Sain joululahjaksi ravensburgerin palapelin ja siinä oli mukana paksuhko vihko mitä upeammista palapeleistä. Harmi vaan että en löydä mistään kaupoista mitään kiinnostavia ja hienoja palapelejä.
Eli onko joku nettikauppa tai joku kauppa missä olis hyvä palapelivalikoima?
Kannattaako aloittelevan (aikuisen) katsoa sellaisia palapelejä, missä on paljon yksityiskohtia vai sellaisia, missä on laajoja samanvärisiä kohtia(esim. ylhäällä sinistä, keskellä punaista, alhaalla mustaa)?
Mistä hienoja palapelejä??
10
4016
Vastaukset
- kokeile
tuolta
- taivaita
vaikeimpia kohtia on nimenomaan laajat tummat ja yksväriset kohdat, jos on paljon erilaisia yksityiskohtia, löytyy palat helpommin. Erivärisiä paloja voi myös keräillä erikseen, jos on iso palapeli. Tuhannen palan palapelin nyt kokoaa yhdessä hujauksessa, joten siinä ei mitään väliä.
Aloita reunoista, jos olet vasta-alkaja, reunat erilleen ja palat oikein päin, siitä se lähtee ;) - Regalis
Tampereella on firma (www.harraste.fi) mistä onnistuu myös tilaus. Sivuilla ei ole kuvia palapeleistä, mutta he neuvoivat minua katsomaan Ravensburgerin sivuilta mieluisia palapelejä joita sitten kyselin firmasta (Otin vain englannin kielisen nimen ja palapelin palamäärän ylös). Sainkin kauan haluamani palapelin ( monia muita) heidän kauttaan. Kaikkia Ravensburgerin palapelejä heiltä ei saa, mutta aika monia kumminkin.
- Seppo76
www.leikinmaailma.fi sieltä löytyy paljon palapelejä lapsille ja aikuisille. Nopea toimitus, suosittelen!
- Sieltä löytyy
- MaikkiS.
Palapelitukussa www.palapelitukku.fi on hienoja palapelejä moneen makuun!
- merimi1
Käy sivulla www.palapeli.net
Siellä on Ravensburgerin pelijä. - merimi1
http://www.thefind.com/family/info-thomas-kinkade-puzzle#local=0&settings[search.pagesize.multiplier]=3&page=1''
Tuolla sivuilla on vaikka millä mitalla ravensburgerin palapelejä.
Samoin niitä löytyy myös www.palapeli.net
palapeli.netistä saat myös palapelimaton ja liimaa. - tuuuiilo
www.palapelikauppa.fi
Sieltä löytyy monenlaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ156944Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704