... Tyttäreni teki meille testin, ja nyt haluan jakaa sen Teitien kanssa:))))))
Vastaukset näet sitten lopussa, mutta ei saa kurkkia.
1) Talossa asuvat tonttu, joulupukki ja pappi. Kuka murhasi talossa neljäntenä asuvan tytön?
2) Kirjoita jokin nimi.
3) Suomenruotsalainen lentäjä lähti Helsingistä. Kone tippui juuri suomen- ja ruotsin rajalle. Kummalle puolelle haavoittunut haudataan?
1) Pappi. Tonttu ja Joulupukki ovat taru henkilöitä :)
2) Jokin nimi :=)
3) Ei haavoittunutta voi haudata:))))
Jos vastasit kaikkiin kolmeen oikein olet kuivilla, mutta jos vastasit edes yhteen väärin... ai, ai, ai.... :)))))))))))))))))))))))))
Tyhmyys testi:))
53
12288
Vastaukset
- LPolku
vaik ei kai se liene mikään uutinen.....
- HiljaR
... etpähän ole ainut :)))))
- on 40+ ihmisten
jutustelu lauantai-iltana? Voi tylsyys!
- Rocellii
ja haavoittunut haudattiin Suomeen
... äääääääh - HiljaR
Tyhmyys tiivisty näin toistemme kera :))))))))))
- HiljaR
Rocellii kirjoitti:
ja haavoittunut haudattiin Suomeen
... äääääääh:)))) Tere tulemast joukkoon:)))
- A.Alapää
Yks pikku juttu ikäänkuin tuotti ongelmia. Oikeita vasatauksia ei oikein voi sivuttaa, meinaan jos vastaa viestiisi. Itse en tosin niitä vilkuillut ja varmemmaksi vakuudeksi vastaukset:
1) Tonttu
2) Elma
3) Ruotsiin mun puolesta.- HiljaR
käyttää muistiaan/paperia, jos haluaa :)))) Itselleni sain paperin eteen :)))
- Anonyymi
Ruotsissa kai haudataan elonjääneet ja haavoittuneet.
- Ewe-Liina
Olen tosi ,tosi tyhmä :((
KÄÄÄÄÄK *punastuu nolona*- HiljaR
...Ihanaa, kun tulet tänne meidän joukkoomme... :)))
- Ewe-Liina
HiljaR kirjoitti:
...Ihanaa, kun tulet tänne meidän joukkoomme... :)))
Kiitos ! Tosi kivasti sanottu . :)
Olen ihan intona,kun näkyy jotain gallupeja tai testejä . hih. - HiljaR
Ewe-Liina kirjoitti:
Kiitos ! Tosi kivasti sanottu . :)
Olen ihan intona,kun näkyy jotain gallupeja tai testejä . hih....Nämä, pieniä piristyksiä meille kaikille:)))
- tyhmempi
olimpas tyhmä kun en heti osannut hakea vastauksia sivun alareunasta.. kaikaille tyhmillle tiedoksi =)
- HiljaR
Tyhmyys tiivistyy :))) Tervetuloa joukkoon "oikeaan":)))
meni oikein kaikki :)
toi tonttu ja joulupukki on niin satumaisia olentoja ja haavoittunuthan ei ole kuollut...- HiljaR
Hyvä sinua :=D
...sinun on vain odotettava seuraa sinne toiselle puolelle, meitä täällä on, iloisia veitikoita, ja sen kuin tunnelma tiivistyy :)))
Mähän fiksu olet... ei olis uskonut...=))))
- HiljaR
...siellä toisella puolella jo odotellaan "sielunveljeä" :))) Meitä täällä toisella puolella löytyy ihan kivasti:))))
HiljaR kirjoitti:
...siellä toisella puolella jo odotellaan "sielunveljeä" :))) Meitä täällä toisella puolella löytyy ihan kivasti:))))
Täällä omat montut arvanneille ja ohi arvanneille...=))))
Eikös niitä voisi yhdistää huoltotunnelilla...=))))- HiljaR
mohna kirjoitti:
Täällä omat montut arvanneille ja ohi arvanneille...=))))
Eikös niitä voisi yhdistää huoltotunnelilla...=))))...viitsinyt kaivaa kuoppaa, kun edelliseenkin tainnut jäädä kavereita :((((
Hiljaisuus huokuu :( HiljaR kirjoitti:
...viitsinyt kaivaa kuoppaa, kun edelliseenkin tainnut jäädä kavereita :((((
Hiljaisuus huokuu :(Olet tehnyt liian mukavia niistä...=))))
Pientä karuuta peliin ja porukka nousee omaaloitteisesti pois...=))))- HiljaR
mohna kirjoitti:
Olet tehnyt liian mukavia niistä...=))))
Pientä karuuta peliin ja porukka nousee omaaloitteisesti pois...=))))...se onkin piilo kuoppa... Hysss... et sitten kerro kenellekkään:)))
HiljaR kirjoitti:
...se onkin piilo kuoppa... Hysss... et sitten kerro kenellekkään:)))
En tietenkään kerro...=))))
- Februari
tiesin kaikki entuudestaan, muuten olisin lienee jälleen aikuisten logiikka-kuopassa. :)
- HiljaR
...tiedoksi vaan, etten kuoppaa kaiva kenellekkään, kun entiseenkin on tainnut jäädä :(
- tuffe
nyt piti olla niin fiksu eikä langeta mihinkään kuoppaan.. murrr.. kakkoseen laitoin tietty pukin :/ Tässähän menee itsetunto ihan nollille *itkee*
- HiljaR
... itke...:) Meitä on täällä enemmän kuin arvaatkaan:)))
Sinäkin luulet, että kuoppa on kaivettu, vaan kun entisetkin ovat siellä toisessa kuopassa, vai onko ne kaikki jo sieltä päässeet?:))))
Joten kuoppaa en kaivanut:))) - tuffe
HiljaR kirjoitti:
... itke...:) Meitä on täällä enemmän kuin arvaatkaan:)))
Sinäkin luulet, että kuoppa on kaivettu, vaan kun entisetkin ovat siellä toisessa kuopassa, vai onko ne kaikki jo sieltä päässeet?:))))
Joten kuoppaa en kaivanut:)))jo kuoppia täyteen kaivettu :))) Tehdään vaan tunnelit väliin..
- Februari
vieläkö sä uskot pukkiin?
:))) - HiljaR
tuffe kirjoitti:
jo kuoppia täyteen kaivettu :))) Tehdään vaan tunnelit väliin..
...ne kuopat siellä jossain on:))) Jos löydät kuopan :)) voit kaivaa tännepäin sitä tunnelia... Huhuuu...kuuluuko:)) Äh.. kun nää piilokuopat on pienii:)))
- tuffe
Februari kirjoitti:
vieläkö sä uskot pukkiin?
:)))muuhun voi luottaakaan :)) Tulis vaan tännekin käymään :/
- Februari
tuffe kirjoitti:
muuhun voi luottaakaan :)) Tulis vaan tännekin käymään :/
ukkoa usko!
Lupailee vaikka mitä, siellä sun täällä.
Kun vihdoin tulee, niin on muka kiire taas. Tosi uskottavaa, että täytyy mennä, kun kaikki maailman lapset odottaa...äkkiä vetäsee piparia ja taas menee.... ;D
- tääää
on vanha vitsii, mä oon sen tehnyt jo 4v sitten toisillee
- HiljaR
...sitten sen aika oli tulla uudelleen :)))
- tääää
HiljaR kirjoitti:
...sitten sen aika oli tulla uudelleen :)))
katsoin mitä toiset vastaa..
ja sitäpaitsi nr.2 ei oo näin: "kirjot. jokin nimi" vaan: "kirjot. yksi nimi". Mutta missä on 4 kysymys? yhteensä on 4 ja sen pelin nimi: "Katsotaan kuin tyhmä oot 25%, 50%, 75% tai 100%" - HiljaR
tääää kirjoitti:
katsoin mitä toiset vastaa..
ja sitäpaitsi nr.2 ei oo näin: "kirjot. jokin nimi" vaan: "kirjot. yksi nimi". Mutta missä on 4 kysymys? yhteensä on 4 ja sen pelin nimi: "Katsotaan kuin tyhmä oot 25%, 50%, 75% tai 100%"neljä olisi ollut tyttöjen testissä:
4. Vedä viiva tyhmyystestin yli.
Kyllä olisin laittanut, mutta sen viivan veto olisi hiukan kestänyt tällä tietsikalla:)))))
Mutta voithan sinä sen viimeisen tehtävän tehdä
Ja prosentit jätin pois... sillä itsehän tiedät parhaiten miten meni:))) - tääää.
HiljaR kirjoitti:
neljä olisi ollut tyttöjen testissä:
4. Vedä viiva tyhmyystestin yli.
Kyllä olisin laittanut, mutta sen viivan veto olisi hiukan kestänyt tällä tietsikalla:)))))
Mutta voithan sinä sen viimeisen tehtävän tehdä
Ja prosentit jätin pois... sillä itsehän tiedät parhaiten miten meni:)))Eli et tietää sitä itsekin..oot surkee..
- HiljaR
tääää. kirjoitti:
Eli et tietää sitä itsekin..oot surkee..
...kiitos kohteliaisuudestasi:)))) Elä sie nikitön ole noin tosikko... mie en ainaskaan oo... Relaa kaikes rauhass:)))
*Niin tekee ao. nikkikin*
- antura
tämä oli hauska.kiitos.sain vain yhden oikein eli en nyt ihan täystyperys kuitenkaan ole.
- HiljaR
hyvä vain:))) Ja kiva kun saimme uutta seuraa joukkoomme:)))Tervetuloa iloiseen remmiin:)))
- niisku-myy46
ekaks opetella lukemaan. Sitten vielä analysoimaan, mitäs tässä oikein sanotaan.
Äh ;)- HiljaR
...sieltä tulee:))) Pinnistä vaan, piilokuoppa odottaa:)))))
- Daria
...sitä joutuu, jos vastasi
tuohon keskimmäiseen väärin.
Siis kirjoitin mielessäni
nimen: HiljaR
Muihin vastasin:
1. Pappi, muut ovat taruolentoja
3. Haavoittuneita ei haudata
Olenkos nyt tyhmä tähän huoneeseen?- HiljaR
... piilokuoppaan:)))) Et ole ainut,meitä on täällä jo jokunen:))) Ihanien joukkoon:D
- Daria
HiljaR kirjoitti:
... piilokuoppaan:)))) Et ole ainut,meitä on täällä jo jokunen:))) Ihanien joukkoon:D
Missäs se, ei piilokuoppa on?
*etsii* - HiljaR
Daria kirjoitti:
Missäs se, ei piilokuoppa on?
*etsii*... Taitaa piilokuopat olla täynnä, kun putoamiselta vältit:))))
Odota nousen täältä pois...;) Huhuu... täälläpäin:)
*Kiipeää muiden yli*
- Anonyymi
1. tonttu
2. teemu
3. suomen - Anonyymi
Vastasin kaikkiin kuuteen väärin.
T: yliopiston johtava professori- Anonyymi
Olen ydinfyysikko tarkemmin sanoen, olin mukana laskeskelemassa tuota uutta ydinvoimalaa, uskallattekohan käynnistää sen, itse ajattelin paeta maapallon toiselle puolelle ennen käynnistystä...
- Anonyymi
En osannu tehä tuota tyhmyystestiä.
T: politikko
- Anonyymi
Ihan surkee 🤬
- Anonyymi
Jos olisin ilkeä, näyttäisin viisasteleville nuorille tämän videon:
https://youtu.be/AAc6UiMqBgo?t=415
C-kasettikotelon avaaminen ei voi olla noin vaikeaa xD
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381