pysty sellaiseen?

• NORRMANN
        kaikki Virpi kirjoitti:

Kuitusen mollaajat nyt sitten haukkumaan sitä Venäjän suksijaa,joka jäi kiinni.Vai niinko paljon nuoleskelette,ettette pysty sellaiseen?

NORJAN TYSSEÄ

• JAAKKIMAAKKI

PÄTEE MYÖS MUIHIN, NISTIT, HEMOHESSIT ETC..
      PUTKAAN VAAN..

• heikkoa on

Eikös se oo joku topinkilainen? Hiihteli aikansa kuluksi kun ei muutakaan keksinyt, mutta sitten sille tuli mieleen, että jos vaikka vamppais jonkun jätkän.
      Lopetti hiihtohommat kun huomas ettei suksi enää luista.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      368
      2272
    2. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      15
      2024
    3. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1414
    4. PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,

Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli
      Pyhäjärvi
      34
      1087
    5. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      76
      996
    6. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      45
      977
    7. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      49
      966
    8. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      10
      954
    9. Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa

IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää
      Maailman menoa
      157
      923
    10. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      47
      887
    Aihe