ollaan menossa ensi viikolla agadiriin ja tahtoisin tietää löytyykö sieltä shoppailtavaa??esim.kenkiä,laukkuja,farkkuja....ja millä hinnalla..?
shoppailua???
3
754
Vastaukset
Kylla taalta loytyy paljon kysytyn tavaran liikkeita. Kavin tanaan marokkolaisessa kaupunginosassa Talborjtissa ja siella esim Allal Ben Abdellah kadulla on useita kenkakauppoja joissa nayttaa olevan myoskin laukkuja. Talborjtin kaupunginosan moskeijan vieressa on katu nimeltaan Rue 29 Fevrie, ja siellakin on joitain kenkakauppoja. Keskustassa Bulevardi Hassan II kadulla on ainakin kaksi kenkakauppaa.Lisaksi on markkina alue eli Souk. No sielta loytyy vaikka mita.Muistakaa, etta Soukissa pitaa aina tinkia. Hintapyynto saattaa siella olla ensin ihan mita vaan.Tuossa marokkolaisessa kaupunosassa samoinkuin keskustassa hinnat ovat kiinteat.Tuolla Allal kadulla on myoskin iso farkkukauppa nimeltaan Jean's shop.Keskustassa ilevassa Uniprix kaupassa on farkkujen ale. Siellaesim Lewis 501 maksavart 150 dirhamia eli noin 15 euroa.Noista naisten kenkien ja laukkujen hinnoista minulla ei ole harmaintakaan aavistusta.
- marokkolaisessa kaupunginos...
Ihan turvallista liikkua? Ja hinnat ovat kiinteät?
- LKK
marokkolaisessa kaupunginos... kirjoitti:
Ihan turvallista liikkua? Ja hinnat ovat kiinteät?
Oli turvallista liikkua.Sai ihan rauhassa kulkea ja katsella.Hinnat on kiinteät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243567Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.481745Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö201031Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321009- 60997
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22968Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37859Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173831- 54776
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12703