Tyttöjen rinnat ja tuijottelu

,mm

rakastan rintoja :) outoa(ko)? Oikeesti, välil mul menee iha kaikki ajatukset jumii ku esim. koulus tuijotan yhen meiän luokkalaisen TOSI HYVÄNNÄKÖSEN muijan tissei.. mitä tälle vois tehä ?:SS

104

12310

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n00

      etit sen kuva jostain irc galleriast tai ajattelet sitä mielessäs ja sitten vain tumppuu toisen eteen

      • ,mm

        Enkä kehtaa suoraan kysyäkään, koska tyttö on ns. suosituin luokaltamme ja itse tällainen vähän hiljaisempi tapaus. ja olen kyllä monesti koulun jälkeen runkannut tytön kuva mielessäni(kerran jopa oli pakko rynnätä koulun vessaan kun tytöllä oli avonainen toppi), mutta ei tunnu auttavan! opiskeluhan tässä alkaa jo kärsiä.


      • vittuperkele..............
        ,mm kirjoitti:

        Enkä kehtaa suoraan kysyäkään, koska tyttö on ns. suosituin luokaltamme ja itse tällainen vähän hiljaisempi tapaus. ja olen kyllä monesti koulun jälkeen runkannut tytön kuva mielessäni(kerran jopa oli pakko rynnätä koulun vessaan kun tytöllä oli avonainen toppi), mutta ei tunnu auttavan! opiskeluhan tässä alkaa jo kärsiä.

        Että oikee juossu vessaa nykimää hanskaan ku muija pitäny avotoppia? Ei vittu xDDD


      • n00
        ,mm kirjoitti:

        Enkä kehtaa suoraan kysyäkään, koska tyttö on ns. suosituin luokaltamme ja itse tällainen vähän hiljaisempi tapaus. ja olen kyllä monesti koulun jälkeen runkannut tytön kuva mielessäni(kerran jopa oli pakko rynnätä koulun vessaan kun tytöllä oli avonainen toppi), mutta ei tunnu auttavan! opiskeluhan tässä alkaa jo kärsiä.

        ooks kokeillu osua kädellä niihin "vahingossa" tyydyttävää sekin tai sitten kulje mahdollisiman lähelt sitä joka paikas ei se mieli rauhotu ennenkuin on saanu näin se vain on


      • ..en..ainakaan...
        n00 kirjoitti:

        ooks kokeillu osua kädellä niihin "vahingossa" tyydyttävää sekin tai sitten kulje mahdollisiman lähelt sitä joka paikas ei se mieli rauhotu ennenkuin on saanu näin se vain on

        Oon tyttö ja minulla on ongelma pojat tuijottaa aina rintojani,ja jos aiot saada koskee vapaaehtoisesti sen rintoihin niin älä ainakaan tuijottele koska itse valitsisin sen pojan joka ei tuijota koko ajan rintoja ja on se muutenkin epämukavaa.....


      • .
        ..en..ainakaan... kirjoitti:

        Oon tyttö ja minulla on ongelma pojat tuijottaa aina rintojani,ja jos aiot saada koskee vapaaehtoisesti sen rintoihin niin älä ainakaan tuijottele koska itse valitsisin sen pojan joka ei tuijota koko ajan rintoja ja on se muutenkin epämukavaa.....

        minäkään en tykkää jod mun rintoja tuijotetaan, siitä tulee sellanen kuva pojasta, että se haluais vaan kosketella, eikä yhtään rakkautta yms..


      • -92-poika
        ..en..ainakaan... kirjoitti:

        Oon tyttö ja minulla on ongelma pojat tuijottaa aina rintojani,ja jos aiot saada koskee vapaaehtoisesti sen rintoihin niin älä ainakaan tuijottele koska itse valitsisin sen pojan joka ei tuijota koko ajan rintoja ja on se muutenkin epämukavaa.....

        mä en ainakaan tuijota tissejä likoissa ensimmäisenä tai mitään muutakaan(--: vaan sydäntä siellä takana


      • 11+8
        -92-poika kirjoitti:

        mä en ainakaan tuijota tissejä likoissa ensimmäisenä tai mitään muutakaan(--: vaan sydäntä siellä takana

        Mistä sunlaisia löytäis : D


      • z<szdfssfd
        -92-poika kirjoitti:

        mä en ainakaan tuijota tissejä likoissa ensimmäisenä tai mitään muutakaan(--: vaan sydäntä siellä takana

        Nekrofiilien joukosta! Jotta vois tuijotella sydäntä, pitää eka tappaa! ;)

        No ei vais. Kaunis ajatus, mutta rintojen tuijottelu ja rakkaus ei onneksi ole toisiaan poissulkevia vaikka rintoihin tuijotteleminen ehkä onkin hieman epäkohteliasta. Paras tapa estää tuijottelu on huomauttaa siitä tuijottelijalle. Tuijottelijan tuomitseminen idiootiksi antamatta mahdollisuutta huomata oma tökeryytensä on hieman lapsellista. Monesti sitä ei edes huomaa tuijottelevansa.


      • 6+9
        . kirjoitti:

        minäkään en tykkää jod mun rintoja tuijotetaan, siitä tulee sellanen kuva pojasta, että se haluais vaan kosketella, eikä yhtään rakkautta yms..

        Mä en ota sitä törkeenä tai epämiellyttävänä jos joku kattoo mun rintoja. Tuijottakoon jos kiinnostaa niin kovasti. Pidän muutenkin vähän rohkeemmista pojista... Jos kokee tuijotuksen epämiellyttävänä niin jos helpottais että käyttää esim. t-paitoja joissa ei oo avonaista kaula-aukkoa?? Tai sitten vain muuttaa ajatustyyliään, ja ottaa tuijotuksen imartelevana ja ihailuna.


      • tyby9lk
        6+9 kirjoitti:

        Mä en ota sitä törkeenä tai epämiellyttävänä jos joku kattoo mun rintoja. Tuijottakoon jos kiinnostaa niin kovasti. Pidän muutenkin vähän rohkeemmista pojista... Jos kokee tuijotuksen epämiellyttävänä niin jos helpottais että käyttää esim. t-paitoja joissa ei oo avonaista kaula-aukkoa?? Tai sitten vain muuttaa ajatustyyliään, ja ottaa tuijotuksen imartelevana ja ihailuna.

        mua ei perjaattees häirii et jätkät tuijottaa, perjaattees otan kohteliaisuutena.
        mut mul kyl menee nii, et jos mä laitan t-paidan päälle, ni sit vast kaikki onki lääppimäs ?
        mut jos on joku toppi ni ei kukaa mitää sano xD


      • Jättilollot
        6+9 kirjoitti:

        Mä en ota sitä törkeenä tai epämiellyttävänä jos joku kattoo mun rintoja. Tuijottakoon jos kiinnostaa niin kovasti. Pidän muutenkin vähän rohkeemmista pojista... Jos kokee tuijotuksen epämiellyttävänä niin jos helpottais että käyttää esim. t-paitoja joissa ei oo avonaista kaula-aukkoa?? Tai sitten vain muuttaa ajatustyyliään, ja ottaa tuijotuksen imartelevana ja ihailuna.

        Tuo nyt on tyhmää sanoa että jos häirittee tuijotus niin erilaista paitaa päälle.. Okei kerroppas mullekkin joku yhtä "loistava" keino peittää rinnat. Aina ollu isot tissit (häiritsevän isot!) ja ei näitä t-paidoilla peitellä, vaikka ois kuin "ei-avonainen" kaula-aukko.. Ensinnäkin, en edes löydä kaupoista paitoja jotka istuu hyvin päälle, en varsinkaan t-paitoja. Tosiaan kuppikoko on 75DD ja jos meinaat tämän kokoisille rinnoille muuten hoikalle tyärelle löytää paitoja, jotka päällä rintoja ei tuijoteta niin kerro helvetti toki mullekki..!


      • keke rosberg
        . kirjoitti:

        minäkään en tykkää jod mun rintoja tuijotetaan, siitä tulee sellanen kuva pojasta, että se haluais vaan kosketella, eikä yhtään rakkautta yms..

        eipä taija pojat muuta kahtuakkaa ku tissejä :)


      • Anonyymi
        11+8 kirjoitti:

        Mistä sunlaisia löytäis : D

        ei ainakaan peruskoulusta


      • Anonyymi
        -92-poika kirjoitti:

        mä en ainakaan tuijota tissejä likoissa ensimmäisenä tai mitään muutakaan(--: vaan sydäntä siellä takana

        oispa kaikki pojat noi söpöi


      • Anonyymi
        Jättilollot kirjoitti:

        Tuo nyt on tyhmää sanoa että jos häirittee tuijotus niin erilaista paitaa päälle.. Okei kerroppas mullekkin joku yhtä "loistava" keino peittää rinnat. Aina ollu isot tissit (häiritsevän isot!) ja ei näitä t-paidoilla peitellä, vaikka ois kuin "ei-avonainen" kaula-aukko.. Ensinnäkin, en edes löydä kaupoista paitoja jotka istuu hyvin päälle, en varsinkaan t-paitoja. Tosiaan kuppikoko on 75DD ja jos meinaat tämän kokoisille rinnoille muuten hoikalle tyärelle löytää paitoja, jotka päällä rintoja ei tuijoteta niin kerro helvetti toki mullekki..!

        TÄYSIN sama ongelma


      • Anonyymi
        n00 kirjoitti:

        ooks kokeillu osua kädellä niihin "vahingossa" tyydyttävää sekin tai sitten kulje mahdollisiman lähelt sitä joka paikas ei se mieli rauhotu ennenkuin on saanu näin se vain on

        Toi on muuten hyvä toi osuminen, koska se kyl kiihottaa molempia. Sit jos teil on koulus tansseja, niin siinhän voi hakeutuu tooosi lähelle, niin että ne ihanat pehmotissit suorastaan painautuu sua vasten.


      • Anonyymi
        ..en..ainakaan... kirjoitti:

        Oon tyttö ja minulla on ongelma pojat tuijottaa aina rintojani,ja jos aiot saada koskee vapaaehtoisesti sen rintoihin niin älä ainakaan tuijottele koska itse valitsisin sen pojan joka ei tuijota koko ajan rintoja ja on se muutenkin epämukavaa.....

        Jep minkä ikäinen olet ihan vaan muu te wn vaan


      • Anonyymi
        ..en..ainakaan... kirjoitti:

        Oon tyttö ja minulla on ongelma pojat tuijottaa aina rintojani,ja jos aiot saada koskee vapaaehtoisesti sen rintoihin niin älä ainakaan tuijottele koska itse valitsisin sen pojan joka ei tuijota koko ajan rintoja ja on se muutenkin epämukavaa.....

        Uskon jos joku "vahingossa" tekee niin niin "vahingossa"takaisin alakertaan


      • Anonyymi
        . kirjoitti:

        minäkään en tykkää jod mun rintoja tuijotetaan, siitä tulee sellanen kuva pojasta, että se haluais vaan kosketella, eikä yhtään rakkautta yms..

        Tämäpä
        T:14 poika


      • Anonyymi
        ..en..ainakaan... kirjoitti:

        Oon tyttö ja minulla on ongelma pojat tuijottaa aina rintojani,ja jos aiot saada koskee vapaaehtoisesti sen rintoihin niin älä ainakaan tuijottele koska itse valitsisin sen pojan joka ei tuijota koko ajan rintoja ja on se muutenkin epämukavaa.....

        Aivan :14


      • Anonyymi
        -92-poika kirjoitti:

        mä en ainakaan tuijota tissejä likoissa ensimmäisenä tai mitään muutakaan(--: vaan sydäntä siellä takana

        Olin kirjoittamassa samaa


      • Anonyymi
        6+9 kirjoitti:

        Mä en ota sitä törkeenä tai epämiellyttävänä jos joku kattoo mun rintoja. Tuijottakoon jos kiinnostaa niin kovasti. Pidän muutenkin vähän rohkeemmista pojista... Jos kokee tuijotuksen epämiellyttävänä niin jos helpottais että käyttää esim. t-paitoja joissa ei oo avonaista kaula-aukkoa?? Tai sitten vain muuttaa ajatustyyliään, ja ottaa tuijotuksen imartelevana ja ihailuna.

        Näinpä


      • Anonyymi
        keke rosberg kirjoitti:

        eipä taija pojat muuta kahtuakkaa ku tissejä :)

        Väärin myös persettää!
        Okei vitsit sikseen
        Kyllä myös arvostan sitä mitä on sisällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oispa kaikki pojat noi söpöi

        En tee ainakaan tarkoituksella t:poika14v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin myös persettää!
        Okei vitsit sikseen
        Kyllä myös arvostan sitä mitä on sisällä

        Olen myös 14v poika


    • öbfbfduw

      En mnä ainakaan pidä halvekuttavana että pojat tuijottaa, sillon tuntee itsensä halutuksi ja suosituksi jos tuijottaa. ei se ole paha asia mielestäni

      • Haakon

        tissien tuijotus on niin epäkunnioittavaa, en ymmärrä, ketkä sitä kehtaa edes tehdä. Todella typerää ja sivistymätöntä. Ainakaan naisia ette tule saamaan tuolla menolla.


      • Elämän realiteetteja
        Haakon kirjoitti:

        tissien tuijotus on niin epäkunnioittavaa, en ymmärrä, ketkä sitä kehtaa edes tehdä. Todella typerää ja sivistymätöntä. Ainakaan naisia ette tule saamaan tuolla menolla.

        Toi on niin paskapuhetta. Tissien tuijottelijat ja suoran toiminnan jätkät saa aina pillua. Herrasmiehet saa pillua vaan tyttöjen päiväunelmissa. Tosielämässä nuo valkoiset ritarit jäävät pysyvästi kavereiksi, joille voi sitten avautua siitä miten taas yksi kovis vaan nussi ja jätti... Kerta toisensa jälkeen kunnes se nössö kaveripoika vihdoin tajuaa pelin hengen ja alkaa itsekin saada pillua ja tytöt voi itkeä sen toiminnasta muille nössöille pojille.


      • dat
        Elämän realiteetteja kirjoitti:

        Toi on niin paskapuhetta. Tissien tuijottelijat ja suoran toiminnan jätkät saa aina pillua. Herrasmiehet saa pillua vaan tyttöjen päiväunelmissa. Tosielämässä nuo valkoiset ritarit jäävät pysyvästi kavereiksi, joille voi sitten avautua siitä miten taas yksi kovis vaan nussi ja jätti... Kerta toisensa jälkeen kunnes se nössö kaveripoika vihdoin tajuaa pelin hengen ja alkaa itsekin saada pillua ja tytöt voi itkeä sen toiminnasta muille nössöille pojille.

        woord!


      • posliinisetä

        ite tykkää tuijotella ja hiplata tyttöystävän tissejä :)


      • mumumumumumuna
        Elämän realiteetteja kirjoitti:

        Toi on niin paskapuhetta. Tissien tuijottelijat ja suoran toiminnan jätkät saa aina pillua. Herrasmiehet saa pillua vaan tyttöjen päiväunelmissa. Tosielämässä nuo valkoiset ritarit jäävät pysyvästi kavereiksi, joille voi sitten avautua siitä miten taas yksi kovis vaan nussi ja jätti... Kerta toisensa jälkeen kunnes se nössö kaveripoika vihdoin tajuaa pelin hengen ja alkaa itsekin saada pillua ja tytöt voi itkeä sen toiminnasta muille nössöille pojille.

        löl


      • bdbdbdbdb
        Haakon kirjoitti:

        tissien tuijotus on niin epäkunnioittavaa, en ymmärrä, ketkä sitä kehtaa edes tehdä. Todella typerää ja sivistymätöntä. Ainakaan naisia ette tule saamaan tuolla menolla.

        haistappa vaikka paska


      • tykkäänrinnoista
        posliinisetä kirjoitti:

        ite tykkää tuijotella ja hiplata tyttöystävän tissejä :)

        mäki! :D sil onnii isot ja kiinteet eikä se pane vastaa :3


      • Anonyymi

        No joo


    • tytteli-95...: ))))

      Jos poika tuijottaa tissejä,niin se on välillä tosi ahdistavaa....

      • tiidem94

        Kyllä muakin tuijotetaan yleensä mutta se johtuu aika paljon siitä että mulla on aika pitkä leikkuuarpi tossa keskellä, kaulan alta alaspäin ja sitä ei voi millään paidoilla peittää. Ylensä jotku uudet tyypit (yleensä pojat) mitkä ei oo "tottunu" siihen kattoo aika pitkään silleen et mikähän tolla on ollu... yms. Joskus säikäin sitä, mut sitten tajusin et se arpi on oikeesti aika huomiota ja ihmetystä herättävä...


      • tiidem94

        Muaki tuijotellaan aika paljon, mutta ainaki osaksi niitten huomio kiinnittyy tohon leikkuuarpeen mikä mulla on kaulalta alaspäin keskellä... Ainaki uudet ihmiset jotka ei oo "tottunu" siihen kattoo silleen kysyvästi et mikähän tolla on ollu jne... Kukaan ei oo kyllä ikinä tullu kysymään (paitsi jotku aikuiset ja ihan pikkulapset..) Eio se tuijottelu mua haittaa ku oon tottunu siihen jo 14 vuoden ajan:)


      • Vaaleehiuksinetyttel
        tiidem94 kirjoitti:

        Muaki tuijotellaan aika paljon, mutta ainaki osaksi niitten huomio kiinnittyy tohon leikkuuarpeen mikä mulla on kaulalta alaspäin keskellä... Ainaki uudet ihmiset jotka ei oo "tottunu" siihen kattoo silleen kysyvästi et mikähän tolla on ollu jne... Kukaan ei oo kyllä ikinä tullu kysymään (paitsi jotku aikuiset ja ihan pikkulapset..) Eio se tuijottelu mua haittaa ku oon tottunu siihen jo 14 vuoden ajan:)

        Mullakin aika ''hyvännäköiset rinnat'', ainaki monet pojat tuijotellu niitä (kerra yks tuli kehumaa et "täyteläiset rinnat sulla", juu, inhottavaaa) ja tykkään käyttää iha tiukkoja toppeja/huppareita, ni ei sit sille oikee mitää voi. Yks kerra jopa makso et sais vilkasta vähä liivie sisäpuolelle o:: sama tyyppi alko kourii niit vähä syrjemmäl ja työns käden pikkupöksyihi -.- sano et oon ''sen naine.'' Juuhhhh..


      • Anonyymi

        Joo


      • Anonyymi
        Vaaleehiuksinetyttel kirjoitti:

        Mullakin aika ''hyvännäköiset rinnat'', ainaki monet pojat tuijotellu niitä (kerra yks tuli kehumaa et "täyteläiset rinnat sulla", juu, inhottavaaa) ja tykkään käyttää iha tiukkoja toppeja/huppareita, ni ei sit sille oikee mitää voi. Yks kerra jopa makso et sais vilkasta vähä liivie sisäpuolelle o:: sama tyyppi alko kourii niit vähä syrjemmäl ja työns käden pikkupöksyihi -.- sano et oon ''sen naine.'' Juuhhhh..

        Minkä ikäinen olit


    • Niiiiiighgh

      Tykkään laitaa kullia rintojen väliin ja sit ku sperma lentää tytöt naamalle

    • Oma mielipiteeni

      On varmasti todella inhottavaa, kun ajatukset stoppaantuvat toisen naispuolisen henkilön rintoihin. Ei voi ymmärtää tuskaasi. Itse olen naispuolinen henkilö, ja vaikka kuinka yritän välttää katsojia, niitä silti tulee. Tulee kamalan epämukava olo.

    • Hessu 52

      Oot tosi pervo! Lopeta ajoissa ennen kuin ne tytsyt tulee hakkaan sut.Fantasioit varmaan 24/7 alastomista ikäisistäsi tytöistä..

    • grt

      hieno homma! et oo tainnu koskaan saada keltään, kun on jo pelkästään rinnat niin iso juttu LOL. itte tyttönä voin sanoo, et riippuen henkilöstä ni kattokoot...kyll mä sit sanon jos ahistaa ja jos kyseessä sunkin tapauksessas on joku suosittu tyttö, ni luulis sen tottuneen...JA ÄLÄ OLE SEMMONEN HILJASEMPI TAPAUS; TEE ASIALLE JOTAIN!!!

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen


    • eka Tiidem94

      Mikähä järki jollaki on ollu kirjottaa mun viesti uudelleen omin sanoin..? Tossa ylempänä, 13:26 en oo kirjottanu mä... järkeviä ihmisiä, HuoH

    • girl_15w

      mä pidän usein löysää hupparia, niin ettei mun rintoja voi kattoo. mut välillä jos pidän tiukempia vaatteita niin ei mua haittaakkaan jos joku kattoo. jos hupparin joskus avaan niin useinmiten mun ihastuksen seurassa, sillä mieluiten mä mun rintoja ihastukselle esittelen kuin jollekkin muulle.

      • Anonyymi

        Uuh aika kuumaa:DD


    • minulta_loytyy.com

      mä oon poika ja mulla on pippeli..

      • EiKaiVaan

        Ihanko totta?


    • 14-tyttö

      Minä itse tykkään pitää avonaisia toppeja päällä koulussa, ja minua ei häiritse jos joku suht kiva ja hyvännäkönen poika katsoo, mutta kyllä viime vuonna keväällä ärsytti, kun exän luokkalainen aina kahteli ruokajonossa mun persettä ja rintoja, mutten kehannu mitään sanoo kun itse oli 7 ja se ysillä.-.- Tiedän, että voisin itse vaikuttaa siihen, ettei "väärät" ihmiset tuijottele, mutta tykkään vaan pitää huppareita auki ja pitää rintani esillä, vaikkei ne kovin isot ookkaa. Mutta jos joku "väärä" poika niitä katsoo, ja huomaan sen, niin vetäsin vaan vetskarin ylös ja näytän sille keskaria, taikka vaan käännyn pois:D

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet nyt


    • Poooooooo0

      Oon nyt 16v poika. Minulla on paljon seksuaalisia haluja, niinkuin yleensä terveillä teineillä.
      Silti 7-luokalla, luokallamme oli paraskroppaisin ja seksikkäin tyttö, jonka olin ikinä nähnyt. En ollut/ole pervo, mutta kyllä oli varmaan joka tunti kulli pystyssä, eikä pystynyt keskittymään opiskeluun :D
      Tilannetta vain korosti se, että olimme seiskalla, eikä sen ikäisillä ole vielä yleensä isoja rintoja, muodokkaita vartaloita. Ja tyttö tykkäsi vielä pukeutua, ihan vitun tiukkoihin vaatteisiin.
      Joten en ihmettele, jos teinipojalla on kovat halut, vaikka muistelenkin hymyllä, kuinka kiimaisena olin tuon tytön lähellä :D

    • p9gtpigt+09

      Täs aihees ilmeisestikin puhutaan kirjaimellisesti tissien tuijottamisesta ja kuolaamisesta, mut mitä ootte tytöt mieltä vaan satunnaisesta vilkaisusta?

      • Anonyymi

        no ei vilkasu mitään haitaa varsinki jos jäbä on hot. Rintojen tuijottaminen on epäkohteliasta. Lyhyen tuijotuksen voi hyväksyä jos sen tyypin kaa on jotain juttua tai ihastus tai muuten seksikäs jäbä tuijottaa. Mutta HYI saatanan vittu jos joku ruma rotta lapsellinen pikkupoika ja tai vanha papparainen tuijottaa niin perkele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei vilkasu mitään haitaa varsinki jos jäbä on hot. Rintojen tuijottaminen on epäkohteliasta. Lyhyen tuijotuksen voi hyväksyä jos sen tyypin kaa on jotain juttua tai ihastus tai muuten seksikäs jäbä tuijottaa. Mutta HYI saatanan vittu jos joku ruma rotta lapsellinen pikkupoika ja tai vanha papparainen tuijottaa niin perkele!

        Joo mutta se vilkaisu voi olla vahinko


    • SiniSorsa15

      Ite oon 15v poika. Oon saanu huomata ite ton tuijottelun ärsyttävyyden. Oon ihan hulluna tyttöjen rintoihin, ja huomaan joskus koulussa tunnilla tuijottaneeni jonkun tytön kaula-aukkoa vähän liian pitkään. Jotkut tuntuvat oikein esittelevän itseään, jotkut paheksuvan pahasti. Jotkut meidän luokkalaiset tytöt on kostanu mulle tän tuijottelun. Ite oon vähän liian hyvin varusteltu, eli näkyy aikamoisen mukavasti melkein kaikkien housujen läpi, jos seisoo. Ja tietty mulla seisoo aina aika helvetin kovana, jos kattelen jonkun rintoja. Pari tyttöö sitte huomas tän (tai aika moni muukin on kyllä varmaan huomannu, mutta ei oo kiinnittäny mitenkään erityisesti huomioo), ja rupes tuijottelemaan mun jalkoväliä aina, kun mulla seiso. On se hiukka häiritsevää olla tuijoteltavana koko ajan...

      • tissit ja jalat

        Älä välitä, anna tyttöjen katsella jalkoväliäsi. Pitäähän tytöilläkin olla kivaa :)


      • stondaaja

        Farkkuja kannattaa pitää jalassa, siinä stondis makaa vasten eikä sitä huomaa :)


      • Anonyymi
        tissit ja jalat kirjoitti:

        Älä välitä, anna tyttöjen katsella jalkoväliäsi. Pitäähän tytöilläkin olla kivaa :)

        Oletko its tyttö


      • Anonyymi
        stondaaja kirjoitti:

        Farkkuja kannattaa pitää jalassa, siinä stondis makaa vasten eikä sitä huomaa :)

        Olin just sanoo samAa


    • SiniSorsa15

      Farkkuja pidän jalassa lähes aina, mutta kyllä se stondis niistäkin näkyy...

    • kiujyhtgrfedsa

      Mun rintojen väliin heiteltiin seiskaluokalla kuminpalasia ja koskettiin ja sanottiin tosi nöyryyttäviä juttuja... En voi noiden kokemusten takia enää seurustella tai harrastaa seksiä, sellaset traumat on jääny. Kyllä vannon että jos joku nyt koskisi ja kommentoisi niin antaisin satikutia. Osaan nyt aikuisempana jo puolustaa itseäni ja ymmärrän, että on väärin ahdistella jne.

      • Anonyymi

        Miten ne sai sine kumin palasia "sairasta touhua tuo ont:14vpoika


    • eehaana-poika

      hahahaha näitä lukiessa mää huomasin et näitä juttuja on riittäny jo vuodelta 2007 tähä paivää saakka :D

      • Anonyymi

        2020


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2020

        2023 loppupuoli😎


    • eehaana-poika

      ja onha ne mun muija rinnat nii hyvät et niit o vähä vaikeempi ollakki kattomattaa!!!! Mut älkää tytöt ottako sitä nii vakavasti jos pojat tuijottelee teijä rintoja voihan se silti kyl olla todella ahdistavaa mut ajatelkaa et me pojat ku me tuijotellaa teijä rintoja me pidetää teitä seksikkäinä ja hyvännäkösinä tyttöinä ja et me halutaa teitä ja et te ootte haluttui. Mutta sanokaa meille pojille iha suoraan jos ette tykkää että teijä rintoja kattellaa ja kyl me si se ymmärretää kuha vaa uskallatte sanoo. Paitsi semmoset ei si ymmärrä jokka on jotai hemmeti moises puuttees olevia pervoja!

      • Anonyymi

        Toi nyt on jo vielä sairaman kuulosta 7luokalaiselle tytölle ajatus ahdistaa että joku tuijottaa ei huolta ajatellen vain että olet super seksikas haluu n suo jne joo kuulosta paljon paremmalta t:14v poika


    • Miesten T-paidat jee

      Siinähän tuijottelevat. En minä kuole, vaikka joku katsoisi, katse kun ei voi tappaa. En oikein jaksa närkästyäkään sellaisesta - jos kiinnostaa, niin sitten kiinnostaa. Toki se rajakin menee jossain, mutta ei se nyt mitään shokeeraavaa ole, jos joku vähän vilkuilee. Itse pidän kylläkin useimmiten miesten paitoja, jotka on mukavan löysiä, mutta eipä se paljoakaan sitä katselua estä. Eikä se kyllä haittaakaan. Sellaisia paitoja pidän ihan siksi, että viihdyn niissä, en siksi, että tissit olisi jotenkin piilossa niiden alla. Ja minusta kai on parempi niin, kuten jotkut on tehneet, että kun vilkuilija huomaa mun huomanneen sen katseen, se sanoo siihen jotakin eikä vaan jatka katselua/käännä päätä nolostuneena pois. Ei se niin kamalaa ole, tissithän ne vaan on. :D

      • Anonyymi

        Näin


    • so what

      Mikäs siinä ! :D Kattelevaan, jos se ei näytä tyttöä haittaavan. Mä ainakin tykkäisin (jos se ei menis "ahdisteluks") jos joku tuijottelis välillä rintoja ;) Ottasin ite sen kohteliaisuutena !

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet


    • Dddokkk

      Minäkin oon katellu koulussa hyvännäkösten pimujen tissejä ja per-seitä kunhan niiden katse välttää. Olis vähän noloo jos kahtois esim jonkun pimun rintoja ja se huomais ja huomauttais siitä!

      • eehaana-poika

        hei hankii kuule se muija nii sit ei tarvi pelätä sitä et jos tuijottelet sen rintoja ja se huomaaa. jos oma muija huomaaa ni sehä o vähä niiinku hyväki asia :D


    • jäbä 16

      Ite digaan tuijotella muijien pyllyjä.. Aah että se onki nautintoa ku leggingsseihin verhotut pakarat näkyy suoraan läpi.. mmm

      • Anonyymi

        Olen nähnyt luokalaiaeni työn alapään kun se on painutunut sen kireitä housuja. Vaste siis vahingossa!


    • moi(:

      Tyttöjä ei sanota muijiksi(: Ai niin, ja lopeta se töllääminen rintojen töllääminen, tytöstä varmaan aika häiritsevää(:

      • eehaana-poika

        anteeks ::D mutku te tytöt ootte nii seksyi et on vähä vaikee olla tuijotttelematta((:


      • Anonyymi

        Ite ainaki palavasti ihastunu ja vaan yks kaveri sii todnäk tietää ja siis mun mielest just tää ’muija’-sanan käyttö on vähän törkeetä ja epäkunnioittavaa.. nii mikä ton alun pointti niin se et en ole ihastunut tyttöön joidenki rintojen takia!! Se ei ole varsinainen oikea syy ihastua johonkuhun..(?)


      • Anonyymi
        eehaana-poika kirjoitti:

        anteeks ::D mutku te tytöt ootte nii seksyi et on vähä vaikee olla tuijotttelematta((:

        Nii in


    • tj44

      itse olen 15 v poika, koitan koulussa olla ystävällinen tytöille enkä liian pervo tai yritä flirttailla liian imelästi, tottakai katselen tyttöjen rintoja varsinkin kun luokkamme tyttöjen rinnat ovat melko mallikkaita kuten muutkin ruumiin osat. koulussa on muutamia tyttöjä jotka ovat erittäin hyvän näköisiä jne. mutta luonne on taas päin sitä osaa millä istutaan. siispä neuoni on että katselkaa aivan rauhassa(hyvää vaihtelua matikalle ja äikälle) ja jos pystytte nii vähän salassa sillä jotku tytöt tuntee sen loukkaavana vaikka ne vois ottaa sen kohteliaisuutena silla harvoin pojat katselee huonoja rintoja tai . ja ei se ulkonäkö aina ratkase!!

      • Poika.12

        Mä ainakin istun perseelläni


      • Anonyymi

        Teen samaa+ ostaisin kohteliasuutena jos olisin tyttö jokuu pitää rinoistni mutta luulen että kanataa kehua ulko näkö ihan kaikilta osin
        T:14vPOIKA


    • janne142
    • taas seisoo!

      tissejä!! jokapuolella tissejä!! minkäs sille mahtaa kun niitä esitellään!
      isot tai pienet.. ei sillä väliä, kyllä mulla vaan seisoo! :D tehkää jotain niitten puskurien kanssa. esim. Vaatteet kokonaan pois nii tissit näkyy tai sit puette pilkkihaalarin nii ei tissejä erota :D

    • jooo(;

      joo taidankin tästä ens kerralla mennä ulos tissit paljaina (;;

    • kysymys

      Ite tykkään katsella tissejä ja mite voi hurmata hyvän näkösen muijan?????

    • 874

      no tuohan iha normaalia että pojat katsoo tyttöjen tissei ja yrittää esittää kovista niin että tytöt katsoisivat.. khyllä minäkin olen katsonu yläasteella tyttöjen tissei.. eikä sille voi mitää

    • tääontotta

      se on ihanaa ku poika kattoo tissei ja annan joidenki koskee niihi ja sit ne tulee mun päälle ja sit oon koo loppu päivän ih spermas ja ne nuolee sitä mun päältä ja koskee mun pilluun ja sit mä saan orkun ja ku joku niist tulee meille nii site,.......;) ;)

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet


      • Anonyymi

        Tai olit


    • Teeneigeri

      Älkää dissatko tytöt poikia kiinnostaa kun sinne yhtäkkiä tulee sellaiset seksikkäät pallukat ja herää monia kysymyksiä päässä.

      -miltäköhän ne tuntuu käsissä
      -miltäköhän ne tuntuu tytöllä itsellään
      -Ja klassinen NÄYTÄ TISSIT

      • Anonyymi

        Juuri näin


      • Anonyymi

        Ahdistaa pelkä ajatus vaika olenkin poika14


    • Anonyymi

      haluun nähdä tyttöjen tissit ja pimpin

      • Anonyymi

        Mäki! Se ois niin ihanaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäki! Se ois niin ihanaa!!!

        Itse näen ne joka ilta.


      • Anonyymi

        Sama mutta vain semoiselta joka suostuu *minkä ikäinen olet


    • Anonyymi

      voiko niitä imeä

    • Anonyymi

      Älä katso.

    • Anonyymi

      Mun tyttöystävälläni on C85 rinnat ja ajeltu..

    • Anonyymi

      Tiedättekö ne valkoiset paidat josta näkyy läpi tai niistä näkyy läpi märkänä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe