Moi! Tää on tällänen lyhyt gallubbi, elikkäs.
1)MIKÄ ON SUURIN KOKOAMANNE PALAPELI (monta palaa)
2) MIKÄ KUVA SIINÄ OLI?
Gallubbi :>
3
1038
Vastaukset 3
- nezzukka
Minulla on tullut tehtyä vain 1000-palaisia. Ja pienempiä toki, kun 2,5-vuotias poikanikin tykkää palapelejä rakennella :)
So far on tullut koottua mm. seuraavia kuvia:
*vanha ja uusi new york
*san fransicon golden gate -silta
*merenalaista maalimaa
*joku linna ja puutarha hässinki
*venesatamahässinki
Juurikin on meneillään kuva rooman colosseumista. - huono palapeleissä
Olen koonnut vain lasten palapelejä.99-palan luontoaiheinen palapeli,jossa on 2 norsua,on suurin,tosin en muista olenko joskus vuosia sitten koonnut isompaa.Minulla meni sen 99-palaisen tekemiseen tunti melko tasan aikaa,ja 40-palaiset on hyvin helppoja,ei mene 10 minuuttiakaan.Mutta haluaisin ostaa alle 200 tai alle 300 palaisen palapelin,jossa värikäs kuva,en osaa koota palapelejä,vaikka niistä tykkäänkin.
- staina
Minulla suurin palapeli 2000 palaa.
Van Goghin maalauksesta "Stella notte", enkuksi "Starry night".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va761991Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661239Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251042- 1411028
- 91729
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa118712- 45697
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 59655
- 59608