Onkos kukaan ollut katsomassa Herthan pelejä Berliinissä?
Mites onnistui lipun hankinta, paikanpäältä vai netistä?
Olen sattumoisin huhtikuussa viikonloppuna Berliinissä ja silloin olis lauantaina Herthan peli jonka ajattelin käydä katsomassa.
Hertha Berlin
3
931
Vastaukset
- KariK
Suurin osa katsojista ostaa liput etukäteen jostakin Herthan asiamiespisteestä, mitkä tunnistaa ikkunassa tai ovenpielessä olevasta seuran sinivalkoisesta logosta. Uudella päärautatieasemalla (Lehrter Bahnhof) on Herthan oma myymälä, missä on lippujen lisäksi kaupan kaikenlaista seuran fanitavaraa. Netin kautta varattujen lippujen noutopisteessä näytti olevan mahtavat jonot, mutta tämä muisto on jo muutaman vuoden takaa.
- menossa itekin
Oon itsekin menossa huhtikuussa kattomaan Herthan peliä. Liput varasin netistä, mutta ne pitää käydä pelipäivänä hakemassa stsdionin vierestä lipuinmyyntipisteestä. Löytyy Herthan kotisivuilta tuo lippupalvelun linkki.
- aloittaja
menossa itekin kirjoitti:
Oon itsekin menossa huhtikuussa kattomaan Herthan peliä. Liput varasin netistä, mutta ne pitää käydä pelipäivänä hakemassa stsdionin vierestä lipuinmyyntipisteestä. Löytyy Herthan kotisivuilta tuo lippupalvelun linkki.
Asia tuli selväksi, kiitoksia vastauksista.
Käympä itssekin Herthan sivuilla varaamassa liput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960