Miksi mun herZmega on vaa 124.6 vaikka mun simulaationissa lukee herZmega kiloHR:n tarkkuudella gigan ja puolen häviö. KERTOKAA
APUAA!!
14
452
Vastaukset
- tietäväinen!!!!!!!
käännä se kaaosplintteri toisin päin niin eiköhän toimi!
ja sit ku on se toinen maailmansota niin älä puhalla kolmeen hiileen!- tietämätön_lurjus
Mut entä ku kolmas maailmansota alkaa nii pitääkö mun niitä Zigapikselejä sieltä alareunasta muuttaa suheeseen giga 2 vai megaziga 7??
- tietäväinen!!!!!!!
tietämätön_lurjus kirjoitti:
Mut entä ku kolmas maailmansota alkaa nii pitääkö mun niitä Zigapikselejä sieltä alareunasta muuttaa suheeseen giga 2 vai megaziga 7??
nyt suoraan oit vaihtaa gigahertsin taajuuteen 456.735, ja pamauta essoa päähän niin läpäiset jopa neljännen piirileikin siitä!
- tietämätön_lurjus
tietäväinen!!!!!!! kirjoitti:
nyt suoraan oit vaihtaa gigahertsin taajuuteen 456.735, ja pamauta essoa päähän niin läpäiset jopa neljännen piirileikin siitä!
mut pitääkö viidenteen pomppelaatioon päästäkseen luovuttaa kaikki gigaHRLifet hahmostaan vai riittäkö vai n2 HRziä?
- tietäväinen!!!!!!!!!
mut pitääkö viidenteen pomppelaatioon päästäkseen luovuttaa kaikki gigaHRLifet hahmostaan vai riittäkö vai n2 HRziä?
älä mene pomppelaatioon, mene suoraan HZ-fAc2:seen, niin et luovuta mitään!
- tietämätön_lurjus
tietäväinen!!!!!!!!! kirjoitti:
älä mene pomppelaatioon, mene suoraan HZ-fAc2:seen, niin et luovuta mitään!
Mutta entä jos HZ-fAc2345 :n levelin 2.3645 kurnukkaat tulevat vastaan ja päästävät tappavan Herzihajun... miten voi saada takaisin kaikki esokilot hahmolle?
- tietäväinen!!!!!
Mutta entä jos HZ-fAc2345 :n levelin 2.3645 kurnukkaat tulevat vastaan ja päästävät tappavan Herzihajun... miten voi saada takaisin kaikki esokilot hahmolle?
esokilot menettää vain jos HarZaatit (3546.978) paskantavat päällesi, muuten olet vielä turvassa.
- tietämätön_lurjus
tietäväinen!!!!! kirjoitti:
esokilot menettää vain jos HarZaatit (3546.978) paskantavat päällesi, muuten olet vielä turvassa.
.. tekevät niin niin pitääkö minun valita valikosta ase nro 3.24 Quicksilverin terävällä tärällä?
- tietäväinen!!!!
.. tekevät niin niin pitääkö minun valita valikosta ase nro 3.24 Quicksilverin terävällä tärällä?
ota mieluummiin razorfanen sirkkelimäisellä perällä 3.77 apuagigaa x-celevetaatiosta!
- tietämätön_lurjus
tietäväinen!!!! kirjoitti:
ota mieluummiin razorfanen sirkkelimäisellä perällä 3.77 apuagigaa x-celevetaatiosta!
Entä jos kikazigat ryömivät ulos hypoteetisista aluksistaan niin pitääkö juosta eXtraspiideillä pois vai saako käyttää ölhänänkirjaa loitsimisen apua antavan AUTTA:n kanssa? Vai onko KUKIlaatio vaarassa tuhoutua?
- tietäväinen!!!!!!!!!
Entä jos kikazigat ryömivät ulos hypoteetisista aluksistaan niin pitääkö juosta eXtraspiideillä pois vai saako käyttää ölhänänkirjaa loitsimisen apua antavan AUTTA:n kanssa? Vai onko KUKIlaatio vaarassa tuhoutua?
I KNOW, se voi olla vaarallsita! mutta kukilaatio voi olla vaarassa tuhoutua ellet KUOLE HAUTAAn! niin varo sitä!
- tietämätön_lurjus kiittää.
tietäväinen!!!!!!!!! kirjoitti:
I KNOW, se voi olla vaarallsita! mutta kukilaatio voi olla vaarassa tuhoutua ellet KUOLE HAUTAAn! niin varo sitä!
KIITOS! VARO zigaetereitä level 3.45 HZ-fAc2 :ssa
- tietäväinen!!!!!!!!!!!!!!!!
tietämätön_lurjus kiittää. kirjoitti:
KIITOS! VARO zigaetereitä level 3.45 HZ-fAc2 :ssa
joo! varo hooZeja 0- alakoskossa!
-kiitos - tietämätön_lurjus
tietäväinen!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
joo! varo hooZeja 0- alakoskossa!
-kiitosKyllähän minä oon ne jo listinyt zegaziljannalla.
-kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108