elokuussa 10 vuotis hääpäivänä. Mitä siellä on sellaista että on pakko nähdä. ( emme ratsasta emme golffaa ja halutaan asua hyvässä hotellissa ) Olemme noin 3-4 päivää siellä. Niin ja yökerhot ei kiinosta.
Ollaan menossa
2
786
Vastaukset
- lyysi
Petrinin kukkula on loistava paikka, siellä voi käydä myös piknikillä ja sieltä näkee Prahan tosi hyvin. Sinne täällä rakastavaiset kuulemma ainakin keväisin menee piknikille. Siellä on myös muuta nähtävää, ainakin luostareita ja kaunis puisto plus pienoismalli Eifel-tornista. Siitä on myös helppo poiketa myös Prahan linnan alueelle, jossa on todella paljon nähtävää. Ja tietenkin jokaisen tulee nähdä täällä myös Kaarlen silta, jonka ylittämällä pääsee helposti myös Petrinin kukkulalle.
Mut kyllähän tää kaupunki itsessään paljon tarjoaa, olen ollut täällä itse 3viikkoa nyt ja tuntuu, että olen nähnyt vain murto-osan. Vielä 3kk jäljellä, voin laittaa tänne lisää vinkkiä, kunhan vielä paremmin tutustun tähän kaupunkiin. Kyllähän tää on upea paikka ja mahtavan 10vuotis hääpäivämatkan tänne saa tehtyä.- kerrankin
asialininen vastaus. Olisin kiitollinen jos vielä joskus vitsit laittaa lisää. Kiitos olet ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714166- 332381
- 402234
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin191756Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401622Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 811496
- 1461262
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901135