Moi! Tää on tällänen lyhyt gallubbi, elikkäs.
1)MIKÄ ON SUURIN KOKOAMANNE PALAPELI (monta palaa)
2) MIKÄ KUVA SIINÄ OLI?
Gallubbi :>
3
983
Vastaukset
- nezzukka
Minulla on tullut tehtyä vain 1000-palaisia. Ja pienempiä toki, kun 2,5-vuotias poikanikin tykkää palapelejä rakennella :)
So far on tullut koottua mm. seuraavia kuvia:
*vanha ja uusi new york
*san fransicon golden gate -silta
*merenalaista maalimaa
*joku linna ja puutarha hässinki
*venesatamahässinki
Juurikin on meneillään kuva rooman colosseumista. - huono palapeleissä
Olen koonnut vain lasten palapelejä.99-palan luontoaiheinen palapeli,jossa on 2 norsua,on suurin,tosin en muista olenko joskus vuosia sitten koonnut isompaa.Minulla meni sen 99-palaisen tekemiseen tunti melko tasan aikaa,ja 40-palaiset on hyvin helppoja,ei mene 10 minuuttiakaan.Mutta haluaisin ostaa alle 200 tai alle 300 palaisen palapelin,jossa värikäs kuva,en osaa koota palapelejä,vaikka niistä tykkäänkin.
- staina
Minulla suurin palapeli 2000 palaa.
Van Goghin maalauksesta "Stella notte", enkuksi "Starry night".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422782Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423492528- 352184
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta482084- 251723
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251619- 441490
- 1001439
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395- 361196