Kesko / Inex

Kesko / Inex

Millaista työtä on Kesko / Inex reittijako maakuntaan? Paljonko paikkoja yhdistelmä kuormassa?
Tyäajat? Onko paluukuormia takaisin tullessa?
Ajetaanko koko Suomi etelän terminaaleista?

10

6650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väsynyt

      Keskon jako on melko raskasta koska se tapahtuu pääsääntöisesti yöllä (21.00-8.00) ja lastausajat on mitä sattuu, jotain kuormasta puuttuvaa tillipussia voi joutua odottamaan useita tunteja! Jakelua on toki myös päivällä mutta pääpaino yöllä. Suurimmat kaupat hoidetaan hakkilasta ja pienet alueterminaalien kautta. Paluukuormia tulee vaihtelevasti jakoreitistä riippuen. Joskus jakoajo sujuu kuin itsestään ja joskus tekisi mieli viiltää ranteet auki(:

    • Kuljetusyrittäjä

      Työaika yöllä ja ainakin Inexin kerääjien aikataulut vaihtelee, eli joskus saa jotain kamaa odotella jos ei halua ajaa yhden lavan takia samaan purkupaikkaan.Keräilijät kelmuttaa lavat sen verran hyvin että kuljettajan pakko tehdä koko homma uusiksi jos haluaa kuorman ehjänä perille.Eikä kuljetustoimistokaan aina toiminnallaan kehuja ansaitse.Purkupaikat usein hankalia ja kauppiaatkin osaavat vittuilun jalon taidon esim. jos kuorma myöhässä tai kolleja rikki jne...
      Että tervetuloa alalle vaan!

      • hivenen asiaa

        Olen ajanut vähän kaikkea mahdollista Inex mukaan lukien. Keräilyt on tosiaan Inexilläkin välillä pahasti myöhässä, mutta nuo lavat on mielestäni läskilavoja lukuunottamatta kelmutettu riittävästi tai ainakin ennen oli. Osaava kuljettaja sai ne muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ehjänä autoon ja sieltä ulos ja pysyivät ajon aikanakin kasassa, käänökset voi ajaa loivaa linjaa ja vähän hitaammin vaikka muuten paahtaisikin urku auki kuten yöllä on tapana. Muualla olen kyllä törmännyt näihin yhden kierroksen kelmutuksiin.

        Ajojärjestely tosiaan tökkii Inexillä, miltei kaikki mahdollinen on sysätty kuljettajan hoidettavaksi ja papereita saa odotella kun niitä ei jostain syystä useinkaan ole valmiiksi tulostettu. Porukkaa on ajotoimistossa kyllä, mutta tehdään kaikkea mahdollista muuta kuin sitä varsinaista työtä. Eli surffaillaan netissä ja puhutaan paskaa ja aina välillä päivitetään koneita, että saadaan kuskeille puolisen tuntia palkatonta venttaa. Pitäisi varmaan laskuttaa ne päivityksistä johtuvat ventatkin, niin tulisi ehkä parannusta asiaan ja rahtikirjat saattaisivat olla aikataulun mukaan valmiiksi tulostettuina ennen päivitystä.

        Purkupaikat on joko helppoja tai hankalia kuten joka paikassa muuallakin, mutta kyllä mielestäni tittelin huonoimmista purkupaikoista voittaa Keskon sisarfirma Kespro, jossa ainakin minulle sysättiin enimmäkseen paikkoja, joihin tavarat sai sisälle ainoastaan kantamalla.

        Kauppiaat vittuilee useinkin yökuskille, koska eivät tunne tätä. Päiväajoissa on helpompaa, kun kauppiaat tuntevat kuljettajat ja ovat heidät mukaviksi todenneet, niin pienet tössit saa helpostikin anteeksi, varsinkin jos kuuluu läpän heittäjiin. Kerran paikkasin erään yökuskin jakamatta jääneitä paikkoja aamulla ja haukkuivat kilpaa tätä aloittelijakuskia. Kysyivät sitten, että kuka tämä yökuski oikein on. Tulipa hiljaista kun sanoin että minä. Vaikken ollutkaan. :)


      • etmuasylettäää
        hivenen asiaa kirjoitti:

        Olen ajanut vähän kaikkea mahdollista Inex mukaan lukien. Keräilyt on tosiaan Inexilläkin välillä pahasti myöhässä, mutta nuo lavat on mielestäni läskilavoja lukuunottamatta kelmutettu riittävästi tai ainakin ennen oli. Osaava kuljettaja sai ne muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ehjänä autoon ja sieltä ulos ja pysyivät ajon aikanakin kasassa, käänökset voi ajaa loivaa linjaa ja vähän hitaammin vaikka muuten paahtaisikin urku auki kuten yöllä on tapana. Muualla olen kyllä törmännyt näihin yhden kierroksen kelmutuksiin.

        Ajojärjestely tosiaan tökkii Inexillä, miltei kaikki mahdollinen on sysätty kuljettajan hoidettavaksi ja papereita saa odotella kun niitä ei jostain syystä useinkaan ole valmiiksi tulostettu. Porukkaa on ajotoimistossa kyllä, mutta tehdään kaikkea mahdollista muuta kuin sitä varsinaista työtä. Eli surffaillaan netissä ja puhutaan paskaa ja aina välillä päivitetään koneita, että saadaan kuskeille puolisen tuntia palkatonta venttaa. Pitäisi varmaan laskuttaa ne päivityksistä johtuvat ventatkin, niin tulisi ehkä parannusta asiaan ja rahtikirjat saattaisivat olla aikataulun mukaan valmiiksi tulostettuina ennen päivitystä.

        Purkupaikat on joko helppoja tai hankalia kuten joka paikassa muuallakin, mutta kyllä mielestäni tittelin huonoimmista purkupaikoista voittaa Keskon sisarfirma Kespro, jossa ainakin minulle sysättiin enimmäkseen paikkoja, joihin tavarat sai sisälle ainoastaan kantamalla.

        Kauppiaat vittuilee useinkin yökuskille, koska eivät tunne tätä. Päiväajoissa on helpompaa, kun kauppiaat tuntevat kuljettajat ja ovat heidät mukaviksi todenneet, niin pienet tössit saa helpostikin anteeksi, varsinkin jos kuuluu läpän heittäjiin. Kerran paikkasin erään yökuskin jakamatta jääneitä paikkoja aamulla ja haukkuivat kilpaa tätä aloittelijakuskia. Kysyivät sitten, että kuka tämä yökuski oikein on. Tulipa hiljaista kun sanoin että minä. Vaikken ollutkaan. :)

        tässä on asiaa inex,illä on ajotoimistossa todella muutama täysin k.....ä jätkää ,meet hakee papereita niin just kone virkistyy ja pullapitko lojuu nenän vieressä ja netti auki jollain epämääräisellä sivulla ja se on yleensä aina samat kaverit kun ne on vuorossa,,mutta onhan se ymmärettävää kun ei mitään koulutusta niillä nuorilla pojankoltiaisilla ,jos kuljetuksen esimieskin on entine lihalaatikoiden lemppaaja, niin onhan se ihme että yleensäkään kuljetus toimii näinkin hyvin..mutta kuitenkin siellä on ainakin kaksi todella hyvää ja asiallista kaveria Mara isolla A,llä ja Tero isolla L.llä ei voi kuin toivoa koko sydämmellä että inex.in suuret johtajat ulkoistaisi koko järjestelyn parempiin osaaviin käsiin....jotka todella ottavat työn vakavasti ja täydestä sydämmestä...


    • trew

      jaetaanko inex tavarat tänne etelä-pohjanmaalle lempäälästä vai hakkilasta?

      • trew

        kirjoitus virhe tarkoitin lempäälästä vai kilosta?


    • 4a

      rovanieneltä ne tulee

    • reyui

      mistä terminaalista inex tavarat jaetaan tänne seinäjoelle päin ja kuka autoilija niitä tää jakaa kiinnostai alkaa siihen hommaan?

    • lkj

      Jh Haavisto ajaa mut en tiä mistä jakaa!

    • atu

      pekka laine

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe