APUAA!!

tietämätön_lurjus

Miksi mun herZmega on vaa 124.6 vaikka mun simulaationissa lukee herZmega kiloHR:n tarkkuudella gigan ja puolen häviö. KERTOKAA

14

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäväinen!!!!!!!

      käännä se kaaosplintteri toisin päin niin eiköhän toimi!

      ja sit ku on se toinen maailmansota niin älä puhalla kolmeen hiileen!

      • tietämätön_lurjus

        Mut entä ku kolmas maailmansota alkaa nii pitääkö mun niitä Zigapikselejä sieltä alareunasta muuttaa suheeseen giga 2 vai megaziga 7??


      • tietäväinen!!!!!!!
        tietämätön_lurjus kirjoitti:

        Mut entä ku kolmas maailmansota alkaa nii pitääkö mun niitä Zigapikselejä sieltä alareunasta muuttaa suheeseen giga 2 vai megaziga 7??

        nyt suoraan oit vaihtaa gigahertsin taajuuteen 456.735, ja pamauta essoa päähän niin läpäiset jopa neljännen piirileikin siitä!


      • tietämätön_lurjus
        tietäväinen!!!!!!! kirjoitti:

        nyt suoraan oit vaihtaa gigahertsin taajuuteen 456.735, ja pamauta essoa päähän niin läpäiset jopa neljännen piirileikin siitä!

        mut pitääkö viidenteen pomppelaatioon päästäkseen luovuttaa kaikki gigaHRLifet hahmostaan vai riittäkö vai n2 HRziä?


      • tietäväinen!!!!!!!!!
        tietämätön_lurjus kirjoitti:

        mut pitääkö viidenteen pomppelaatioon päästäkseen luovuttaa kaikki gigaHRLifet hahmostaan vai riittäkö vai n2 HRziä?

        älä mene pomppelaatioon, mene suoraan HZ-fAc2:seen, niin et luovuta mitään!


      • tietämätön_lurjus
        tietäväinen!!!!!!!!! kirjoitti:

        älä mene pomppelaatioon, mene suoraan HZ-fAc2:seen, niin et luovuta mitään!

        Mutta entä jos HZ-fAc2345 :n levelin 2.3645 kurnukkaat tulevat vastaan ja päästävät tappavan Herzihajun... miten voi saada takaisin kaikki esokilot hahmolle?


      • tietäväinen!!!!!
        tietämätön_lurjus kirjoitti:

        Mutta entä jos HZ-fAc2345 :n levelin 2.3645 kurnukkaat tulevat vastaan ja päästävät tappavan Herzihajun... miten voi saada takaisin kaikki esokilot hahmolle?

        esokilot menettää vain jos HarZaatit (3546.978) paskantavat päällesi, muuten olet vielä turvassa.


      • tietämätön_lurjus
        tietäväinen!!!!! kirjoitti:

        esokilot menettää vain jos HarZaatit (3546.978) paskantavat päällesi, muuten olet vielä turvassa.

        .. tekevät niin niin pitääkö minun valita valikosta ase nro 3.24 Quicksilverin terävällä tärällä?


      • tietäväinen!!!!
        tietämätön_lurjus kirjoitti:

        .. tekevät niin niin pitääkö minun valita valikosta ase nro 3.24 Quicksilverin terävällä tärällä?

        ota mieluummiin razorfanen sirkkelimäisellä perällä 3.77 apuagigaa x-celevetaatiosta!


      • tietämätön_lurjus
        tietäväinen!!!! kirjoitti:

        ota mieluummiin razorfanen sirkkelimäisellä perällä 3.77 apuagigaa x-celevetaatiosta!

        Entä jos kikazigat ryömivät ulos hypoteetisista aluksistaan niin pitääkö juosta eXtraspiideillä pois vai saako käyttää ölhänänkirjaa loitsimisen apua antavan AUTTA:n kanssa? Vai onko KUKIlaatio vaarassa tuhoutua?


      • tietäväinen!!!!!!!!!
        tietämätön_lurjus kirjoitti:

        Entä jos kikazigat ryömivät ulos hypoteetisista aluksistaan niin pitääkö juosta eXtraspiideillä pois vai saako käyttää ölhänänkirjaa loitsimisen apua antavan AUTTA:n kanssa? Vai onko KUKIlaatio vaarassa tuhoutua?

        I KNOW, se voi olla vaarallsita! mutta kukilaatio voi olla vaarassa tuhoutua ellet KUOLE HAUTAAn! niin varo sitä!


      • tietämätön_lurjus kiittää.
        tietäväinen!!!!!!!!! kirjoitti:

        I KNOW, se voi olla vaarallsita! mutta kukilaatio voi olla vaarassa tuhoutua ellet KUOLE HAUTAAn! niin varo sitä!

        KIITOS! VARO zigaetereitä level 3.45 HZ-fAc2 :ssa


      • tietäväinen!!!!!!!!!!!!!!!!
        tietämätön_lurjus kiittää. kirjoitti:

        KIITOS! VARO zigaetereitä level 3.45 HZ-fAc2 :ssa

        joo! varo hooZeja 0- alakoskossa!

        -kiitos


      • tietämätön_lurjus
        tietäväinen!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        joo! varo hooZeja 0- alakoskossa!

        -kiitos

        Kyllähän minä oon ne jo listinyt zegaziljannalla.




        -kiitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      125
      7589
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      72
      3623
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1303
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      997
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      49
      957
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      813
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      695
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      36
      688
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      653
    Aihe