Hertha Berlin

Futista

Onkos kukaan ollut katsomassa Herthan pelejä Berliinissä?
Mites onnistui lipun hankinta, paikanpäältä vai netistä?
Olen sattumoisin huhtikuussa viikonloppuna Berliinissä ja silloin olis lauantaina Herthan peli jonka ajattelin käydä katsomassa.

3

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KariK

      Suurin osa katsojista ostaa liput etukäteen jostakin Herthan asiamiespisteestä, mitkä tunnistaa ikkunassa tai ovenpielessä olevasta seuran sinivalkoisesta logosta. Uudella päärautatieasemalla (Lehrter Bahnhof) on Herthan oma myymälä, missä on lippujen lisäksi kaupan kaikenlaista seuran fanitavaraa. Netin kautta varattujen lippujen noutopisteessä näytti olevan mahtavat jonot, mutta tämä muisto on jo muutaman vuoden takaa.

      • menossa itekin

        Oon itsekin menossa huhtikuussa kattomaan Herthan peliä. Liput varasin netistä, mutta ne pitää käydä pelipäivänä hakemassa stsdionin vierestä lipuinmyyntipisteestä. Löytyy Herthan kotisivuilta tuo lippupalvelun linkki.


      • aloittaja
        menossa itekin kirjoitti:

        Oon itsekin menossa huhtikuussa kattomaan Herthan peliä. Liput varasin netistä, mutta ne pitää käydä pelipäivänä hakemassa stsdionin vierestä lipuinmyyntipisteestä. Löytyy Herthan kotisivuilta tuo lippupalvelun linkki.

        Asia tuli selväksi, kiitoksia vastauksista.
        Käympä itssekin Herthan sivuilla varaamassa liput.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3849
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2377
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      211
      2120
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2043
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      421
      1453
    6. 79
      1241
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      139
      1214
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      84
      1099
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1080
    Aihe