Olen niin kyllästynyt. Niin että mihinkö? No miehiin! En kaikkiin. Tunnen monia aivan mahtavia miehiä, kavereina useita. Mutta olen niin saanut tarpeekseni tällaisesta ihan sama-miestyypistä joka yleisimmin luulee haluavansa minut tai tarvitsevansa minua: epävarmuutta, päämäärättömyyttä, aikaansaamattomuutta, pinnallisuutta... En minä kaipaa mitään poikaa jota pitää patistella ja motivoida! Miksei itsevarma ja määrätietoinen, elämää ja ihmisiä arvostava oikea MIES voi löytää minua siinä mielessä? Voi helvetti.
epävarma miespoika
4
737
Vastaukset
- Lassi2
tässähän minä
- annika18..,.,
minulla on vähän sama ongelma! tuntuu kuin kaikki hyvät miehet olikin pelkkää kuvitelmaa,ei niitä varmaan edes ole! kaikki miehet on sikoja,ja se on totta,niiden puheisiin ei ole uskomista!
-petetty!- johtuu siitä
että et suostu antamaan anaalia. jos et anna rassata myös pakoputkeen, on selvää, että pitää löytää sellanen joka antaa.
"Miksei kukaan itsevarma mies ikinä löydä mua". Seuraava lause jo kertookin melko pitkälle omasta päämäärättömyydestäsi.Onko mitään helpompaa, kuin sälyttää vastuu sille toiselle osapuolelle, jos itsellä ei riitä kanttia etsiä unelmaansa. Toisekseen, jos sulla on taipumuksia aina tapailla samanlaisten kundien kanssa, ehkäpä sun kannattaisi tutkia omaa makuasi pikkasen tarkemmin :D Voi kuulostaa tylyltä tekstiltä, mutta saattaapa tässäkin olla oma pointtinsa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512