mistä lennot tai matkat turkkiin?
mistä matkat turkkiin
14
2242
Vastaukset
- ghsgh
ystäväni tilaa aina Deturin kautta, kehui että hotellit on hyviä ja kaikki toimii hyvin
- ...
Minä tilasin matkani Nazarilta ja sain 200€ halvemmalla kuin mitä Aurinkomatkoilta sama aika ja matkan pituus.... Nykyään tuo Nazar lentää Finskin koneella..... 2vko matka maksoi 430€ aamupalalla kun vastaava AM 690€ ja ilman aamupalaa
- nazar
Nazarilta jos haluat huippulaatua sopuhintaan.
Unohda ainakin Detur. - ei koskaan detur
Ei todellakaan voi Deturian suositella, hotellit lääviä. Koneessa loppuu ruokajuomat. Mutta matkustakaa Turkish Airlinella, on reittilento ja matkustusmukavuus sitä luokkaa.
- noinkohan
Mihin perustat väitteesi läävistä?Esim.Aurinkomatkoilla on samoja hotelleja (ei yhtäaikaa)kuin Deturilla ja päinvastoin.
Jos tilaat Deturilta 4-5tähden hotellin taso on aivan sama kuin muillakin.Jos taas otat äkkilähdön voit joutua huonompi tasoiseen,mutta riskin otat jo matkaa ostaessasi tietoisesti,et tasan varmasti läävään joudu missään tapauksessa.
Toimistosta riippumatta hotellien taso on tähtien mukainen.
Turkish Airlines huono vertailukohta ja suositus
koska eivät seuramatkoja järjestä.Reittilennot ja lomalennot ei ole toisiinsa verrrattavia missään lentoyhtiössä.Olen ollut myös huonolla lennolla,jossa kaikki loppui vaihtorahoista ja juomista lähtien,Turkish Airlinesilla.
Kyllä Deturia voi suositella siinä missä muitakin toimistoja,jos asiat ei toimi, avaa suusi äläkä niele kaikkea ja sitten jälkeenpäin pura pettymystäsi tälläisilla foorumeilla.
- tontto
käyppä katsomassa www.chxtravel.net/sagana
Iso matkatoimisto
Tarjonta: lennot ympäri maailman kaikki lentoyhtiöt paitsi rayanair, hotellit n.100000 ympäri maailman,
auton vuokraus, pakettimatkat, mökit suomesta, liput peleihin/ konsertteihin, ym....
yhteystiedot löytyvät sivun ylälaidasta.
huom vip asiakkeille paljon etuja eikä maksa kuin 12e.... ja aina kilpailu kykyisin hinnoin! - Matkat turkkiin
Mistä löytyis todella halpoja matkoja turkin antalyaan?? oon kuullu että tällä hetkellä olis halpoja matkoja mut ei kyllä sieltä hirveesti halpoja löydy kun olen ettinyt. 2 hengen matkaa antalyaan oltaisiin kattomassa.
- Derya.
Jos tarkoitat todella Antalyaa etkä Alanyaa, niin voin sanoa, ettei sinne pääse äkkilähdöillä juurikaan. Ne ovat Alanyaan kohdistuvia. Napsu.fi on helppo ja suomalainen sivusto katsella ja vertailla hintola.
- halvalla pääsöö
Esim. Aurinkomatkoilla lento Antalyaan 115,-. Hotellit osaat varmasti buukata itsekin?
- aina nazarilla.
Ositteesta www.nazar.fi löydät edullisia, mutta silti upeita matkoja turkkiin. Valitse vielä heiltä hotelli joka kuuluu premium collection gategoriaan niin tunnet itsesi kuninkaalliseksi. Premiun collection hotelleissa hintaan kuuluu all inglusive eli kaikki ruoat ja juomat kuuluvat hintaan myös paikalliset alkoholijuomat.
- all inclusive
mikä on all inglusive?
- Elikkäs näin!
all inclusive kirjoitti:
mikä on all inglusive?
No voi kauheeta, oliko siinä kirjoitusvirhe... tarkoitettu varmaan All Inclusive!! All Inclusive on nimitys sille ruoalle, joka sisältyy matkasi hintaan. All Inclusive tarkoittaa, että kaikki ateriat, välipalat, alkoholittomat ja alkoholipitoiset juomat (paikalliset) sisältyvät hintaan.Hotellin luokitus ja hinta vaikuttavat suuresti itse tarjontaan hotellilla.
- lsdkmgöls
Elikkäs näin! kirjoitti:
No voi kauheeta, oliko siinä kirjoitusvirhe... tarkoitettu varmaan All Inclusive!! All Inclusive on nimitys sille ruoalle, joka sisältyy matkasi hintaan. All Inclusive tarkoittaa, että kaikki ateriat, välipalat, alkoholittomat ja alkoholipitoiset juomat (paikalliset) sisältyvät hintaan.Hotellin luokitus ja hinta vaikuttavat suuresti itse tarjontaan hotellilla.
Kirjoitusvirheistä ei nipoteta, kuten typoista, mutta all inglusive ei ole kirjoitusvirhe eli typo, vaan silkkaa tyhmyyttä, kun ei tiedä miten vierasperäiset sanat kirjoitetaan.
Tyhmyyttä on myöskin vastata typerään provoon
- Antalya
Lennot thy.com ja majoitus booking.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822