Vanessa??

pikkutytön äiti

Olen miettinyt kovasti nimeä pikku tytölleni, jostai syystä Vanessa nimi kiehtoo mutta minkälaisia muita nimiä siihen olisi sopiva yhdistää??
haluaisin myös kuulla mielipiteitä Vanessa nimestä! :)
Myös Pinja-nimi olisi mukava!
Kertokaa vapaasti ideoita,mielipiteitä,ehdotuksia!!

18

4069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omppu

      Itse tykkään enemmän Pinjasta, kuin Vanessasta, muttei Vanessakaan huono nimi ole..

      • Anonyymi

        Pinjahan on männyn sukuinen havupuu ja joillain liikkeillä on myös Pinja nimenä


    • ilaria:

      minä taas pidän Vanessasta todella paljon :)
      pinja taas kuuluu inhokkinimiini. tulee mieleen sellanen joku kireä nyöri. (?!)

      mutta makunsa kullakin, monet pitävät kyllä pinjastakin joten mikä estää laittamasta sitä nimeksi jos kerran tykkää. :)
      miksei Pinja Vanessa?

      • nimimerkki

        Pinjasta mieleen kireä nyöri??? Mielenkiintoinen mielleyhtymä. Pinjahan on oikeasti Välimeren alueella kasvava MUSTAMÄNTY.


    • Pinja

      Laita molemmat :)

      • alkup.

        haluaisinkin laittaa molemmat mutta ; Vanessa Pinja ?? ei jostai syystä kuulosta hyvältä, Pinja Vanessa kuulostaa paljon paremmalta, mutta mielellään Vanessa ensimmäiseksi nimeksi!!!
        Mites jos laittaa vielä kolmannen nimen "pehmentämään" Vanessa Pinja Emilia esim. ??


      • ei liian pitkiä nimiä
        alkup. kirjoitti:

        haluaisinkin laittaa molemmat mutta ; Vanessa Pinja ?? ei jostai syystä kuulosta hyvältä, Pinja Vanessa kuulostaa paljon paremmalta, mutta mielellään Vanessa ensimmäiseksi nimeksi!!!
        Mites jos laittaa vielä kolmannen nimen "pehmentämään" Vanessa Pinja Emilia esim. ??

        Nimi voi olla Pinja Vanessa mutta kutsumanimi Vanessa silloin se virallisissa papereissa alleviivataan


      • Anonyymi
        alkup. kirjoitti:

        haluaisinkin laittaa molemmat mutta ; Vanessa Pinja ?? ei jostai syystä kuulosta hyvältä, Pinja Vanessa kuulostaa paljon paremmalta, mutta mielellään Vanessa ensimmäiseksi nimeksi!!!
        Mites jos laittaa vielä kolmannen nimen "pehmentämään" Vanessa Pinja Emilia esim. ??

        En tykkää nimestä Pinja.
        P-alkuisista tytönnimistä esim. Patricia ja Penelope olisivat mielestäni mukavampia.
        Tosin mielestäni myös esim. Maria ja Marilla on kauniita nimiä.

        Esim.
        Vanessa Emilia Maria tai
        Vanessa Emilia Marilla on kaunis yhdistelmä


    • daniele .

      Vanessa tarkoittaa päivänperhosta ja hepsankeikkaa.

      On todella epäonnistunut "nimi", kun tietää sen merkityksen.

      Näkee että suomalaiset ovat väliin höhliä lapsen nimen valinnassa.

      • Anonyymi

        Tuo "hepsankeikka" merkitys ei ole kiva, mutta mielestäni Vanessa on silti ihan kiva ja kaunis nimi; äänteellisesti.

        Myös Valeria, Vanilia, Vanilla, Victoria, Vendela on kauniita nimiä. Poikien nimistä esim. Valerio, Vanilio, Veini, Victor, Vincent on kauniita ja söpöjä nimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "hepsankeikka" merkitys ei ole kiva, mutta mielestäni Vanessa on silti ihan kiva ja kaunis nimi; äänteellisesti.

        Myös Valeria, Vanilia, Vanilla, Victoria, Vendela on kauniita nimiä. Poikien nimistä esim. Valerio, Vanilio, Veini, Victor, Vincent on kauniita ja söpöjä nimiä.

        Tunnen erään tytön jonka nimi on Vanessa, koulussa ei ollut samannimistä .
        Elina on myös kiva nimi mielestäni, ja Vanda ja Jessie


    • Anonyymi

      No en nyt tiedä mutta Vanessa nimestä tykkään.....sehän mun nimi onkin.Pinja on myös ihan kiva!!

    • Anonyymi

      Tosi kaunis nimi

    • Anonyymi

      Vanessa Pinja Johanna
      Vanessa Pinja Emilia
      Vanessa Pinja Neelia/Neilikka
      Vanessa Pinja Orvokki
      Vanessa Ruusu Kamilla
      Vanessa Emma Susanna
      Vanessa Isla Viola
      Vanessa Kamomilla
      Vanessa Katariina
      Vanessa Aida Helmiina
      Vanessa Vilhelmiina
      Vanessa Pinja Rosalia
      Vanessa Senja Aurora
      Vanessa Veera Johanna
      Vanessa Tuulia
      Vanessa Pinja Tuulia
      Vanessa Noomi Loviisa
      Vanessa Pinja Loviisa
      Vanessa Pinja Aurora
      Vanessa Ilona
      Vanessa Mirella
      Vanessa Pinja Viola
      Vanessa Netta Sofia
      Vanessa Meea Amanda
      Vanessa Pinja Amanda

    • Anonyymi

      Vanessa Emilia Marilla on tosi Kiva ja kaunis nimi

    • Anonyymi

      Vanessa on ihana nimi

    • Anonyymi

      Vanessa on kaunis nimi muita kivoja nimiä on
      Eloora.
      Natalie
      Jennilie
      Ellen
      Josefine
      Friida.
      Malin
      Erin
      Tove
      Elina
      Miranda
      Mia- Li

    • Anonyymi00018

      Vanessa on kaunis nimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe