Kesäkuussa Melbourneen

Au pairiksi

Onko muita lähdössä samaan aikaan? :) Mitä kautta kannattaa lentää?

4

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piia24v...

      olen lähdössä toukokuun lopulla (töihin luultavasti). Itse ajattelin ostaa liput british airwaysilta. Aika lailla halvimmat. lentää lontooseen, ja jatkaa siitä Quantasin koneella.
      Itse olen 24vuotias. sinä?:)

      • Au pairiksi

        joo no tuon reitin kautta tulee varmaan halvimmaksi..kiitos avusta! olen 18-vuotias, olisi kyllä kiva saada matkaseuraa! 10-14.6 pitäisi Melbourneen päästä.. :)


      • .,.,.,.,
        Au pairiksi kirjoitti:

        joo no tuon reitin kautta tulee varmaan halvimmaksi..kiitos avusta! olen 18-vuotias, olisi kyllä kiva saada matkaseuraa! 10-14.6 pitäisi Melbourneen päästä.. :)

        itse lennän jo 24.5. mutta voihan sitä paikan päällä aina törmätä ja vaikka mennä kahville:)
        minun maili:

        [email protected]


    • ausseissa asunut 20vuotta

      Olen lähdössä Australiaan 07.06.2007 tapaamaan sukulaisiani. Matka on vain noin neljä viikkoa. Lento Suomeen on 05.07.2007,ehdin mainiosti käydä Qld:ssa. Wollongongissa, Canberrassa ja pää kohteeni onkin tietysti Sydney. Siellä vietän suurimman osan ajastani nuorimman sisareni luona. Sydneyssä on paljon nähtävää ja koettavaa ja tietysti shoppailu on yksi ajanviete.Matkan olen varannut BA-lentoyhtiöstä. Edullisimmat lennot sain netistä matkatoimisto Arean kautta, siis e-ticket. Lento on Hel- Lontoo- Singapore- Sydney, matka kestää jokseenkin 27h 50min. ja menopaluu oli 1223€, siis ei paha ollenkaan. Kaisuliini

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe