healing

kokemukseni

monta vuotta sitten.En tiedä onko palsta oikea mutta kerron kuitenkin.
menin ensimmäistä kertaan healing-hoitoon.
Mies piti käsiään pääni lähellä ja siirteli käsiään ja minulla tuntui pään vasemalla puolella selvää pistelyä , ehkä noin ison appelsiinin kokoiselta alueelta.Samassa mies sanoo,- oletpas pisteliäs.Olin hiljaa mutta mielssäni kävi olenko paha ..
Hoito jatkui ja säärien kohdalla jalkani tuntui hyvin kylmiltä.
Kerroin tunteistani ja hän sanoi useimpien tuntevan lämmön tunnetta, mutta että pitäisikin tuntea kylmää.Toiseksi hän sanoi aikaisemmin tavanneet yhden tytön jolla oli niin iso aura kuin minulla.
En ole käynnyt uudestaan , tämä oli minulta vaan halu kokeilla kaikkea.Nyt mietin mitä hyötyä on omata iso aura?
Kokemus ei herättänyt mitään ihmeempiä ajatuksia, enkä ole tutkinut healing hoitoja tai hyötyjä /kokemuksia ..kunhan kävin.

21

3880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suntan mukaan

      Aikoja sitten hesalainen vanha herra Sunström tai jotai, näki ja tulkitsi ihmisten auroja.
      Mun aurastani hän sanoi: liekehtii kuin Ylivainion aura.
      Suntta näki myös joidenkin ihmisten auran väristä, kenellä on elinaikaa vähän jälellä.

      Mielestäni ihmisen aura muodostaa ihmisen karisman.

      Sain kerran suuressa ostoskeskuksessa jonkunlaisen aurailmiön.
      Hämmentävää, mutta pokerini piti kymmeniin vastaaviin kokemuksiin perustuen.

      Vaikka vahvan auran sillä hetkellä omaava ihminen olisi 'sovituskopissa',
      hyvin monet ihmiset vaistoaisivat hänen läsnäolonsa.
      Aura-ilmiö häipyy kyllä itsestää - kuten varmaan olet monet kerrat todennut.

      • en ole koskaan

        tuntenut omaa auraani. Naistenpäivillä otetussa hmm.enegia/aura kuvassa otetussa kuvassa minun päävärini oli vaaleanpunainen.


      • Aritta
        en ole koskaan kirjoitti:

        tuntenut omaa auraani. Naistenpäivillä otetussa hmm.enegia/aura kuvassa otetussa kuvassa minun päävärini oli vaaleanpunainen.

        että olet rakastava henkilö. Ainakin juuri siihen aikaan kun kuva otettiin.


      • Opittua

        Kun kirjoitit näin.

        "Aura-ilmiö häipyy kyllä itsestää - kuten varmaan olet monet kerrat todennut."

        Korjaus asiaan. Aura kenttä tarkoittaa sinun ympärillä olevaa enerkia kenttää ja kenttän koko on verrattavissa suoraan sinun kehitys tasoon,eli esim jos vaikka "sanotaan" että normaali ihmisellä on n metrin kenttä niin joillakin henkisillä jotajilla olisi n kolmen merin kenttä ja budhalla n kymmenen metrin kenttä.Nämä luvut ovat vain vertaus kokoja suhteessa toisiinsa oikeat ovat paljon isompia kehityksestä riippuen.Sitten aura kentästä näkee tosiaan ihmisen sen hetkiset asiat esim millä mielen alalla hän on,missä kohdassa on sairauksia,ym.Mutta kenttän värit muutuvat jatkuvasti riipuen monesta asiasta.Auran katsomista käytetään juuri paljon kun hoidetaan enerkialla eli " healing " sairauksia ym.Niiden messuilla ym olevien aurakentän näkö vehkeistä en osaa sanoa pitääkö ne paikkaansa,ne pitää ottaa varauksella.Värien enerkia ja tarkoitus kartoja löytyy paljon netistä.Lopuksi kun sanoit kentän häviävän itsestään niin jos se häviäis niin se tarkoittaisi että sinulla ei olisi ollenkaan enerkia kentää eli suomeksi olisit KUOLLUT.Se että et välillä näe sitä ei tosiaan tarkoita etteikö sitä siinä olisi vaan värähtely taajuutesi muuttuu ja sen mukana "näkö" muuttuu ym.


