Sunnuntai 4.3.2007

Papio1

Raitis sunnuntai päivä tänään.

19

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz!

      sunnuntai alkaa ja jatkuu, maate.

    • åpoi

      ny on kuunpimennys kuvattu ja nokka vuotaa
      oli severran viliposaa kuistilla
      tuskimpa kännissä ois tullu pieneenmieleenkään lähtiä yöllä ulos kameran kans
      hyvä näin, öitä

      • karbidi

        et Sää sait pimennyksen purkkiin! Täällä umpipilvessä. Etellisen pimennyksen sain vilmille, mut muistin viimohetkillä, ni en kerjenny virittää jalustoi, vaan käsvaralta kuvasin.

        Löytys mult Liidelistä hommattu putki, vaan ku ei oo tullunna hankittuu siehen niit kanmeran liitäntäosii, seurantavimpaimetki auttas kovasti, vai mitä on mieltä aahoohoo, vieläkös nuo stroposfääriin ulkopuoliset asiat kiinnostaa?


      • aahoohoo
        karbidi kirjoitti:

        et Sää sait pimennyksen purkkiin! Täällä umpipilvessä. Etellisen pimennyksen sain vilmille, mut muistin viimohetkillä, ni en kerjenny virittää jalustoi, vaan käsvaralta kuvasin.

        Löytys mult Liidelistä hommattu putki, vaan ku ei oo tullunna hankittuu siehen niit kanmeran liitäntäosii, seurantavimpaimetki auttas kovasti, vai mitä on mieltä aahoohoo, vieläkös nuo stroposfääriin ulkopuoliset asiat kiinnostaa?

        Vaan kun täällä on taivas melkein aina pilvessä ku siellä jotain tapahtuu. Joku aika sitte ois voinu bongata ISS:n vaan pilveessä seki seilas, komeetta jäi näkemättä samasta syystä ja nyt tuo pimennyski.

        Eiks se Liiterin putki oo go-to? Miten sillä näkyy donitsi? Ootko muuten yrittäny bongata flashejä? Se on tarkkaa hommaa ja onnistuu kaikkein parhaiten paljailla silmillä.

        Hitsi, nyt tuli eksyttyy sivupoluille aiheesta. Sen varalta että Raitis hioo kynsiänsä että poistais tän viestin em. syystä niin pitää lisätä tähän sana "alkoholi"


      • aahoohoo
        aahoohoo kirjoitti:

        Vaan kun täällä on taivas melkein aina pilvessä ku siellä jotain tapahtuu. Joku aika sitte ois voinu bongata ISS:n vaan pilveessä seki seilas, komeetta jäi näkemättä samasta syystä ja nyt tuo pimennyski.

        Eiks se Liiterin putki oo go-to? Miten sillä näkyy donitsi? Ootko muuten yrittäny bongata flashejä? Se on tarkkaa hommaa ja onnistuu kaikkein parhaiten paljailla silmillä.

        Hitsi, nyt tuli eksyttyy sivupoluille aiheesta. Sen varalta että Raitis hioo kynsiänsä että poistais tän viestin em. syystä niin pitää lisätä tähän sana "alkoholi"

        huonosta onnesta.

        Ois mahollista käydä kattomassa yhdistyksen kaukoputkella kohteita joka sunnuntai-ilta selkeällä säällä vaan eipä oo sekään onnistunu. Tuntii aikasemmin saattaa olla ihan selkeetä ja site ku h-hetki koittaa niin eipä kannata ajaa kuutta kilometrii kattomaan pilvikerrosta.

        Sillä sais katella muinaki aikoina mutta mulla ei oo kaukoputkeen tarvittavaa ajokorttii. Se pitäis hommata ensin.


      • karbidi
        aahoohoo kirjoitti:

        Vaan kun täällä on taivas melkein aina pilvessä ku siellä jotain tapahtuu. Joku aika sitte ois voinu bongata ISS:n vaan pilveessä seki seilas, komeetta jäi näkemättä samasta syystä ja nyt tuo pimennyski.

        Eiks se Liiterin putki oo go-to? Miten sillä näkyy donitsi? Ootko muuten yrittäny bongata flashejä? Se on tarkkaa hommaa ja onnistuu kaikkein parhaiten paljailla silmillä.

        Hitsi, nyt tuli eksyttyy sivupoluille aiheesta. Sen varalta että Raitis hioo kynsiänsä että poistais tän viestin em. syystä niin pitää lisätä tähän sana "alkoholi"

        On harrastus hiipunnu siinä määrin, et nui tokassa lauseessa olleet termit meni ny yli hilseen?


    • Hieno päivä oli lauantai kun ei tarvinnut kännissä eikä krapuloissaan maata joten vietän raittiin suununtain.

      • karbidi

        Mika tähän aikaan jalkeilla! No niin määki, ku koitin netin kautta seurata kuunpimennystä ja siin ohes välillä tehä Mahjong-enkkaa (jäin 25 sekkaa parhaasta) ja lujeskella masispalstoi, kus tuntus olevan siehennii aihetta.

        No, eipähä tosiaan tartte rapuloissaan tätä päivää viettää, joski ehkä vähä väsynä, ku vilkasee toho näytön oikeeseen alakulmaan!


    • aahoohoo

      Raitis päivä tulee. Ei kai sitä muuta pyhäpäivänä ku ehtoollisviintä ja minä en sitäkään ku oon virallisesti pakana.

    • ja norskit otti 2 mitallia viidelläkympillä,mutta ei se niin masenna että alkaisin juomaan:)).

    • päivän ahkeroiden pesemällä keittiön ikkunan.Näkee huomattavsti paremmin ulos:)Nyt on kiva hörppiä kahvia ja katella ikkunasta lintujen touhuilua lintulaudalla.Eipä sitä näin lepopäivänä paljon enempiä viitsikkään.
      No,kävelylle on mentävä,kun tuli ne punnukset ostettua eilen.Olipa kevyt astella illalla kun päivällä kävelin kaupungilla 3 tuntia ne jaloissa:)

      Lemalle terkkuja,että täällä on "melkein"kevät,ei tarvitse karvalakkia:)Tervetuloa vaan tänne syrjäkylälle.

      Rauhallista ja raitista sunnuntaipäivää kaikille.tpörri

      • Tervehdys Pörri, kiitos vinkistä. Täällä oli vielä parikymmentä astetta pakkasta, mutta iltapäivällä on vain jokunen aste. On niin kaunis auringonpaiste, ettei millään meinaa malttaa odottaa iltapäivää, että pääsee suksimaan. Näistä rapulatomista pyhäaamusta kyllä nauttii, elämä ilmaan viinaa on paljon helpompaa. Ei kannatte tätä olotilaa, tänään pilata viinalla.


      • Lema kirjoitti:

        Tervehdys Pörri, kiitos vinkistä. Täällä oli vielä parikymmentä astetta pakkasta, mutta iltapäivällä on vain jokunen aste. On niin kaunis auringonpaiste, ettei millään meinaa malttaa odottaa iltapäivää, että pääsee suksimaan. Näistä rapulatomista pyhäaamusta kyllä nauttii, elämä ilmaan viinaa on paljon helpompaa. Ei kannatte tätä olotilaa, tänään pilata viinalla.

        pikkasen eroa lämpötilassa.Täällä näyttää
        olevan nippanappa -1 ja räystäistä vesi tippuu.
        Olen samaa mieltä kanssasi,et elämä paljon
        helpompaa selvinpäin.Eipä tarvitse minunkaan enää mietiskellä juonko viikonlopulla vaiko en.
        Olen oppinut elämään raittiina ja mikään asia ei ainakaan huonompaan suuntaan ole raittiuden myötä muuttunut,päinvastoin.t pörri


      • Puntit se pörri on jalkoihinsa ostanut? No raitis oli herätys eli ei krapulaa ja nyt nuuskimaan varovasti minkälainen ilma ulkona on, teen analyysin ikkunan tuuletusaukosta näin aluksi ettei tule kovin kauheita lämmönvaihteluja joka vaikuttaa negatiivisella tasolla tunne-elämääni mahdollisesti. Hyvää ja raitista sunnuntaita kaikille sitä haluaville!!


      • raitis kirjoitti:

        Puntit se pörri on jalkoihinsa ostanut? No raitis oli herätys eli ei krapulaa ja nyt nuuskimaan varovasti minkälainen ilma ulkona on, teen analyysin ikkunan tuuletusaukosta näin aluksi ettei tule kovin kauheita lämmönvaihteluja joka vaikuttaa negatiivisella tasolla tunne-elämääni mahdollisesti. Hyvää ja raitista sunnuntaita kaikille sitä haluaville!!

        nimeltään nilkkapainot.Ihan vaan tarrakiinnityksellä sipastaan nilkkojen ympärille.En tiedä mitä niissä lienee sisällä painona(täytyis vissiin leikata auki ja katsoa:)
        Töissä höykyttivät mut niitä kokeilemaan.Väittivät vielä,että takapuolikin pienenee kun niitten kans kävelee vaikka työmatkat.Sitä mä en kyllä usko:)
        Nehän vois olla sullekkin hyväks.Voisit ihan vaan löhöillä vaikka sohvalla ja nostella jalkoja.Niitä on rannepainojakin:)Siinä olis harrastus,ei ilmat haittais:)
        Kaikkee tää raittius teettää.No,eipä tuosta mun harrastuksesta ainakaan krapulaa tule:)t pörri


      • karbidi
        raitis kirjoitti:

        Puntit se pörri on jalkoihinsa ostanut? No raitis oli herätys eli ei krapulaa ja nyt nuuskimaan varovasti minkälainen ilma ulkona on, teen analyysin ikkunan tuuletusaukosta näin aluksi ettei tule kovin kauheita lämmönvaihteluja joka vaikuttaa negatiivisella tasolla tunne-elämääni mahdollisesti. Hyvää ja raitista sunnuntaita kaikille sitä haluaville!!

        varmaan samammoiset, ku telkus näkyy noissa keppilykintäkisois. Ennen lähtöö niille aina pannaan ne punit nilkkoihin.

        Ne tais muuten Sapporossa unhottaa ne painot pois meitin naislykkijöiltä!


    • Hamara

      Noniin, viikonloppu meni raitistelles ja olo on sen mukainen, eli mahtava. Myönnän, että pari erittäin heikkoa hetkiä oli, jolloin olin lähellä tarttua pulloon, mutta en tiedä mikä voima minut sai niistä tilanteista selviämään.

      Tänään en todellakaan ota alkoholia, kun kerran selvisin perjantaista ja lauantaista. Nyt painunkin syömään kotilorisottoa ja suomupaistia.

    • raitistelijasuotuulia

      raitis päivä tänään.

    • Oskari2

      Osittain työn merkeissä kulutin tämänkin kauniin päivän.
      Uusi viikko alkaa. Tiedän, että siitä tulee raitis.
      Hyvät yöt kaikille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe