Onko muita lähdössä samaan aikaan? :) Mitä kautta kannattaa lentää?
Kesäkuussa Melbourneen
4
541
Vastaukset
- piia24v...
olen lähdössä toukokuun lopulla (töihin luultavasti). Itse ajattelin ostaa liput british airwaysilta. Aika lailla halvimmat. lentää lontooseen, ja jatkaa siitä Quantasin koneella.
Itse olen 24vuotias. sinä?:)- Au pairiksi
joo no tuon reitin kautta tulee varmaan halvimmaksi..kiitos avusta! olen 18-vuotias, olisi kyllä kiva saada matkaseuraa! 10-14.6 pitäisi Melbourneen päästä.. :)
- .,.,.,.,
Au pairiksi kirjoitti:
joo no tuon reitin kautta tulee varmaan halvimmaksi..kiitos avusta! olen 18-vuotias, olisi kyllä kiva saada matkaseuraa! 10-14.6 pitäisi Melbourneen päästä.. :)
itse lennän jo 24.5. mutta voihan sitä paikan päällä aina törmätä ja vaikka mennä kahville:)
minun maili:
[email protected]
- ausseissa asunut 20vuotta
Olen lähdössä Australiaan 07.06.2007 tapaamaan sukulaisiani. Matka on vain noin neljä viikkoa. Lento Suomeen on 05.07.2007,ehdin mainiosti käydä Qld:ssa. Wollongongissa, Canberrassa ja pää kohteeni onkin tietysti Sydney. Siellä vietän suurimman osan ajastani nuorimman sisareni luona. Sydneyssä on paljon nähtävää ja koettavaa ja tietysti shoppailu on yksi ajanviete.Matkan olen varannut BA-lentoyhtiöstä. Edullisimmat lennot sain netistä matkatoimisto Arean kautta, siis e-ticket. Lento on Hel- Lontoo- Singapore- Sydney, matka kestää jokseenkin 27h 50min. ja menopaluu oli 1223€, siis ei paha ollenkaan. Kaisuliini
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076