      • Suntan nähnyt
        Opittua kirjoitti:

        Kun kirjoitit näin.

        "Aura-ilmiö häipyy kyllä itsestää - kuten varmaan olet monet kerrat todennut."

        Korjaus asiaan. Aura kenttä tarkoittaa sinun ympärillä olevaa enerkia kenttää ja kenttän koko on verrattavissa suoraan sinun kehitys tasoon,eli esim jos vaikka "sanotaan" että normaali ihmisellä on n metrin kenttä niin joillakin henkisillä jotajilla olisi n kolmen merin kenttä ja budhalla n kymmenen metrin kenttä.Nämä luvut ovat vain vertaus kokoja suhteessa toisiinsa oikeat ovat paljon isompia kehityksestä riippuen.Sitten aura kentästä näkee tosiaan ihmisen sen hetkiset asiat esim millä mielen alalla hän on,missä kohdassa on sairauksia,ym.Mutta kenttän värit muutuvat jatkuvasti riipuen monesta asiasta.Auran katsomista käytetään juuri paljon kun hoidetaan enerkialla eli " healing " sairauksia ym.Niiden messuilla ym olevien aurakentän näkö vehkeistä en osaa sanoa pitääkö ne paikkaansa,ne pitää ottaa varauksella.Värien enerkia ja tarkoitus kartoja löytyy paljon netistä.Lopuksi kun sanoit kentän häviävän itsestään niin jos se häviäis niin se tarkoittaisi että sinulla ei olisi ollenkaan enerkia kentää eli suomeksi olisit KUOLLUT.Se että et välillä näe sitä ei tosiaan tarkoita etteikö sitä siinä olisi vaan värähtely taajuutesi muuttuu ja sen mukana "näkö" muuttuu ym.

        Olen kyllä jyvällä ns. aurailmiöstä. Se voi laajeta ainakin 100m alueelle.
        Nämä ovat hyvän Energiankenttiä. Näitä voi sattua ehkä 2-3 kertaa vuodessa.

        Vahvan Auran kenttä ei pysy minulla tuntikausia. Ehkä muutamasta minuutista 1-2 tuntiin.
        Vain Auran 'katsoja' näkee toisen Auran koon, uskoisin.
        Sen tiedän varmasti: Aura on se "suojelusenkeli-ilmiö. Lahja joka pysyy elämällä hyvää elämää.


      • Qadesha
        en ole koskaan kirjoitti:

        tuntenut omaa auraani. Naistenpäivillä otetussa hmm.enegia/aura kuvassa otetussa kuvassa minun päävärini oli vaaleanpunainen.

        Oliko kyseessä rakennettu kuva, jota varten vastataan erilaisiin luonnetta koskeviin kysymyksiin, testin tuloksena on joku väri ja se sitten maalataan ihmisestä otettuun valokuvaan?

        Vaiko Kirlian-kuva?

        Nimittäin tuohon rakennettuun kuvaan en paljon luottaisi.


    • TheOneAndOnly

      Ei hän todellakaan tarkoittanut että olet "paha"..varmaan vitsinä heitti, mutta ilmeisesti ei naurattanut.

      Sinulla ei ilmeisesti ollut mitään suurempaa vikaa minkä vuoksi kävit hoidossa. Jos jokin vika on, niin suositus on käydä ainakin 3 kertaa lyhyen ajan sisällä, jotta saataisiin tarpeeksi energiaa kehoon, jotta vaikutus on suurempi. Monet ihmiset ovat niin tukossa, että ensimmäinen kerta menee "pehmitellessä"

      Aura, eli energiakenttä syntyy seuraavasti:

      Kehossamme on energiapumppuja pitkin selkärankaa. Nuo pumput pumppaavat ympäristöstä otettua energiaa meridiaaneja pitkin eri puolille kehoa. Tämä on siis melkein sama juttu kuin että sydän pumppaa verta pitkin verisuonia. Ero on vain siinä että nuo energiat eivät ole niin fyysisiä, joten niitä eivät kaikki näe.

      Noita pumppuja, eli chakroja on useita. Tavan tallaajalla pumput ovat melko heikkoja, varsinkin ylempänä selkärangassa olevat pumput. Eli ne pumppaavat melko vähän energiaa pitkin kehoa. Joillakin "edistyneillä" ihmisillä nuo pumput voivat olla hyvinkin voimakkaita, joten ne pumppaavat suuria määriä erilaisia energioita.

      Siis mitä enemmän energiaa nuo pumput pumppaavat, sitä enemmän sitä säteilee meidän ympärillemme. Tuota "valovuotoa" kutsutaan auraksi. Se mitkä pumput ovat aktiivisimpia vaikuttaa siihen minkä värinen aura on. Jos esim. säidähdät, aktivoituu peruschakrasi ja solar plexus chakrasi välittömästi ja auraan pumppautuu punaista ja keltaista väriä. Aura muuttuu siis koko ajan mielentilasi ja kehitysasteesi mukaan.

      Pitkälle henkisesti kehittynyt yksilö omaa valtaisan auran ja sen takia pystyy tekemään ihmetekoja. Kaikki ns. paranormaalit kyvyt käyttävät korkeampien chakrojen energioita, joita on siis todella harvoilla käytössä.

      -Pete

      • parantaja myös

        Oletko huomannut mikä on kaukohoidossa annettu psyykeen vaikuttava väri? Voimme siis puhua telepatian väristä.


      • TheOneAndOnly
        parantaja myös kirjoitti:

        Oletko huomannut mikä on kaukohoidossa annettu psyykeen vaikuttava väri? Voimme siis puhua telepatian väristä.

        En ole tietoinen väreistä lähettäessäni kaukohoitoja. Mitä nyt jonkin verran näkyy välillä valoa otsachakrassa voimakkaan lähetyksen aikana.

        En siis osaa sanoa kokemuksesta, mutta veikkaisin indigon sinistä telepatian väriksi. Se kun on otsachakran väri ja otsachakra vastaa ESP hommeleista.

        -Pete


      • Rajaton
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        En ole tietoinen väreistä lähettäessäni kaukohoitoja. Mitä nyt jonkin verran näkyy välillä valoa otsachakrassa voimakkaan lähetyksen aikana.

        En siis osaa sanoa kokemuksesta, mutta veikkaisin indigon sinistä telepatian väriksi. Se kun on otsachakran väri ja otsachakra vastaa ESP hommeleista.

        -Pete

        Tiedoksi että uusissa chakroissa otsan eli kolmannen silmän chakran väri on kullan väri ja vanhoissa intigo.Myös hoidettaviin käytetään uusia väri enerkioita jos on aikaisemmin hoidettu vanhoilla väreillä ja taas ensikertalaisille käytetään vanhoja värejä ensin,syystä että uudet ovat liian voimakkaita enerkioita joillekin uusille hoidetaville.
        Olen myös tehnyt näitä hoitoja ym noin 8v.


      • TheOneAndOnly
        Rajaton kirjoitti:

        Tiedoksi että uusissa chakroissa otsan eli kolmannen silmän chakran väri on kullan väri ja vanhoissa intigo.Myös hoidettaviin käytetään uusia väri enerkioita jos on aikaisemmin hoidettu vanhoilla väreillä ja taas ensikertalaisille käytetään vanhoja värejä ensin,syystä että uudet ovat liian voimakkaita enerkioita joillekin uusille hoidetaville.
        Olen myös tehnyt näitä hoitoja ym noin 8v.

        8 vuotta..itsellä on noin 6 takana. Millä menetelmällä hoidat ja oletko synnynnäinen parantaja?

        -Pete


      • Rajaton

      • parantaja myös
        Rajaton kirjoitti:

        Tiedoksi että uusissa chakroissa otsan eli kolmannen silmän chakran väri on kullan väri ja vanhoissa intigo.Myös hoidettaviin käytetään uusia väri enerkioita jos on aikaisemmin hoidettu vanhoilla väreillä ja taas ensikertalaisille käytetään vanhoja värejä ensin,syystä että uudet ovat liian voimakkaita enerkioita joillekin uusille hoidetaville.
        Olen myös tehnyt näitä hoitoja ym noin 8v.

        Jos energia tulee lähettäjään ala- eikä yläkautta (siis kundalini-ki-energiana) on telepatian väri tällöin kulta, (jostain kumman syystä) muulloin indigo. Näin ainakin reiki-oppi väittää.


      • Rajaton
        parantaja myös kirjoitti:

        Jos energia tulee lähettäjään ala- eikä yläkautta (siis kundalini-ki-energiana) on telepatian väri tällöin kulta, (jostain kumman syystä) muulloin indigo. Näin ainakin reiki-oppi väittää.

        Näistä jutuista olis aina hyvä keskustella mutta tämmöinen yleinen sivusto ei sovi siihen koska tietojen laatu on sellaista mitä ei kaikille passaa mennä kertoilemaan tulee vaan ongelmia.Vois joskus vaihtaa mailia ja sitä kautta jutella.


      • parantaja myös
        Rajaton kirjoitti:

        Näistä jutuista olis aina hyvä keskustella mutta tämmöinen yleinen sivusto ei sovi siihen koska tietojen laatu on sellaista mitä ei kaikille passaa mennä kertoilemaan tulee vaan ongelmia.Vois joskus vaihtaa mailia ja sitä kautta jutella.

        [email protected]


      • Qadesha

        En ole koskaan ajatellut että aura jotenkin _syntyisi_, kun olen olettanut että aura on vain jotakin mitä joku voi nähdä kun hän näkee itseasiassa ihmisen _itsensä_. Ihmisen siis energiaolentona, mikä hän on, senkin jälkeen kun fyysinen keho putoaa pois (kuolema tulee).

        Mutta kyllähän tuo vertaaminen sydämeen ja pumppuihin aika metkalta vaikuttaa, miksei sitten noinkin.

        Itsehän minä en mitään auroja liene nähnyt koskaan, mutta se minua hieman ihmetyttää että mikä hinku noilla healereilla on aina päästä jotenkin "nuoleskelemaan" potilaitaan. Olen monta kertaa lukenut miten hiileroitava on saanut kuulla jonkun ylistävän kommentin itsestään. Minäkin joskus 90-luvun alussa kärsin yskästä ja yksi healeri minua käsitteli (että olisin luennolla hiljaa!) En saanut hoidosta apua, mutta ukko sanoi että "sinulla on tie auki taivasta myöten". Noinkohan, ei ole vielä mitään järin ekstaattista tapahtunut, paria pikkujuttua lukuunottamatta.

        Vai valikoituvatko healereiden asiakkaaksi nimenomaan ne joissa on jotain poikkeuksellista olemuksessaan...?


      • TheOneAndOnly
        Qadesha kirjoitti:

        En ole koskaan ajatellut että aura jotenkin _syntyisi_, kun olen olettanut että aura on vain jotakin mitä joku voi nähdä kun hän näkee itseasiassa ihmisen _itsensä_. Ihmisen siis energiaolentona, mikä hän on, senkin jälkeen kun fyysinen keho putoaa pois (kuolema tulee).

        Mutta kyllähän tuo vertaaminen sydämeen ja pumppuihin aika metkalta vaikuttaa, miksei sitten noinkin.

        Itsehän minä en mitään auroja liene nähnyt koskaan, mutta se minua hieman ihmetyttää että mikä hinku noilla healereilla on aina päästä jotenkin "nuoleskelemaan" potilaitaan. Olen monta kertaa lukenut miten hiileroitava on saanut kuulla jonkun ylistävän kommentin itsestään. Minäkin joskus 90-luvun alussa kärsin yskästä ja yksi healeri minua käsitteli (että olisin luennolla hiljaa!) En saanut hoidosta apua, mutta ukko sanoi että "sinulla on tie auki taivasta myöten". Noinkohan, ei ole vielä mitään järin ekstaattista tapahtunut, paria pikkujuttua lukuunottamatta.

        Vai valikoituvatko healereiden asiakkaaksi nimenomaan ne joissa on jotain poikkeuksellista olemuksessaan...?

        Varmaan tarkoitti että sulla on ylä chakrat auki.

        Niin, en usko että ihmisten välillä on muuta eroa kuin kehitysaste ja se näkyy aurassa jos on näkijä katsomassa. Jeesuskaan ei mielestäni ollut yhtään sen enemmän Jumalan poika kuin sinä tai minä. Hän vain oli erittäin kehittynyt yksilö. Ja sanoihan hänkin että "mitä minä teen, myös te tulette tekemään ja suurempiakin". Joten tuostakin voi päätellä että ihan yhtä suuria ja pieniä ollaan kaikki.

        Varmaankin healereiden luo ei mene ihan niitä tavan tallaajia, he kun pitävät yleensä kaikenlaisia energiahoitoja huuhaana suoralta kädeltä. Eli hyvinkin mahdollista että ne vähän pidemmällä kehityksessä olevat ovat yleisemmin healereiden luona hoidossa.

        Itse olen ilmoitellut jonkin verran lehdessä energiahoidoista, mutta nihkeää on ollut..muutamia soittoja mutta yksikään ei ole uskaltautunut hoitoon asti. Varmaan etelämmässä olisi helpompaa saada porukkaa hoitoon, näillä korkeuksilla näkyy olevan vielä aika epäluuloista porukkaa. No, toivottavasti sieltä tulisi muutama hoitoon niin saisi viidakkorummun kumisemaan, se kai se olisi paras mainos.

        -Pete


      • Qadesha
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        Varmaan tarkoitti että sulla on ylä chakrat auki.

        Niin, en usko että ihmisten välillä on muuta eroa kuin kehitysaste ja se näkyy aurassa jos on näkijä katsomassa. Jeesuskaan ei mielestäni ollut yhtään sen enemmän Jumalan poika kuin sinä tai minä. Hän vain oli erittäin kehittynyt yksilö. Ja sanoihan hänkin että "mitä minä teen, myös te tulette tekemään ja suurempiakin". Joten tuostakin voi päätellä että ihan yhtä suuria ja pieniä ollaan kaikki.

        Varmaankin healereiden luo ei mene ihan niitä tavan tallaajia, he kun pitävät yleensä kaikenlaisia energiahoitoja huuhaana suoralta kädeltä. Eli hyvinkin mahdollista että ne vähän pidemmällä kehityksessä olevat ovat yleisemmin healereiden luona hoidossa.

        Itse olen ilmoitellut jonkin verran lehdessä energiahoidoista, mutta nihkeää on ollut..muutamia soittoja mutta yksikään ei ole uskaltautunut hoitoon asti. Varmaan etelämmässä olisi helpompaa saada porukkaa hoitoon, näillä korkeuksilla näkyy olevan vielä aika epäluuloista porukkaa. No, toivottavasti sieltä tulisi muutama hoitoon niin saisi viidakkorummun kumisemaan, se kai se olisi paras mainos.

        -Pete

        Olen samaa mieltä Jeesuksesta ja meistä ihmisistä.

        Voihan se tietysti olla että jotkut healerit katsovat aiheelliseksi sanoa jotain kannustavaa ihmisille, sillä varsinkin tässä maassa on tyypillisempää heitellä haukkuja lähimmäisilleen ja raahata itsessään karmeaa itseinhon lastia... Itse harrastan jossainmäärin astrologiaa, ja ihminen joka minut siihen tutustutti sanoi jotain että parasta siinä on se että jokaisen kartasta löytyy jotain ainutlaatuista, jonka tietäessään hän voi tuntea itsensä mielenkiintoiseksi otukseksi...

        Eri asia on sitten jos healeri ei ole healeri, vaan huijari, ja höpisee mitä sattuu. Toivottavasti tuollaisista tapauksista ihmiset onnistuvat pysymään kaukana.

        Siellä pohjoisessa käsittääkseni vaikuttaa aika vahvana kaiken teilannut herännäishenki...


      • Qadesha kirjoitti:

        Olen samaa mieltä Jeesuksesta ja meistä ihmisistä.

        Voihan se tietysti olla että jotkut healerit katsovat aiheelliseksi sanoa jotain kannustavaa ihmisille, sillä varsinkin tässä maassa on tyypillisempää heitellä haukkuja lähimmäisilleen ja raahata itsessään karmeaa itseinhon lastia... Itse harrastan jossainmäärin astrologiaa, ja ihminen joka minut siihen tutustutti sanoi jotain että parasta siinä on se että jokaisen kartasta löytyy jotain ainutlaatuista, jonka tietäessään hän voi tuntea itsensä mielenkiintoiseksi otukseksi...

        Eri asia on sitten jos healeri ei ole healeri, vaan huijari, ja höpisee mitä sattuu. Toivottavasti tuollaisista tapauksista ihmiset onnistuvat pysymään kaukana.

        Siellä pohjoisessa käsittääkseni vaikuttaa aika vahvana kaiken teilannut herännäishenki...

        Käsitykseni Jeesuksesta on samansuuntainen kuin Petellä ja Qadeshalla:
        Hän oli biologinen eläin, kuten me kaikki olemme.
        Sen verran voi nykytiedon mukaan yleistää, että kaikki elämä maapallolla oli vielä
        3.5 mrd vuotta sitten mikroskooppista kokoa ja tasoa.
        Miten J erehtyi markkinoimaan itseään 'Jumalan poikana' jos kerran niin fiksu oli.
        Laskiko "poika" tietoista itsepetosta?

        'Ihmeteoissakin' voi olla pientä tinkimisen varaa.

        Jo vuosisatoja aikaisemmin hellenistisissä kulttuureissa olisi epäilty moista.

        Keskustelun aihe lähti healereista, henkiparantajista.
        Uskon, että näitä on olemassa aitoina ja oikeina kuten selvännäkijöitäkin.
        Sellaiset erikoislahjakkuudet periytyvät joissakin vanhoissa suvuissa.


      • Qadesha
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Käsitykseni Jeesuksesta on samansuuntainen kuin Petellä ja Qadeshalla:
        Hän oli biologinen eläin, kuten me kaikki olemme.
        Sen verran voi nykytiedon mukaan yleistää, että kaikki elämä maapallolla oli vielä
        3.5 mrd vuotta sitten mikroskooppista kokoa ja tasoa.
        Miten J erehtyi markkinoimaan itseään 'Jumalan poikana' jos kerran niin fiksu oli.
        Laskiko "poika" tietoista itsepetosta?

        'Ihmeteoissakin' voi olla pientä tinkimisen varaa.

        Jo vuosisatoja aikaisemmin hellenistisissä kulttuureissa olisi epäilty moista.

        Keskustelun aihe lähti healereista, henkiparantajista.
        Uskon, että näitä on olemassa aitoina ja oikeina kuten selvännäkijöitäkin.
        Sellaiset erikoislahjakkuudet periytyvät joissakin vanhoissa suvuissa.

        Ehkä Jeesus, kuten eräät muutkin, jonkinlaisessa meditaatioksi kutsuttavassa tilassa samaistui niin täysin näkymättömän olemuspuolensa kanssa että hän saattoi _tietoisuuden_ tasolla kokea olevansa muuta kuin eläin ruumis. Välillä Jeesus sanoi olevansa Jumalan Poika - tällöin hän korosti henkeä, välillä hän oli ihmisen poika - korosti aineellisuuttaan?

        Se että mahdollisesti on paisuteltu tai käsitetty väärin Jeesuksen toimia ja vertauksia niin että hänet on laitettu tekemään kaikenlaisia juttuja jotka mukamas ylittävät luonnonlait ei välttämättä ole Jeesuksen itsensä syy, vaan innokkaan fanittajalauman syy. Ja niiden tietysti jotka kärppinä ovat halunneet hyödyntyä itseään pöljempien ihmisten herkkäuskoisuutta...

        Otetaan vaikka esim. Lasaruksen kuolleistaherääminen. Varmaan moni on jo yhdistänyt tapauksen siihen mitä monet väittävät tapahtuneen Egyptissä: initiaatio jossa ihminen oli tietyn ajan kuoleman kaltaisessa tilassa ja sitten nousi "kuolleista". Ajan varrella jos hyvin oli käynyt niin oli vielä oppinut irtoamaan kehostaan ja oli todistanut itselleen olevansa muutakin kuin tämä ihmiseläin. Ylipappi tms. sitten kävi aina hakemassa initoitavan haudastaan - Jeesus tietysti haki Lasaruksen. Mutta kun ympärillä puuhailleet porukat eivät tienneet asiasta mistään mitään (ja ehkäpä tämä riitti piti suorittaa itseasiassa hieman valepuvussa, etteivät juutalaiset olisi pillastuneet?) niin alkoi se itku ja parku että Lasarus on muka oikeasti kuollut.

        Ja pillastuivathan ne juutalaiset kuitenkin, muistelisin että jossain vaiheessa Lasarus murhattiin...


      • korjata
        parantaja myös kirjoitti:

        Jos energia tulee lähettäjään ala- eikä yläkautta (siis kundalini-ki-energiana) on telepatian väri tällöin kulta, (jostain kumman syystä) muulloin indigo. Näin ainakin reiki-oppi väittää.

        reiki-oppi ei sano mitään väreistä!! Ainoa reiki-oppi on sitä, että opettaja opettaa oppilaan välittämään energiaa. Piste.
        Kaikki muut härpäkkeet ovat pääosin new age -ilmiöön hullaantuneiden reikiopettajien lisäämiä omia uskomuksia.
        En halua dissata mitään enkä ketään, mutta sen suhteen olen tarkka, että reiki pysyy reikinä.
        T: reikimaster


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe