Olen niin kyllästynyt. Niin että mihinkö? No miehiin! En kaikkiin. Tunnen monia aivan mahtavia miehiä, kavereina useita. Mutta olen niin saanut tarpeekseni tällaisesta ihan sama-miestyypistä joka yleisimmin luulee haluavansa minut tai tarvitsevansa minua: epävarmuutta, päämäärättömyyttä, aikaansaamattomuutta, pinnallisuutta... En minä kaipaa mitään poikaa jota pitää patistella ja motivoida! Miksei itsevarma ja määrätietoinen, elämää ja ihmisiä arvostava oikea MIES voi löytää minua siinä mielessä? Voi helvetti.
epävarma miespoika
4
720
Vastaukset
- Lassi2
tässähän minä
- annika18..,.,
minulla on vähän sama ongelma! tuntuu kuin kaikki hyvät miehet olikin pelkkää kuvitelmaa,ei niitä varmaan edes ole! kaikki miehet on sikoja,ja se on totta,niiden puheisiin ei ole uskomista!
-petetty!- johtuu siitä
että et suostu antamaan anaalia. jos et anna rassata myös pakoputkeen, on selvää, että pitää löytää sellanen joka antaa.
"Miksei kukaan itsevarma mies ikinä löydä mua". Seuraava lause jo kertookin melko pitkälle omasta päämäärättömyydestäsi.Onko mitään helpompaa, kuin sälyttää vastuu sille toiselle osapuolelle, jos itsellä ei riitä kanttia etsiä unelmaansa. Toisekseen, jos sulla on taipumuksia aina tapailla samanlaisten kundien kanssa, ehkäpä sun kannattaisi tutkia omaa makuasi pikkasen tarkemmin :D Voi kuulostaa tylyltä tekstiltä, mutta saattaapa tässäkin olla oma pointtinsa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669